ik heb een eerste planning opgesteld, maar die is helemaal nog niet zeker, ik moet nog informeren voor vliegtickets, eens dit forum deftig doorspitten naar de NP's die we nog niet gedaan hebben,...
maar misschien kunnen jullie toch al jullie mening geven over onze reisplanning, er kan nog zoveel mee geschoven worden
ik ben vooral een beetje onzeker over de tijd die we nodig hebben voor Zion, Bryce,...
ik heb met de vorige reis heel veel gehad aan dit forum, en ben nu ook op zoek naar kleine tips, dingen die niet in de reisbrochures staan en zo, bvb voor ons moeder, die zou eens echt een cowboystadje zien (sedona kwam dit jaar goed in de buurt, maar daar hadden we veel te weinig tijd)
oja, we gaan volgend jaar in juli, hoogseizoen, maar ik heb het edele beroep op kleine apen te onderwijzen tot grote apen, dus kan niet anders
hier gaan we:
dag 1: Brussel - San Diego
dag 2: San Diego (dit jaar sea world en de zoo gedaan, we willen nu de stad zelf doen)
dag 3: San Diego
dag 4: San Diego - Palm Springs (ons moeder is verliefd op Joshua Tree, en zo rijden we niet langs Devils Canyon, ze heeft er nog
nachtmerries van)
dag 5: Palm Springs - Sedona (via Prescott)
dag 6: Sedona (Pink Jeep tour)
dag 7: Sedona - Grand Canyon
dag 8: Grand Canyon (helikoptervlucht)
dag 9: Grand Canyon - Monument Valley
dag 10: Monument Valley - Page
dag 11: Page (boottocht naar Rainbow Bridge - als die niet té duur uitkomt)
dag 12: Page - Bryce
dag 13: Bryce - Zion
dag 14: Zion - Las Vegas
dag 15: Las Vegas (vooral voor Freemont Street, dit jaar niet gedaan, en verder eens een dagje zalig niksdoen)
dag 16: Las Vegas - Sequoia NP (rijden via Death Valley, hebben we dit jaar overnacht, dus zouden we volgende keer gewoon kruisen)
dag 17: Seqouia NP
dag 18: Seqouia NP - San Francisco
dag 19: San Francisco
dag 20: San Francisco
dag 21: naar huis
de dag in Grand Canyon kan geskipt worden, GC hebben we dit jaar gedaan en we zouden vooral graag de helikoptervlucht doen, wandelen in de canyon is jammergenoeg geen optie, dat kan mijn conditie niet aan
ziezo, shoot (met opmerkingen hé, niet met kogels)
trouwens, voor de Belgjes op het forum, check Bassie en adriaan op Kzoom, ze zitten in Amerika