Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraag voor rob en annie/Vervoer DC-NYC
vraag voor rob en annie/Vervoer DC-NYC
hoi rob en annie,
ik zag jullie mooie site over amerika, en nou heb ik een vraagje aan jullie, aangezien jullie experts zijn. wij gaan eind juni naar washington dc en willen daarna naar new york. hoe kunnen we dan het beste gaan, met welk vervoersmiddel?
groet okje
ik zag jullie mooie site over amerika, en nou heb ik een vraagje aan jullie, aangezien jullie experts zijn. wij gaan eind juni naar washington dc en willen daarna naar new york. hoe kunnen we dan het beste gaan, met welk vervoersmiddel?
groet okje
Laatst gewijzigd door Petra/VS op 01 mar 2011, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verduidelijkt
Reden: Titel verduidelijkt
Re: vraag voor rob en annie/Vervoer DC-NYC
Hoi Okje!
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik hier op reageer!
Ikzelf ga eind maart ook van Washington naar New York en heb er voor gekozen om met een bus te gaan. Voornamelijk omdat ik alles low-budget wil houden!
Er zijn verschillende tour-operators en de prijs varieert van $15 tot $45. Ik heb zojuist mijn ticket geboekt bij boltbus.com voor $15,50. Je doet er ongeveer 4,5 uur over.
Ik had er ook voor kunnen kiezen om met de trein te gaan (Amtrak.com), maar dan betaalde ik tussen de $49 en $162. En dan doe je er nog 3 - 3,5 uur over.
En dan kan je natuurlijk ook nog vliegen! Zie dat je er ongeveer € 80,- voor betaald (in mijn periode) en dat je er 1,5 uur over doet, maar dan moet je natuurlijk ook nog naar het vliegveld, en niet te vergeten incheck-tijd e.d.
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik hier op reageer!
Ikzelf ga eind maart ook van Washington naar New York en heb er voor gekozen om met een bus te gaan. Voornamelijk omdat ik alles low-budget wil houden!
Er zijn verschillende tour-operators en de prijs varieert van $15 tot $45. Ik heb zojuist mijn ticket geboekt bij boltbus.com voor $15,50. Je doet er ongeveer 4,5 uur over.
Ik had er ook voor kunnen kiezen om met de trein te gaan (Amtrak.com), maar dan betaalde ik tussen de $49 en $162. En dan doe je er nog 3 - 3,5 uur over.
En dan kan je natuurlijk ook nog vliegen! Zie dat je er ongeveer € 80,- voor betaald (in mijn periode) en dat je er 1,5 uur over doet, maar dan moet je natuurlijk ook nog naar het vliegveld, en niet te vergeten incheck-tijd e.d.
Ook wij hebben goede ervaringen met de bus tussen NYC en DC. Wij maakten gebruik van Megabus, en betaalden iets over de $10 als ik het goed heb. Overigens, als je er op tijd bij bent zijn er prijzen te vinden van $1. Het duurde inderdaad 4 a 5 uur, wat lang klinkt, maar er was gratis wifi en de stoelen waren zo slecht nog niet. Als de trein wat goedkoper was geweest hadden we dat gedaan, maar dit was voor ons een erg geslaagd alternatief.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Okje, omdat de vraag specifiek aan ons gericht was even een reactie, niet dat je daar veel aan zal hebben want wij hebben geen ervaring met een reis tussen DC en NYC, behalve dan een rit in een paar dagen met de camper, maar gelukkig heb je van verschillende forumleden al een antwoord gekregen waar je wel wat mee kan.
bedankt voor de reacties!!! is de bus ook goed te doen met een kind van 3? want die gaat namelijk ook mee...
groet
groet
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zelf zou ik voor de trein gaan. De Amtrak is heerlijk reizen en je stapt in het centrum in en ook weer uit. In de trein heeft een kind toch wat meer bewegingsvrijheid dan in de bus lijkt me.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4169 Weergaves
-
Laatste bericht door Berry
-
- 2 Reacties