Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Diego en Los Angeles wat te doen
San Diego en Los Angeles wat te doen
Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Judith en wij gaan dit jaar voor de vierde jaar naar Amerika. We zijn in 2008 op rondreis door California geweest en hebben die twee jaar erna Florida gedaan. Alle drie de keren waren we met de camper en dit is ons geweldig bevallen. DIt jaar ben ik zwanger en zouden we niet op vakantie gaan. Uiteindelijk hebben we besloten om er toch nog 10 dagen op uit te gaan en vlieg ik begin April naar Los Angeles. We willen 10 dagen in deze omgeving verblijven, Losa Angeles, San Diego en........... hierbij hoop ik opm jullie tips. We gaan dit jaar voor het eerst met de auto, dus leuke verblijfplaatsen zijn ook welkom. Wie kan mij vertellen wat ik in die omgeving niet mag missen.
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: San Diego en Los Angeles wat te doen
Hangt er vanaf wat jullie al gezien hebben in californie,
Een paar dingen schieten door mn gedachten...san diego,balboa park en de zoo.
Palm springs, joshua three national park? Las vegas al gezien? Santa barbara? Er is veel te zien en te doen, maar hethangt er ook een beetje vanaf wat jullie persoonlijke voorkeur heeft? Stad of natuur? Atractieparken of leuke boulevards? Er is voor ieder wat wils in southren california.......
Een paar dingen schieten door mn gedachten...san diego,balboa park en de zoo.
Palm springs, joshua three national park? Las vegas al gezien? Santa barbara? Er is veel te zien en te doen, maar hethangt er ook een beetje vanaf wat jullie persoonlijke voorkeur heeft? Stad of natuur? Atractieparken of leuke boulevards? Er is voor ieder wat wils in southren california.......
We hebben in die omgeving vorig keer eigenlijk alleen Sea World en Disney gezien. We kunnen dus nog alle kanten op. We hebben de Zoo op ons lijstje staan voor deze keer (moeite waard? ). Verder zou een combiantie van natuur en stad en strand het meest ideaal zijn.
-
RoyBergen
- Amerika-expert
Een poging dan maar.
Dag 1 sightseeing in kos angeles, holywood, santa monica etc....
Dag 2 naar san diego langs de kust, overnachting in san deigo, eventueel bezoekerscentrum gastown in de avond
Dag 3 balboapark en zoo
Dag 4 vi julian naar palm springs, overnachting aldaar, eventueel de volgende ochtend met de kabelbaan omhoog
Dag 5 joshua three national park, in de avond richting grand canyon
Dag 6 grand canyon
Dag 7 na zonsopgang weg uit grand canyon via route 66 seligman, na las vegas, eventueel bezoekerscentrum hooverdam
Dag 8 las vegas
Dag 9 las vegas
Dag 10 terug naar la
In de buurt van grand canyon heb je ook leuke plekjes zoals sedona en williams, al zou het het mooiste zijn om aan de rim te overnachten als dit nog niet volgeboekt is....
Is dit wat ??????
Dag 1 sightseeing in kos angeles, holywood, santa monica etc....
Dag 2 naar san diego langs de kust, overnachting in san deigo, eventueel bezoekerscentrum gastown in de avond
Dag 3 balboapark en zoo
Dag 4 vi julian naar palm springs, overnachting aldaar, eventueel de volgende ochtend met de kabelbaan omhoog
Dag 5 joshua three national park, in de avond richting grand canyon
Dag 6 grand canyon
Dag 7 na zonsopgang weg uit grand canyon via route 66 seligman, na las vegas, eventueel bezoekerscentrum hooverdam
Dag 8 las vegas
Dag 9 las vegas
Dag 10 terug naar la
In de buurt van grand canyon heb je ook leuke plekjes zoals sedona en williams, al zou het het mooiste zijn om aan de rim te overnachten als dit nog niet volgeboekt is....
Is dit wat ??????
Laatst gewijzigd door RoyBergen op 20 feb 2011, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
RoyBergen
- Amerika-expert
Stranden in april, dat weet ik niet, volgens mij is het vrij koeltjes, maar je kan gelukkig hebben, wellicht aan het zwembad in las vegas?????? Neem dan een hotel met een mooi zwembad, persoonlijk heb ik goede ervaringen met the mirage.....
Inderdaad voor zwembaden zou ik naar de Mirage OF MGM kijken. Overigens heeft MGM vaak meer jongeren.RoyBergen schreef:Stranden in april, dat weet ik niet, volgens mij is het vrij koeltjes, maar je kan gelukkig hebben, wellicht aan het zwembad in las vegas?????? Neem dan een hotel met een mooi zwembad, persoonlijk heb ik goede ervaringen met the mirage.....
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Met de zoekfunktie "hoge hoed" invoeren. Rivercola heeft ene keer heel verhaal over wat te doen in LA neergezet.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Orangedevil
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
De San Diego zoo kan misschien wel zwaar zijn als je zwanger bent gezien de grootte en de heuvels van het park. Hitte zal wel meevallen in April.
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1
Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
Orangedevil life4travel
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien dat Safari park dat schijnt ook mooi te zijn. Dan hoef je niet vele te lopen. Maar ja pretparken zijn sowieso zwaar voor de benen en rug, als je er last van hebt.
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Is er niet een soort van tram/trolley of zo door het park? Ik meen zoiets te begrijpen: http://www.sandiegozoo.org/zoo/plan_you ... activities
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring met zowel de Zoo als het Safari Park hebben?
Zijn er trouwens mensen hier die ervaring met zowel de Zoo als het Safari Park hebben?
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Orangedevil
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Er is een kabelbaan van de ene naar de andere kant. En je kan ook voor een paar dollar een bustour nemen waar je overigens niet uit kan stappen. Ook hebben ze roltrappen de berg op.
Het safaripark zijn we nog nooit geweest, bij de citypass moet je ook een keuze maken tussen deze 2 . De southern california citypass is een voordelige pretparkenpas voor Disney, Universal, Seaworld en de zoo/safari.
Het safaripark zijn we nog nooit geweest, bij de citypass moet je ook een keuze maken tussen deze 2 . De southern california citypass is een voordelige pretparkenpas voor Disney, Universal, Seaworld en de zoo/safari.
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
Orangedevil life4travel
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
De trolley in San Diego is echt lekker Amerikaans....vol amusement. Normaal houden we er niet zo van, maar het was wel echt grappig om mee te maken. Je ziet dan de highlights van San Diego en kan uitstappen waar je maar wilt.
Wij zijn ook even te voet naar Tijuana (mexico) gegaan, maar dat raad ik je echt af!!!!! We wisten niet hoe snel we weer terug de grens over moesten (voelde me onveilig en de stad was echt lelijk!)
Wat je zeker in San Diego moet zien is Old Town. Je kan hier heerlijk eten (ik meen me "Joe's" te herinneren, een bekend Mexicaans zaakje met live muziek)
Wij zaten in Old Town Inn...op wandelafstand (2 minuten) van Old Town af. lekker ruime kamer, goed ontbijt en zwembad http://www.oldtown-inn.com/
In Old town ook een leuk sigarenwinkeltje....heel ouderwets, wij hebben hier twee hele grote sigaren gekocht die mijn vriend en zwager hebben gerookt na de geboorte van mijn neefje! (ze roken alleen beiden niet, dus was meer voor de foto;-)
Wij zijn ook even te voet naar Tijuana (mexico) gegaan, maar dat raad ik je echt af!!!!! We wisten niet hoe snel we weer terug de grens over moesten (voelde me onveilig en de stad was echt lelijk!)
Wat je zeker in San Diego moet zien is Old Town. Je kan hier heerlijk eten (ik meen me "Joe's" te herinneren, een bekend Mexicaans zaakje met live muziek)
Wij zaten in Old Town Inn...op wandelafstand (2 minuten) van Old Town af. lekker ruime kamer, goed ontbijt en zwembad http://www.oldtown-inn.com/
In Old town ook een leuk sigarenwinkeltje....heel ouderwets, wij hebben hier twee hele grote sigaren gekocht die mijn vriend en zwager hebben gerookt na de geboorte van mijn neefje! (ze roken alleen beiden niet, dus was meer voor de foto;-)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1179 Weergaves
-
Laatste bericht door Bloedhond
-
- 3 Reacties