Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Importeurs
-
Dragonbelle
- Amerika-newbie
Importeurs
Zijn er miscchien mensen die adresjes hebben van Amerikaanse importeurs die levensmiddelen naar Nederland verschepen. Ik vraag dit namelijk omdat ik Amerikaanse levensmiddelen in mijn toekomstige winkel wil gaan aanbieden.
Re: Importeurs
Denk dat je mensen zoekt in de export zoals ons of bedrijven in Nederland die importeren? Je vraagt leest wat moeilijk.
-
Dragonbelle
- Amerika-newbie
Ik bedoel dus bedrijven die Amerikaanse levensmiddelen naar Nederland invoeren. Dat zijn meestal al in Nederland gevestigde importeurs, alleen ik kan ze niet vinden.
@texasboy: kunnen jullie eventueel contact maken met Snyder's of Hanover? Dat is een Pretzelbedrijf en ik wil graag zaken doen met hen en jullie verschepen de produkten dan naar mij toe?
@texasboy: kunnen jullie eventueel contact maken met Snyder's of Hanover? Dat is een Pretzelbedrijf en ik wil graag zaken doen met hen en jullie verschepen de produkten dan naar mij toe?
Laatst gewijzigd door Dragonbelle op 13 mar 2011, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor de duidelijkheid: Jij wil dus een winkel beginnen. En die winkel zal Amerikaanse producten gaan verkopen. En jij zoekt nu importeurs van deze producten?
-
Dragonbelle
- Amerika-newbie
@ hockey: precies!
Dragonbelle schreef:@texasboy: kunnen jullie eventueel contact maken met Snyder's of Hanover? Dat is een Pretzelbedrijf en ik wil graag zaken doen met hen en jullie verschepen de produkten dan naar mij toe?
Levensmiddelen vallen onder strenge regels, denk dat je complete containers moet doen, dat kan eventueel via onze verscheper, denk als je een paar pallets wilt doen dat je dan naar een NL Importeur moet zoeken. Wil je produkten hebben uit amerika wat geen levensmiddelen zijn dan kunnen we je wel helpen.