Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vluchten naar Hawaii
-
Syllvia
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Vluchten naar Hawaii
Ja we hebben het gold pakket genomen.
Spannend allemaal, het is toch wel heel ver weg:)
Spannend allemaal, het is toch wel heel ver weg:)
Dat is inderdaad wel verstandig geweest om je auto in de gaten te houden. Moet ook zeggen dat ik het leuk vind dat het goed bevallen was, en dat die man zo aardig wasgleuknie schreef:We hebben daar ook zeker wel rekening mee gehouden en zijn niet buiten het zicht van de auto geweest.jiejie schreef:en daarmee wordt je automatisch een soort van target.
In het Rock Island Café in Honolulu leerden we Laverne kennen, die ons een aantal leuke dingen op papier heeft gezet.
Toen we de laatste dag weer terug kwamen en vertelden dat we ook naar de West Shore waren geweest reageerde ze met: "I didn't write that spots down, you crazy people."![]()
Ik heb me eerlijk gezegd geen moment onveilig gevoeld aan de West Shore en had het idee dat de man die ik sprak het erg leuk vond dat er ook toeristen waren die dit gebied niet vermeden.
Ken jij het Rock Island Café eigenlijk ook? Is echt een aanrader. Ik heb er zelfs een Dr.Peppershake gedronken. Heel apart haha.
Rock Island Café? Nope, ken ik niet.. maar ik heb net even gekeken waar het zit en toen begreep ik ook gelijk waarom ik het niet kende haha... het is blijkbaar in Waikiki, en dat is iets waar men als ze hier wonen eigenlijk alleen maar komt als ze er werken, als er een etentje is (met familie van buiten Hawaii) of als ze een parade willen bijwonen of iets dergelijks. Voor de rest wordt dat eigenlijk gemeden vanwege de drukte en alle touristen (en natuurlijk vanwege de kosten, het is daar allemaal een stuk duurder haha).
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik vind het mooiste aan een vakantie dat je ook locals ontmoet en het zal misschien wel zo zijn dat er berovingen zijn in dat gebied, maar dat zal een klein deel zijn van de mensen die daar leven. Je kunt het wel vergelijken met voetbalrellen. Als er 50 man herrie schoppen na een wedstrijd waar 50.000 toeschouwers op af zijn gekomen, wordt er alleen gesproken over de herrieschoppers en niet over die 49.950 man die zich wel hebben gedragen.
Haha, ik was even vergeten dat de meesten niet in Waikiki komen. Je had het al wel eens verteld. Waar woon jij ook alweer op Oahu? Persoonlijk hadden wij ook niet zoveel met Waikiki. Ik moet toegeven dat ik door Waikiki en Honolulu een beetje een vooroordeel heb gekregen over Oahu. Zoals je wel eens hebt gelezen vond ik Big Island veel indrukwekkender dan Oahu, maar nou houd ik ook echt van rustige en niet-toeristische plaatsen. Als toerist hebben we waarschijnlijk niet de mooiste plekjes van Oahu gevonden.
Haha, ik was even vergeten dat de meesten niet in Waikiki komen. Je had het al wel eens verteld. Waar woon jij ook alweer op Oahu? Persoonlijk hadden wij ook niet zoveel met Waikiki. Ik moet toegeven dat ik door Waikiki en Honolulu een beetje een vooroordeel heb gekregen over Oahu. Zoals je wel eens hebt gelezen vond ik Big Island veel indrukwekkender dan Oahu, maar nou houd ik ook echt van rustige en niet-toeristische plaatsen. Als toerist hebben we waarschijnlijk niet de mooiste plekjes van Oahu gevonden.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Haha dat klopt inderdaad wel, het is vaak een kleinere groep die het voor de grotere groep verpest 
Zelf woon ik aan de grens van Waipahu, vlakbij Waikele en Pearl City, nog net buiten 'het ruigere gebied' lol. Ach, t is hier ook niet zo erg, maar mensen uit de stad of die uit Kaneohe bijvoorbeeld, zien het hier ook als een Getto, en dat gevoel heb ik hier dus echt niet.
En klopt hoor, Waikiki is echt een wereld van verschil met waar ik woon, of veel van de andere plekken. Er is zoveel meer behalve Waikiki, ik vind het heel verstandig dat jullie buiten de standaardwegen gegaan zijn
Zelf woon ik aan de grens van Waipahu, vlakbij Waikele en Pearl City, nog net buiten 'het ruigere gebied' lol. Ach, t is hier ook niet zo erg, maar mensen uit de stad of die uit Kaneohe bijvoorbeeld, zien het hier ook als een Getto, en dat gevoel heb ik hier dus echt niet.
En klopt hoor, Waikiki is echt een wereld van verschil met waar ik woon, of veel van de andere plekken. Er is zoveel meer behalve Waikiki, ik vind het heel verstandig dat jullie buiten de standaardwegen gegaan zijn
Wij waren ook op Oahu, in 2008, en zaten toen op de North Shore, Haleiwa. PRACHTIG !! Voor ons is ook Oahu een paradijs. De andere eilanden willen we ook wel eens gaan doen, maar wanneer is nog een groot vraagteken..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3117 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 4 Reacties