Hoe oud waren die meisjes? Ik heb mijn vriendin nog nooit zo horen praten, en andere VS dames eigenlijk ook niet. Enkel de meisjes van onder de 20.DejaVu schreef:Ik stond een maand geleden bij Starbucks op schiphol en toen hoorde ik naast me twee amerikaanse meisjes praten over hun dates en hoorde alleen maar de volgende teksten:
"I was like OMG and he was like hell yeah!"
"Cindy poked me and was like uhuuhuuu"
"John called me 2 days ago and I was like OMG again! I am so totally into him!"
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe is de amerikaanse man?
Re: Hoe is de amerikaanse man?
Mja ze waren zo rond de 20 
edit: Tegenwoordig moet je oppassen want meisjes lijken ouder dan ze zijn

edit: Tegenwoordig moet je oppassen want meisjes lijken ouder dan ze zijn

Misschien moeten jullie een topic 'Hoe is de Amerikaanse vrouw?' beginnen 

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Neuh, dat weet ik inmiddels wel.Youdid schreef:Misschien moeten jullie een topic 'Hoe is de Amerikaanse vrouw?' beginnen
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Totally dude, I mean, like, oh my god, you know?

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Ik vind dat er wel degelijk grote verschillen bestaan tussen Nederlandse mannen en Amerikaanse mannen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Zo vind ik een Amerikaanse man veel hoffelijker dan Nederlandse mannen en dat uit zich in simpele dingen als de deur openhouden, zware dingen tillen, jas aangeven etc. Ik vind dat ze veel gemanierder zijn dan Nederlandse mannen. Verder vind ik Amerikaanse mannen ook vele malen assertiever dan Nederlandse mannen op veel gebieden, ze nemen vaker initiatief.
Je moet er inderdaad wel tegen kunnen om als vrouw iets meer in de "traditionele" rol te vallen wanneer je samen met een Amerikaanse man bent maar elke keer als ik weer een deur in mijn neus gesmeten krijg van een Nederlandse man die voor me loopt denk ik "boer!". Nederlandse mannen laten je vaak maar aankloten en of dat nou is omdat vrouwen (te) geemancipeerd zijn in Nederland of dat ze gewoon onbehouwen zijn, ik heb geen idee. Het valt mij wel echt op.
Het is overigens echt niet mijn bedoeling om hier mannen voor het hoofd te stoten en ik realiseer me dat ik wel een beetje aan het generaliseren ben maar mijn ervaringen zijn nu eenmaal zo. Ik heb veel Nederlandse mannelijke vrienden en ook veel Amerikaanse mannelijke vrienden en dan zie je dus wel verschillen
Zo vind ik een Amerikaanse man veel hoffelijker dan Nederlandse mannen en dat uit zich in simpele dingen als de deur openhouden, zware dingen tillen, jas aangeven etc. Ik vind dat ze veel gemanierder zijn dan Nederlandse mannen. Verder vind ik Amerikaanse mannen ook vele malen assertiever dan Nederlandse mannen op veel gebieden, ze nemen vaker initiatief.
Je moet er inderdaad wel tegen kunnen om als vrouw iets meer in de "traditionele" rol te vallen wanneer je samen met een Amerikaanse man bent maar elke keer als ik weer een deur in mijn neus gesmeten krijg van een Nederlandse man die voor me loopt denk ik "boer!". Nederlandse mannen laten je vaak maar aankloten en of dat nou is omdat vrouwen (te) geemancipeerd zijn in Nederland of dat ze gewoon onbehouwen zijn, ik heb geen idee. Het valt mij wel echt op.
Het is overigens echt niet mijn bedoeling om hier mannen voor het hoofd te stoten en ik realiseer me dat ik wel een beetje aan het generaliseren ben maar mijn ervaringen zijn nu eenmaal zo. Ik heb veel Nederlandse mannelijke vrienden en ook veel Amerikaanse mannelijke vrienden en dan zie je dus wel verschillen

Ik krijg dan altijd als reactie: "Dat kan ik zelf ook wel"Ziva schreef: Zo vind ik een Amerikaanse man veel hoffelijker dan Nederlandse mannen en dat uit zich in simpele dingen als de deur openhouden, zware dingen tillen, jas aangeven etc. Ik vind dat ze veel gemanierder zijn dan Nederlandse mannen. Verder vind ik Amerikaanse mannen ook vele malen assertiever dan Nederlandse mannen op veel gebieden, ze nemen vaker initiatief.

Ziva, jouw ervaringen met Nederlandse mannen zijn ook de schuld van de Nederlandse vrouw. Een man die een keer de deur openhoudt voor een vrouw en dan "afgesnauwd" wordt doet dat de volgende keer niet meer.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dento schreef:Totally dude, I mean, like, oh my god, you know?

ik hoorde ook eens een prototype van dom blondje bellen. Om af te sluiten zei ze "love you... mean it" Duh! dus de andere keren meen je het niet?!
Da's intussen een beetje een running gag bij ons thuis

Oh ja, dat kan ook heel goed kloppen vandaar dat ik ook zei "misschien wel te geemancipeerd" maar ik ben denk ik wat ouderwetser misschien en vind het jammer dat zulke goede omgangsvormen een beetje vertroebelen 

Opvallend veel vrouwen aktief op het forum 

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
gelukkig heb je het zelf ook doorZiva schreef:Het is overigens echt niet mijn bedoeling om hier mannen voor het hoofd te stoten en ik realiseer me dat ik wel een beetje aan het generaliseren ben maar mijn ervaringen zijn nu eenmaal zo. Ik heb veel Nederlandse mannelijke vrienden en ook veel Amerikaanse mannelijke vrienden en dan zie je dus wel verschillen

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hahaha *kijkt met een schuin oog naar de topictitel* uhm.... wat doen al die mannen toch in dit topic? Alleen als je homo bent mag je meekletsen hier haha. Wegwezen heren, jullie kunnen deze vraag niet beantwoorden 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toch hoor ik dat bij mijn kinderen en hun vrienden/vriendinnen niet, hoor. Alleen als ze zoiets na willen doen, want het wordt hier net zo goed als dommig gezien om zo te praten. Het is de zogenaamde "Valley girl" talk. Maar we gaan nu wel erg off topic. Terug naar de Amerikaanse man, die ook meestal niet zo praatLeenG schreef:Dento schreef:Totally dude, I mean, like, oh my god, you know?
vréééselijk taalgebruik, toch een beetje intellectuele armoede vind ik.
ik hoorde ook eens een prototype van dom blondje bellen. Om af te sluiten zei ze "love you... mean it" Duh! dus de andere keren meen je het niet?!
Da's intussen een beetje een running gag bij ons thuis

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- LeenG
- Amerika-expert
Petra,
jouw kinderen en vriend(inn)en zijn dan ook geen domme blondjes
jouw kinderen en vriend(inn)en zijn dan ook geen domme blondjes

- LeenG
- Amerika-expert
Als ik daar opmerkingen over maak, zegt mijn vriend steevast "wie is er hier vóór emancipatie, ik niet hoor"Ziva schreef:Zo vind ik een Amerikaanse man veel hoffelijker dan Nederlandse mannen en dat uit zich in simpele dingen als de deur openhouden, zware dingen tillen, jas aangeven etc. Ik vind dat ze veel gemanierder zijn dan Nederlandse mannen. Verder vind ik Amerikaanse mannen ook vele malen assertiever dan Nederlandse mannen op veel gebieden, ze nemen vaker initiatief.

hij is overigens heel geëmanicpeerd hoor
Gezien de commotie stel ik voor dat we met ze alle naar de date van Youdid en Assia gaan!
Willen we naar de dates? Dan gaan we naar de dates!!

Willen we naar de dates? Dan gaan we naar de dates!!

Dit is toch de Amerikaanse man?

DejaVu schreef:Gezien de commotie stel ik voor dat we met ze alle naar de date van Youdid en Assia gaan!
Willen we naar de dates? Dan gaan we naar de dates!!![]()
![]()
Hahaha, morgen 9.30 station Essen.

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
"It kind of looks like a girl..."DejaVu schreef:Dit is toch de Amerikaanse man?

(Voor degenen die de Super Bowl commercial niet hebben gezien: )
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1185 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv