Blijkbaar behoort South Dakota tot het midwesten vandaar dat ik ze dan hier maar plaats.
Ik heb van onze kennisen in Phoenix deze foto's toegestuurd gekregen die deze winter in South Dakota zijn genomen, ten tijde van de zware sneeuwstormen die toen ook bij ons het nieuws hebben gehaald.
Omdat de dame van het koppel afkomstig is van een farm in South Dakota, had ik nog naar wat tips gevraagd voor onze komende trip in juni naar die richting. Daarmee dat ze me deze foto's doorstuurden deze week. Het zijn kleine bestandjes omdat het via email gegaan is, dus ik hoop dat de kwaliteit voldoende is zodat ze wat deftig overkomen.
bij deze dus :
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Wat een muren van sneeuw zeg! Zelf heb ik zoiets één keer meegemaakt in Oostenrijk. Muren van sneeuw van 3 tot 4 meter hoog. Heel bizar. Je zag niets van het dorp of van de huizen en je had het gevoel in een soort doolhof te lopen.
Bedankt Bart dat je deze foto's uit SD met ons deelt.
Een orkaan lijkt me niet zo voor de hand liggend in South Dakota, eerder een tornado.
Wat die temperatuur betreft: afgelopen jaar hadden wij eind augustus 43 graden Celsius in Badlands N.P.
De tweede foto in het rijtje foto's hierboven kwam mij bekend voor, en wel van de Tateyama Kurobe Alpine Route in Japan. Daarom lijkt het me sterk als dezelfde foto ook afgelopen winter is gemaakt in South Dakota;). De link met dezelfde foto als foto 2 hierboven: http://tywkiwdbi.blogspot.com/2010/12/d ... -snow.html.
Boothill Graveyard Tombstone:
He was right
We was wrong
But we strung him up
and now he's gone
@Jor: blijkbaar is die foto inderdaad niet in SD genomen. Ik heb ze ook maar doorgekregen van onze kennissen uit Phoenix, dus don't shoot the messenger
Nu ik beter kijk zie ik ook de wagen aan de 'verkeerde' kant van de weg rijden.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ze maken er duidelijk het beste van . Ook voor dit weekend wordt er weer een blizzard voorspeld voor de Dakota's. Ik weet nog een paar jaar geleden, toen wij een zomervakantie daar planden en ik in mei het hotel in Rapid City opbelde. De receptioniste zei verlangend, dat ze zingende vogeltjes op de achtergrond hoorde, zij hielp net een paar gestrande toeristen, want er was een blizzard. Ik moet er werkelijk niet aan denken!!! Er is ook een reden, waarom die noordelijke staten zo dun bevolkt zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.