Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis jannieve: zuidwest Amerika, benieuwd naar jullie mening

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jannieve
Amerika-ontdekker

Reis jannieve: zuidwest Amerika, benieuwd naar jullie mening

Bericht door jannieve »

Hai Allemaal,

ten eerste bedankt voor dit schitterende forum, heb er al veel tips af kunnen halen :thumbup:
Ben al dagen HEEL veel uur per dag aan het puzzel en ben tot nu toe zover gekomen met een reisplan voor juli 2011.... :roll: :roll:

Mijn vraag is: kunnen de experts/mensen die vaker hier zijn geweest feedback geven?
Ik heb bij de nog niet ingevulde hotels even "Hotel ???"gezet, hiervoor zijn tips zeker welkom.

Ben er nog niet uit wat nu verstandig is in Los Angeles om te verblijven. Heb nu even Santa Monica staan, maar wat zouden jullie doen aanraden?

Ben benieuwd!!

Dag 1 Amsterdam - San Francisco
Hotel Pacific Heights Inn

Dag 2 San Francisco
Hotel Pacific Heights Inn

Dag 3 San Franscisco - Yosemite National Park
Hotel Curry Village

Dag 4 Yosemite National Park
Hotel Yosemite View Lodge

Dag 5 Yosemite National Park - Lee Vining
Hotel ???

Dag 6 Lee Vining - Death Valley
Hotel: Furnace Ranch Resort 8)

Dag 7 Death Valley - Las Vegas
Hotel MGM :wink:

Dag 8 Las Vegas
Hotel MGM

Dag 9 Las Vegas - Zion
Hotel ???

Dag 10 Zion - Bryce Canyon National Park
Hotel ???

Dag 11 Bryce Canyon National Park - Page
Hotel ???

Dag 12 Page
Antelope canyon/ Horseshoe bend
Hotel ???

Dag 13 Page - Grand Canyon North Rim
GRAND CANYON LODGE - NORTH RIM

Dag 14 Grand Canyon Nort Rim - Grand Canyon South Rim
Hotel Bright Angel Lodge

Dag 15 Grand Canyon South Rim
Hotel Bright Angel Lodge

Dag 16 Grand Canyon South Rim - Needles
Route 66
Hotel ???

Dag 17 Needles - Palm Springs
Joshua Tree National Park
Hotel ???

Dag 18 Palm Springs - Santa Monica (Los Angeles)??
Onderweg: Premium Outlet

Dag 19 Santa Monica (Los Angeles)
Activiteit: Hollywood, Beverly Hills
Hotel???

Dag 20 Santa Monica (Los Angeles)
Citadel Outlet Shopping

Dag 21 Los Angeles - Amsterdam
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Reis jannieve: zuidwest Amerika, benieuwd naar jullie me

Bericht door gleuknie »

Mooie route. Alleen had ik de volgorde anders gemaakt. I.p.v. Bryce Canyon - Page - Grand Canyon North Rim - Grand Canyon South Rim had ik Bryce Canyon - Grand Canyon North Rim - Page - Grand Canyon South Rim gedaan. Heeft het nog een reden waarom jullie de North Rim en de South Rim beide willen zien? En wat willen jullie gaan doen bij de South Rim? In totaal ben je nu 3 nachten kwijt bij de Grand Canyon. Het zou een optie kunnen zijn om de North Rim uit je route te halen en daar Monument Valley voor in de plaats zetten, dus Bryce Canyon - Page - Monument Valley - Grand Canyon South Rim. Dan zou alleen dag 13 qua overnachtingsplaats veranderen.:

Dag 13 Page - Monument Valley
Dag 14 Monument Valley - Grand Canyon South Rim
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Ik zou eerder kiezen voor 2 nachten Zion als 2 nachten Bryce. Bryce is een compact park wat in een halve dag gezien kan worden.

De keuze voor én de North Rim én 2 nachten South Rim heeft Rene al aangekaart. Persoonlijk vind ik 1 nacht Grand Canyon wel voldoende. Maar dat is smaakzaak.
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

Ha Gleuknie, snelle reactie! Bedankt!

De reden waarom in langs Grand Canyon North Rim wil is omdat het hotel wat ik noem mij schitterend lijkt en het mij een leuk plan om zoawel north als Southrim te bezoeken.
Denk je dat het een optie is om 1 nacht bij de Grand Canyon South Rim te blijven? ik had idee dat daar zoveel te zien was dat twee nachten beter was.... echter als ik daar een dagje afsnoep, kunnen we die vlakbij Monument Valley doorbrengen 8)

Wat vind jij van dat Santa Monica? Wat zou jij doen @ Los Angeles?

Mensen suggesties qua hotels?

Groetjes! :thumbup:
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

jolanxyz schreef:Ik zou eerder kiezen voor 2 nachten Zion als 2 nachten Bryce. Bryce is een compact park wat in een halve dag gezien kan worden.

De keuze voor én de North Rim én 2 nachten South Rim heeft Rene al aangekaart. Persoonlijk vind ik 1 nacht Grand Canyon wel voldoende. Maar dat is smaakzaak.

Ha Jolanda,

we zijn nu 1 nacht in Bryce en 1 nacht in Zion.... :) Dat klopt dan toch in het reisschema?

Ik dacht dat Grand Canyon big happening was, maar denk dat ik dan 1 dag minder South Rim ga doen in ruil voor dag Monument Valley.

Hoe moet ik de drukte in juli eigenlijk zien? Sta je overal echt enorm in de rij met hordes toeristen?
Of is het nog wel een beetje te doen? We hadden jammer genoeg geen andere keuze :|
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Zou ook 2 nachten in Zion verblijven, we hebben er in de Desert Pearl Inn gelogeerd één van de mooiste hotels van onze trip.

Wij hebben in de Orchid Suites in Hollywood overnacht heel kort bij Hollywood Blvd, gratis parking en ontbijt. Van hieruit hebben we Santa Monica, Beverley Hills, Rodeo Drive ...... bezocht

Groetjes
Henriette
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Is er een reden waarom jullie zo kort in San Francisco zijn? Misschien kan je daar een nachtje GC voor gebruiken? Tenzij je natuurlijk niet van steden houdt. :lol:

Het aantal GC nachten lijkt mij ook een beetje teveel van het goede. Ik was dit jaar ook even aan het kijken om de north rim mee te nemen, maar van wat ik er over gelezen heb zit je net daar best een dag (minstens) extra omdat je hier toch vooral gaat om te wandelen. Er is ook maar 1 hotel en het zou me niet verbazen dat dit al goed volgeboekt is. Bij de south rim heb je de weg langs de rim en veel meer uitkijkpunten om een idee te krijgen over de canyon. Zeker voor een eerste kennismaking lijkt me dat eerder the place to be ;-)

Ook ik ben een fan van de Desert Pearl Inn in Springdale 8)
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

henriette schreef:Zou ook 2 nachten in Zion verblijven, we hebben er in de Desert Pearl Inn gelogeerd één van de mooiste hotels van onze trip.

Wij hebben in de Orchid Suites in Hollywood overnacht heel kort bij Hollywood Blvd, gratis parking en ontbijt. Van hieruit hebben we Santa Monica, Beverley Hills, Rodeo Drive ...... bezocht

Groetjes
Henriette
Ziet er goed uit, maar lijkt redelijk vol van 7 tot 9 juli... iemand site tips waar dit hotel te boeken is?
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

henriette schreef:Zou ook 2 nachten in Zion verblijven, we hebben er in de Desert Pearl Inn gelogeerd één van de mooiste hotels van onze trip.

Groetjes
Henriette

Ok, twee dagen Zion dus, maar euh, is het vanaf daar dan niet ver rijden heen-terug naar Bryce?
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Op de website van Desert Pearl Inn zelf. Het schijnt dat je het beste de kamer aan de Virgin-River zijde kan boeken. Ik heb er ook 2 nachten geboekt op advies van velen.

https://www.myfidelio.net/webui/Availab ... perty=USDP
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

gleuknie schreef:Op de website van Desert Pearl Inn zelf. Het schijnt dat je het beste de kamer aan de Virgin-River zijde kan boeken. Ik heb er ook 2 nachten geboekt op advies van velen.

https://www.myfidelio.net/webui/Availab ... perty=USDP
Thanks! Welke hotel heb jij voor Lee Vining op het oog?
Geert1976
Amerikafan

Bericht door Geert1976 »

in Lee Vining is Murphey's Motel een aanrader
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

In Lee Vining heb ik een overnachting geboekt in het Murphey's Motel. Deze wordt ontzettend positief beoordeeld op Tripadvisor.:

http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ornia.html

Geert was me net voor zie ik. :wink:
Groetjes René

jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

Geert1976 schreef:in Lee Vining is Murphey's Motel een aanrader

Hmm, ik kan die op 3 juli alleen nergens meer boeken :o
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Ik heb het verkeerd gelezen. Ik dacht te lezen dat je 2 nachten Bryce had en maar 1 in Zion. Echter je hebt bij zowel Bryce als Zion maar 1 nacht staan en dat is dan weer beter als 2 nachten Zion.
dirkD
Amerika-ontdekker

Bericht door dirkD »

Qua tip voor hotel in Palm Springs is dit misschien iets: het Andreas hotel: http://www.andreashotel.com/

Hebben we gevonden op tripadvisor, en ook op andere sites zeer lovende kritieken over gelezen.
Mijn vrouw bekeek de site maar even, en wilde meteen boeken :)

Wij verblijven er zelf wel pas begin april, ik kan dus pas dan zelf maar uit ervaring spreken of het echt zo de moeite loont :)
Afbeelding
Pieter & Mirjam
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Pieter & Mirjam »

Hallo!

Wij hebben in 2009 in Lee vining overnacht bij Lake View Lodge, hier hebben wij een cozy cottage gehuurd.
Er zit ook een ontbijtruimte bij (volgens mij niet bij de prijs inbegrepen). Voor de Lodge zit een prima supermarktje en om de hoek
een restaurant Bodie Mike's Barbeque, waar we de meest lekkere spareribs ooit hebben gegeten.

Je zit id buurt van Bodie en Mono Lake, dus ook in de omgeving nog genoeg te zien als je daar nog puf voor hebt.
dirkD schreef:Qua tip voor hotel in Palm Springs is dit misschien iets: het Andreas hotel: http://www.andreashotel.com/

Hebben we gevonden op tripadvisor, en ook op andere sites zeer lovende kritieken over gelezen.
Wij verblijven er zelf wel pas begin april, ik kan dus pas dan zelf maar uit ervaring spreken of het echt zo de moeite loont :)
Ook wij hebben na de goede reviews Andreas Hotel geboekt, mr zitten er ook pas in augustus, dus we zullen zien.

In LA hebben wij ook Orchid Suites (via google eigen site te boeken) 2 nachten geboekt, niet duur en dichtbij veel bezienswaardigheden.
Springdale (bij Park Zion) slapen wij voor het eerst bij Red Rock Inn, hier een cottage geboekt met een onbijtje die je bij de deur gebracht krijgt.

Een tip; gebruik tripadvisor; voor al mijn overnachtingen heb ik deze van voor-naar achter doorgespit en bijna alle hotels/b&B en cottages eraf gehaald.
Als laatste: weet niet het aantal mensen in je reisgezelschap; maar wij (vriend en ik) hebben in Page overnacht in het plaatsje Big Water bij een B&B: Dreamkatcher's .
Zijn we erg van gecharmeerd, een villa/huis met heerlijke ruime kamers (ze hebben vlgs mij 3 2- persoonskamers), fantastisch onbijt zelf gemaakt door eigenaar Eric en ze hebben zelfs een jacuzzi op het dak van de garage.. wat n luxe..

succes met plannen.

groetjes Mirjam
2009 - Rondreis West-USA
2011 - Rondreis West-USA
2015 - NYC- LAS VEGAS Christmas/New Years' Eve
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

dirkD schreef:Qua tip voor hotel in Palm Springs is dit misschien iets: het Andreas hotel: http://www.andreashotel.com/

Ziet er erg goed uit en is niet duur: die gaan we zeker bezoeken :clap: Thanks!!
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

Pieter & Mirjam schreef:Hallo!

Wij hebben in 2009 in Lee vining overnacht bij Lake View Lodge, hier hebben wij een cozy cottage gehuurd.
Er zit ook een ontbijtruimte bij (volgens mij niet bij de prijs inbegrepen). Voor de Lodge zit een prima supermarktje en om de hoek
een restaurant Bodie Mike's Barbeque, waar we de meest lekkere spareribs ooit hebben gegeten.

Je zit id buurt van Bodie en Mono Lake, dus ook in de omgeving nog genoeg te zien als je daar nog puf voor hebt.
Hmmm, rond Lee Vining / Mono lake lijkt alles op 3 juli echt al hartstikke vol te zitten. Balen, want ik wil eigenlijk niet in dat skiresort Mammoth zitten.
Iemand nog tips/ suggesties waar ik nog iets kan boeken wel echt in de natuur?
jannieve
Amerika-ontdekker

Bericht door jannieve »

En welke hotel tips hebben jullie rond bryce canyon national park? :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer