Wij zijn van plan in juni 2011 naar Californie te reizen om aldaar rond te reizen. We denken dit te willen doen per auto en dan hotels te nemen onderweg. Ik heb een routemap gemaakt en punten die we graag willen zien.
We hebben de tijd van Ma 6 juni (vliegen) tot vr 24 juni (vliegen). Ik heb op internet al uitgevogeld dat vliegen op LA voor ons het goedkoopste is en terug via Newyork. Het ziet er naar uit dat de laatste dagen in New York het beste is en zo dus een binnenlandse vluch van Las Vegas naar New York, plus wat tijd in New York de beste optie lijkt. Er is nog niets geboekt of vastgelegd dus kan allemaal nog wijzigen.
We zitten alleen een beetje met een goed dagschema, het te rijden kilometers. We willen veel zien namelijk en je wilt zo nu en dan ook stoppen natuurlijk en niet 900 kilometer rijden lijkt mij.
De punten die we graag willen zien:
Los Angeles (bezoek Hollywood en Disney Land) denk dus 2 dagen
Richting San Francisco, stop op Santa Barbara (ijsje eten

San Francisco (genoeg te doen, denk aan iets van 2 dagen)
Yosemite National Park
Death Valley
Las Vegas (genoeg te doen, denk aan iets van 1 of 2 dagen, we komen nog terug)
Zion National Park en Bryce National Park
Grand Canyon National Park
Route 66
Las Vegas (genoeg te doen, denk aan iets van 1 of 2 dagen)
Vliegen naar New York
New York (genoeg te doen, denk aan iets van 2 dagen)
Vliegen naar huis
Verder geen idee waar het beste een auto te huren.
Wat hier te regelen en wat daar, sommige zeggen alles daar, sommige zeggen, alles vanaf hier.
Via wie vliegen jullie, ik heb gezien dat via Dusseldorf vliegen een stuk goedkoper is. En via wie boek je je tickets het goedkoopst?
Ik heb de route toegevoegd, zoals die volgens mij moet lopen.
Super bedankt.
Groetjes
Martin