Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis 5 man van 22 jaar
Reis 5 man van 22 jaar
In mei gaan wij met 5 man van rond de 22 jaar naar het zuidwesten. We moeten ongeveer 3500 km rijden in twee weken tijd.
Mijn vraag is wat voor een auto te huren voor 5 man, 5 grote koffers, 5 stuks handbagage en een koelbox?
Wij willen lekker ruim kunnen zitten.
Zat zelf te denken aan het huren van twee auto's.
Mijn vraag is wat voor een auto te huren voor 5 man, 5 grote koffers, 5 stuks handbagage en een koelbox?
Wij willen lekker ruim kunnen zitten.
Zat zelf te denken aan het huren van twee auto's.
Re: Reis 5 man van 22 jaar
Kijk eens op usareisen.de
Omdat je met zoveel bent kan je ook een Van huren. Twee auto's is een optie.
Omdat je met zoveel bent kan je ook een Van huren. Twee auto's is een optie.
Onze eerste gedachte was inderdaad een van, maar ik vraag me af of met al deze koffers de achterste bank(uitgaan de van 3 rijen) dan niet als alsnog naar beneden geklapt moet worden.
Met 3 man op één rij zitten lijkt ons niet zon succes
Met 3 man op één rij zitten lijkt ons niet zon succes
Wij hebben drie USA rondreizen gemaakt met zes personen. Alle drie keer in een flink model minivan (2x Toyota Sienna en 1x Kia Sedona). Dat ging prima. Vrijwel alle bagage konden we kwijt achter de derde bank. De Kia Sedona was wat meer puzzelen want die had maar twee stoelen in de middelste rij. Met vijf personen moet het denk ik geen probleem zijn. Alleen zou ik dan wel adviseren om geen koffers mee te nemen, maar reistassen. Die kun je veel makkelijker voegen. In Amerika kun je overigens overal een wasje (laten) draaien. Zelf doen in motels of coin laundries, of laten doen bij laundries met drop-off service. Maar twee auto's is natuurlijk ook een optie. Kun je ook nog eens opsplitsen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Full size SUV huren. Heb je het meeste plezier van. Houdt er wel rekening mee dat onder de 25 een auto huren een stuk duurder is
Met een Chevy Surburban moet het wel lukken
.
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Ja dat denk ik ook wel, maar dan ben ik meer geld kwijt als twee midsize SUV's
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
denk het niet want jullie zullen erg veel geld kwijt zijn voor een under age pakket
Een ieder die wil rijden zal denk ik $25 pp extra kwijt zijn per dag.
Je wil toch denk ik twee bestuurders per auto hebben?
Een midsize SUV kan ook wel alleen geen harde koffers meenemen. Tassen is dan veel efficienter.
Een ieder die wil rijden zal denk ik $25 pp extra kwijt zijn per dag.
Je wil toch denk ik twee bestuurders per auto hebben?
Een midsize SUV kan ook wel alleen geen harde koffers meenemen. Tassen is dan veel efficienter.
bij usareisen.de heb je een u25 pakket waarbij extra bestuurders in het pakket zitten (ook onder de 25)
Maar ik zit nog steeds te twijfelen over een een echt grote auto of twee "normale" auto's.
Wij willen echt ruim kunnen zitten,
Maar ik zit nog steeds te twijfelen over een een echt grote auto of twee "normale" auto's.
Wij willen echt ruim kunnen zitten,
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
In een full size SUV zit je met 5 man echt heel ruim
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met z'n vijven zou ik ook gaan voor één grote SUV. Naar mijn mening loont het zich pas met meer dan 5 man om met twee auto's te gaan rijden.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Is dit ook het geval met alles wat ik aan bagage wil meenemen(eerste bericht)?ned in MO schreef:In een full size SUV zit je met 5 man echt heel ruim
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yup en de grand piano kan ook nog mee als het moet

We kunnen ook voor de chevy suburban gaan deze is zeker ruim genoeg, iemand hier ervaringen mee?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ja, wij hadden in 2009 een Suburban. Zie mijn reisverslag van 2009 (incl. foto's van de Suburban). Het is een bak van een wagen en rijdt voortreffelijk, dus uitermate geschikt voor jullie.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Klinkt goed, dit moet zeker comfortabel genoeg zijn voor ons met alle bagage erbij, via usareisen.de is deze voor twee weken te huur voor 1500 (u25)
Kan iemand mij vertellen of je met het U25 pakket van usareisen.de, iedereen achter het stuur mag zetten.(5 man)
Kan iemand mij vertellen of je met het U25 pakket van usareisen.de, iedereen achter het stuur mag zetten.(5 man)
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ja dat mag, de prijs is inclusief alle extra bestuurders, het is een Super Inklusiv Plus pakket.
Marjon
Marjon
Ok, bedankt voor alle reacties we gaan voor de premium SUV.
Ik heb nog een tweetal andere vragen.
1. We hebben het nu over de chevrolet suburban, op de site staat al aangeven dat het niet zeker is dat je deze ook krijgt. Het maakt mij niet zoveel uit welke ik krijg als ik maar wel dezelfde indeling/ruimte heb als het voorbeeld wat wordt gegeven. Welke garantie op een soortgelijke auto heb ik?
2. Ik heb al eerder een andere auto geboekt voor mei a.s. bij usareisen.de. Heb bevestiging en alles binnen hiervan maar deze wil in graag annuleren. Volgens mij moet dit mogelijk zijn tot 72 uur voor in ontvangst name. Maar mijn vraag is via welke kanalen moet ik dit doen?
Ik heb nog een tweetal andere vragen.
1. We hebben het nu over de chevrolet suburban, op de site staat al aangeven dat het niet zeker is dat je deze ook krijgt. Het maakt mij niet zoveel uit welke ik krijg als ik maar wel dezelfde indeling/ruimte heb als het voorbeeld wat wordt gegeven. Welke garantie op een soortgelijke auto heb ik?
2. Ik heb al eerder een andere auto geboekt voor mei a.s. bij usareisen.de. Heb bevestiging en alles binnen hiervan maar deze wil in graag annuleren. Volgens mij moet dit mogelijk zijn tot 72 uur voor in ontvangst name. Maar mijn vraag is via welke kanalen moet ik dit doen?
Bij Super Inklusiv Plus mag iedereen achter het stuur zitten, mits ze ook allemaal meetekenen als bestuurder. Mensen die niet meegetekend hebben en toch rijden zijn onverzekerd.
Qua auto maakt het niet heel veel uit als je eenmaal in de categorie Chevy Suburban zit. Andere merken hebben ook dat formaat.
Andere soortgelijke auto's:
Toyota Sequoia
Nissan Armada
Ford Expedition EL
Bron: Kelley Blue Book: http://www.kbb.com/new-cars/chevrolet/s ... 010/review
En: http://www.kbb.com/new-cars/chevrolet/s ... re-similar
Qua auto maakt het niet heel veel uit als je eenmaal in de categorie Chevy Suburban zit. Andere merken hebben ook dat formaat.
Andere soortgelijke auto's:
Toyota Sequoia
Nissan Armada
Ford Expedition EL
Bron: Kelley Blue Book: http://www.kbb.com/new-cars/chevrolet/s ... 010/review
En: http://www.kbb.com/new-cars/chevrolet/s ... re-similar
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben al enkele keren een Nissan Armada en Ford Expedition meegehad, net als de Suburban. De laatste is bij ons zelfs minst favoriet, de Armada is écht een superbak.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4665 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties