Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel NY
-
doreennicole
- Amerika-expert
Hotel NY
Hey Old Friends,
Ben in geen jaren op dit forum geweest. Maar nu daar ik een reisje geboekt heb voor NY en op zoek ben naar een leuk hotel, dacht ik aan de collective knowledge op dit forum. De eerste keer dat ik naar NY ging, stapte ik mijn hotel uit, liep een half block en stond op Times Square. Dat gevoel wil ik weer hebben. Natuurlijk krijg je nooit dat eerste gevoel terug, maar het idee om in het midden van alles te zijn. Dus any thoughts, people?
Ik wil wel een beetje redelijk hotel, maar denk dat ik probeer onder $250 te blijven (it's just me). Kijk via hotwire en easytobook.com, maar hoop op persoonlijke aanbevelingen.
Verder ga ik even goed lezen wat er allemaal gaande is op dit forum.
Doreen
Ben in geen jaren op dit forum geweest. Maar nu daar ik een reisje geboekt heb voor NY en op zoek ben naar een leuk hotel, dacht ik aan de collective knowledge op dit forum. De eerste keer dat ik naar NY ging, stapte ik mijn hotel uit, liep een half block en stond op Times Square. Dat gevoel wil ik weer hebben. Natuurlijk krijg je nooit dat eerste gevoel terug, maar het idee om in het midden van alles te zijn. Dus any thoughts, people?
Ik wil wel een beetje redelijk hotel, maar denk dat ik probeer onder $250 te blijven (it's just me). Kijk via hotwire en easytobook.com, maar hoop op persoonlijke aanbevelingen.
Verder ga ik even goed lezen wat er allemaal gaande is op dit forum.
Doreen
SEEING IS BELIEVING
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel NY
Wij verbleven in 2007 in het Edison Hotel; het hotel heeft een perfecte ligging, vlakbij Broadway en Times Square.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Doreen,
Welkom terug
misschien heb je wat aan de review site van het forum daar hebben veel forumleden hun bevindingen neergeschreven.
http://www.allesamerika.nl/reviews/
Welkom terug
http://www.allesamerika.nl/reviews/
-
doreennicole
- Amerika-expert
thanks for the tip. ben zo lang weggeweest dat ik de weg een beetje kwijt ben
.
heb ondertussen ook wat doorgelezen op het forum, o.a. de priceline/hotwire discussie dus ben voor het eerst ook proceline aan het proberen.
heb ondertussen ook wat doorgelezen op het forum, o.a. de priceline/hotwire discussie dus ben voor het eerst ook proceline aan het proberen.
SEEING IS BELIEVING
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Waarom ga je niet in hetzelfde hotel zitten als vorige keer, dan?
De prijzen van de hotels in NY fluctueren enorm per data...wanneer ga je?
ik had laatst een grappig hotel gevonden....ik ga eens bladeren welke het ook weer was
ik had laatst een grappig hotel gevonden....ik ga eens bladeren welke het ook weer was
- meyem
- Amerika-expert
Ah ja, Hotel 41 At Times Square, dat was m....
Trouwens, het Algonquin is nogal eens gewonnen op priceline, voor hele leuke prijzen....
Trouwens, het Algonquin is nogal eens gewonnen op priceline, voor hele leuke prijzen....
-
doreennicole
- Amerika-expert
goeie vraag. toendertijd was het een budget hotel. klein, niet zo schoon, oude televisie. en dat is nu dus alweer 10 jaar of zo geleden. het zal er niet beter op geworden zijn....meyem schreef:Waarom ga je niet in hetzelfde hotel zitten als vorige keer, dan?
ik zit nu in een ietwat hogere prijsklasse. maar ik heb tijdens mijn laatste trips in harlem en bij vrienden in queens en new jersey gelogeerd, dus ik ken het aanbod in de city niet echt.
ben andere topics aan het doorlezen met ervaringen.
SEEING IS BELIEVING
- meyem
- Amerika-expert
Hotel Mela, the New York Helmsley en Bedford Hotel zijn hotels waar ik ook wel zou willen logeren.
Vorige week was ik in NY en had het Millennium Broadway Hotel gewonnen (in de zijstraat van Times Square, op de hoek van Toys R Us), via Priceline. We betaalden 107$ per nacht (ex tax), is dat niet een idee? Vorig jaar wonnen we voor $110 het Double Tree Guest Suites op Times Square, ook gaaf!! Was natuurlijk wel februari, maar je zal maar geluk hebben 
Kijk maar even hier
Wij gaan dus in juni naar NY. Na het aanraden van een vriendin van mijn reispartner hebben wij geboekt bij b&b lodges.
http://www.bblodges.com/
Hele vriendelijke mensen, eerste contact via mail was super en de volgende ook. De persoon die er geweest was zei dat het echt énorm proper was en ruim. En je zit vlakbij de subway en central park...
Helemaal niet zo duur ook als je het vergelijkt met sommige andere hotels.
Hele vriendelijke mensen, eerste contact via mail was super en de volgende ook. De persoon die er geweest was zei dat het echt énorm proper was en ruim. En je zit vlakbij de subway en central park...
- meyem
- Amerika-expert
hou je er wel rekening mee dat de belasting en de stadstoeslag er nog bij komt? Dat tikt weer aardig aan, hoor!
Ja hoor, de prijs gevraagd met taxes included en dat kwam op $1367.08 voor een studio voor 3 personen voor een week (7 nachten). Vind ik persoonlijk heel erg goed meevallen...meyem schreef:hou je er wel rekening mee dat de belasting en de stadstoeslag er nog bij komt? Dat tikt weer aardig aan, hoor!
-
clo
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hallo Lyntje,Lyntje schreef:Wij gaan dus in juni naar NY. Na het aanraden van een vriendin van mijn reispartner hebben wij geboekt bij b&b lodges.
Wij hebben daar ook één week gelogeerd in de paasvakantie 2009. Héél leuk logement met kleine kitchenette, dicht bij metrohalte en bus stop; in de buurt van leuke restaurantjes en Central Park.(aanrader : fiets huren om het ganse park eens rond te rijden). Ik zou zo terug willen maar dit jaar wordt het 3 weken Hawaii.
Indien je nog tips wil hoor ik het wel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3372 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-