Als alle Amerikaanse jongens op Justin Bieber leken ging mijn dochter in geen geval meer naar Amerika. Die heeft me toch een hekel aan die jongen!!DejaVu schreef:Dit is toch de Amerikaanse man?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe is de amerikaanse man?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Hoe is de amerikaanse man?
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Oei, de amerikaanse man is een melkmuiltje 

Vergeleken met Justin Bieber is zelfs Leonardo di Caprio mannelijk te noemen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ha ha, goed om te horen. Saskia en haar beste vriendin vinden hem ook niets. Ze peinzen er ook niet over om naar zijn film te gaan (het lijkt wel wat op een godenvereringvana schreef:Als alle Amerikaanse jongens op Justin Bieber leken ging mijn dochter in geen geval meer naar Amerika. Die heeft me toch een hekel aan die jongen!!

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
*pakt regenjas en gleufhoed*Youdid schreef:DejaVu schreef:Gezien de commotie stel ik voor dat we met ze alle naar de date van Youdid en Assia gaan!
Willen we naar de dates? Dan gaan we naar de dates!!![]()
![]()
Hahaha, morgen 9.30 station Essen.
Vergeet niet een krant met kijkgaatjes te maken!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
ik ga liever naar de States...DejaVu schreef:Willen we naar de dates? Dan gaan we naar de dates!!![]()
![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ok als ik denk aan de Amerikaanse man denk ik altijd hieraan.

Voor of na zijn longkanker?DejaVu schreef:Ok als ik denk aan de Amerikaanse man denk ik altijd hieraan.

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Cynical fact:
Three men who appeared in Marlboro advertisements - Wayne McLaren, David McLean and Dick Hammer - died of lung cancer, thus earning Marlboro cigarettes, specifically Marlboro Reds, the nickname "Cowboy killers"
Three men who appeared in Marlboro advertisements - Wayne McLaren, David McLean and Dick Hammer - died of lung cancer, thus earning Marlboro cigarettes, specifically Marlboro Reds, the nickname "Cowboy killers"
Dit of Justin Bieber?Hockey schreef:Voor of na zijn longkanker?DejaVu schreef:Ok als ik denk aan de Amerikaanse man denk ik altijd hieraan.

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Da's geen eerlijk vergelijk
Cowboy of Cowgirl?

Moeilijke vraag: Man met longkanker of iets zo zwak dat mijn kat het als prooi zou zien?
Een andere cowboy!
Valt deze beter in de smaak, ik heb hem net gesproken en hij schijnt in Duitsland te basketballen en heeft morgen een afspraak en is doordeweeks afro-amerikaan. Heel vreemd allemaal maar goed.

Valt deze beter in de smaak, ik heb hem net gesproken en hij schijnt in Duitsland te basketballen en heeft morgen een afspraak en is doordeweeks afro-amerikaan. Heel vreemd allemaal maar goed.

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Krijg een Jambers gevoel:
'Doordeweeks is hij Afro-American en in het weekend Gigolo...'
'Doordeweeks is hij Afro-American en in het weekend Gigolo...'
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien dat deze cowboy meer in de richting komt:

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Jongens, Jongens.....

Ik denk dat Youdid niet meer gaat..
- DixieChick
- Amerika-expert
Grappig topic!
Ik zat een keer in het vliegtuig naast een Nederlandse, en toen ik vertelde dat mijn man Amerikaans was, wist ze me te vertellen dat huwelijken tussen Nederlandse vrouwen en Amerikaanse mannen niet altijd goed gingen, omdat ze allebei de baas willen zijn. Natuurlijk is het altijd fijn als iemand die heel haar leven lang in Nederland gewoond heeft, dat soort inzichten heeft, maar ik vond het toch wel een interessante opmerking. Ik zie om mij heen (in het diepe zuiden) wel dat er veel meer "submissive wives" zijn - van die vrouwen die echt alles doen voor hun man, ja, nee, en amen knikken, en een man die ze echt op de kop zit, maar ik weet wel zeker dat dus niet typisch is voor de VS.
Overigens zijn mijn man en ik allebei toevallig wel heel goed in de baas willen zijn..ahum...maar volgens mij heeft dat meer te maken met onze persoonlijkheden dan waar we vandaan komen. Maar troost je, met ons huwelijk gaat het prima
Ik zat een keer in het vliegtuig naast een Nederlandse, en toen ik vertelde dat mijn man Amerikaans was, wist ze me te vertellen dat huwelijken tussen Nederlandse vrouwen en Amerikaanse mannen niet altijd goed gingen, omdat ze allebei de baas willen zijn. Natuurlijk is het altijd fijn als iemand die heel haar leven lang in Nederland gewoond heeft, dat soort inzichten heeft, maar ik vond het toch wel een interessante opmerking. Ik zie om mij heen (in het diepe zuiden) wel dat er veel meer "submissive wives" zijn - van die vrouwen die echt alles doen voor hun man, ja, nee, en amen knikken, en een man die ze echt op de kop zit, maar ik weet wel zeker dat dus niet typisch is voor de VS.
Overigens zijn mijn man en ik allebei toevallig wel heel goed in de baas willen zijn..ahum...maar volgens mij heeft dat meer te maken met onze persoonlijkheden dan waar we vandaan komen. Maar troost je, met ons huwelijk gaat het prima

This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
Klopt DixieChick, die indruk heb ik ook en meer in het zuiden. Maar ik vind de mannen ook wel romantischer 
Overigens zou het interessant zijn om ditzelfde topic op een Amerikaans forum te plaatsen en te zien hoe daar gereageerd wordt. Iets zegt me dat het aantal mannen dat zou reageren echt lager ligt dan hier omdat Amerikaanse mannen dit soort onderwerpen sneller af doen als "vrouwenpraat" en zich er dan niet mee bemoeien. Terwijl Nederlandse mannen toch sneller zich erin mengen

Overigens zou het interessant zijn om ditzelfde topic op een Amerikaans forum te plaatsen en te zien hoe daar gereageerd wordt. Iets zegt me dat het aantal mannen dat zou reageren echt lager ligt dan hier omdat Amerikaanse mannen dit soort onderwerpen sneller af doen als "vrouwenpraat" en zich er dan niet mee bemoeien. Terwijl Nederlandse mannen toch sneller zich erin mengen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1176 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties