Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw Surfing_NL , studie in de U.S.A.
-
Surfing_NL
- Amerika-ontdekker
Nieuw Surfing_NL , studie in de U.S.A.
Beste lezers,
Ik zal mijn even kort voorstellen.
Ik ben Henk, 21 jaar oud, doe momenteel de opleiding vestigigsmanager die ik bijna heb afgerond.
Ik wil voor mijn volgende studie gaan. Mijn doel is Engels leraar te worden. Samen met een soort van bureau zijn
we eruit gekomen dat Santa Barbara de beste keus is. Dit is 200 km ten noorten van LA.
Ik zit vol met vragen, en dus ben ik erg blij dat ik deze site heb gevonden :p !
Ik hoop hier veel te leren, vragen zal ik in het andere topic stellen.
Cheers
Ik zal mijn even kort voorstellen.
Ik ben Henk, 21 jaar oud, doe momenteel de opleiding vestigigsmanager die ik bijna heb afgerond.
Ik wil voor mijn volgende studie gaan. Mijn doel is Engels leraar te worden. Samen met een soort van bureau zijn
we eruit gekomen dat Santa Barbara de beste keus is. Dit is 200 km ten noorten van LA.
Ik zit vol met vragen, en dus ben ik erg blij dat ik deze site heb gevonden :p !
Ik hoop hier veel te leren, vragen zal ik in het andere topic stellen.
Cheers
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Nieuw Surfing_NL , studie in de U.S.A.
Welkom op het forum; ik snap alleen de keus voor Santa Barbara niet, maar misschien kun je dat nog even uitleggen.
-
Surfing_NL
- Amerika-ontdekker
**Bericht weggehaald.
Gelieve de forumregels te lezen. Het heeft geen nut om eenzelfde bericht op verschillende plaatsen in het forum te zetten.
Je plaatste dit bericht ook al hier: viewtopic.php?f=13&t=32819#p549169
**
Gelieve de forumregels te lezen. Het heeft geen nut om eenzelfde bericht op verschillende plaatsen in het forum te zetten.
Je plaatste dit bericht ook al hier: viewtopic.php?f=13&t=32819#p549169
**
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb de uitleg inmiddels gelezen