Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstellen: Ikwilook
Voorstellen: Ikwilook
Hallo,
Zojuist heb ik me geregistreerd voor dit forum. Al verschillende keren ben ik terecht gekomen op dit forum, en heb ik hier al veel gelezen.
Nu wil ik graag iets vragen in een topic, vandaar dat ik me nu dus heb geregistreerd.
Zoals mijn naam al zegt: Ik Wil Ook!! Naar Amerika.
Samen met mijn gezin, man en 2 kinderen, zouden we graag voor 4 of 5 jaar naar California gaan om te wonen en werken.
We zitten nog in de oriëntatiefase, dus of het er daadwerkelijk van gaat komen is nog maar de vraag...
groetjes Ikwilook!
Zojuist heb ik me geregistreerd voor dit forum. Al verschillende keren ben ik terecht gekomen op dit forum, en heb ik hier al veel gelezen.
Nu wil ik graag iets vragen in een topic, vandaar dat ik me nu dus heb geregistreerd.
Zoals mijn naam al zegt: Ik Wil Ook!! Naar Amerika.
Samen met mijn gezin, man en 2 kinderen, zouden we graag voor 4 of 5 jaar naar California gaan om te wonen en werken.
We zitten nog in de oriëntatiefase, dus of het er daadwerkelijk van gaat komen is nog maar de vraag...
groetjes Ikwilook!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom! Passende username
Spannend hoor! Hoe oud zijn de kinderen?
Spannend hoor! Hoe oud zijn de kinderen?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom op het forum!
Veel succes met alle plannen.
Derk
Veel succes met alle plannen.
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Welkom op het forum; hebben jullie al banden en de USA; bijv. familie of zo?
Bedankt!
Onze kinderen zijn 4 en 1 jaar.
We hebben geen directe familie in Amerika.
Wel hebben we vrienden in Louisiana. Dus een beginnend netwerk is er al
Onze kinderen zijn 4 en 1 jaar.
We hebben geen directe familie in Amerika.
Wel hebben we vrienden in Louisiana. Dus een beginnend netwerk is er al
Laatst gewijzigd door IkWilOok op 10 mar 2011, 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wees welkom. Maar waarom wil je naar Californië als je vrienden in Louisiana hebt?
We willen er heen om te wonen en werken, wat ons geweldig lijkt om in Californië te doen.
En ook vanuit daar kunnen we onze vrienden bezoeken...
Verder sluit ik niks uit... Wellicht blijkt het beter om via onze vrienden in Louisiana een baan te vinden, en toch daar naar toe te gaan....
En ook vanuit daar kunnen we onze vrienden bezoeken...
Verder sluit ik niks uit... Wellicht blijkt het beter om via onze vrienden in Louisiana een baan te vinden, en toch daar naar toe te gaan....
Maar waarom nu specifiek Californië?IkWilOok schreef:We willen er heen om te wonen en werken, wat ons geweldig lijkt om in Californië te doen.