Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mijn 2e Djoser-reis: Noordoost Amerika!!! Tips?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Marloes,lelie schreef:Er hebben nog maar 5 mensen geboekt voor de reis van 3 juni (heb ik nagevraagd) en de reis gaat pas door als er zich minimaal 8 mensen hebben aangemeld.
Eind april horen we definitief of de reis doorgaat. Nog één maand in onzekerheid.
Kan me voorstellen dat je baalt als je zoiets te horen krijgt. Je wilt logischerwijs graag zekerheid. Aan de andere kant zou ik me er niet al te druk om maken. Heel veel lui beginnen nu pas met boeken en met name de wat jongere mensen. Kijk hier maar op het forum, dan kom je genoeg tegen die nu pas beginnen met het vastleggen van een reis. In het verleden boekten wijzelf ook altijd pas in april, alleen de laatste jaren doen we het steeds vroeger.
Ik heb gezien dat de volgende reis een paar weken later is op 24 juni. Je zou kunnen vragen hoe het met het aantal deelnemers is gesteld voor die reis. Mocht een reis niet door kunnen gaan vanwege te weinig deelname, dan wordt er altijd een alternatief geboden. Het kan zijn dat ze deze 2 reizen dan samen gaan voegen, zodat je 2 of 3 weken later wel deze trip kan maken.
Kunnen jij of Karin eventueel de reis nog opschuiven i.v.m. jullie werk? Het zou slim zijn om hier alvast rekening mee te houden en e.e.a. alvast te overleggen. Mocht het dan zo zijn dat je moet uitwijken, weet je in ieder geval al wat kan en wat niet kan en hoef je dat niet op het allerlaatst nog te doen en ben je voorbereid.
Maar nogmaals, ik heb wel goede hoop dat het allemaal goed komt hoor en dat 3 juni gewoon doorgaat.
Gewoon doorgaan met de voorpret...........
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hallo, de reis van 24 juni is een paar weken geleden al afgelast ivm te weinig deelname. Die gaat dus sowieso niet door (heb ik van iemand gehoord die díe reis had geboekt. Hij gaat nu in augustus).
Die datum staat ook niet meer op de Djoser-site.
Ik hoop echt dat er zich nog 3 mensen aanmelden binnen nu en een maand!!
Het is wel zo dat "jongeren" nu pas gaan boeken, dus misschien komt het nog goed. Ik had zelf de redenering dat bijna iedereen in januari en februari boekt, maar dat is natuurlijk niet zo.
Mijn collega's hebben zo'n beetje om mijn vakantie heen gepland, dus eigenlijk zit ik vast aan die tijd. Ik had nog wel 2 weken uitloop, maar een collega van mij kwam met het idee om net in die tijd weg te gaan.
Ik zat ook al te denken dat ik, mocht het allemaal niet door gaan, naar Australie kon gaan, maar dat is ten eerste 800 euro duurder dan deze reis (en deze reis is al prijzig) en ten tweede niet mogelijk in juni, maar ik wil gewoon naar AMERIKA!!!!
Duim allemaal maar voor me, hopelijk komt het goed!
Groetjes van Marloes
Die datum staat ook niet meer op de Djoser-site.
Ik hoop echt dat er zich nog 3 mensen aanmelden binnen nu en een maand!!
Het is wel zo dat "jongeren" nu pas gaan boeken, dus misschien komt het nog goed. Ik had zelf de redenering dat bijna iedereen in januari en februari boekt, maar dat is natuurlijk niet zo.
Mijn collega's hebben zo'n beetje om mijn vakantie heen gepland, dus eigenlijk zit ik vast aan die tijd. Ik had nog wel 2 weken uitloop, maar een collega van mij kwam met het idee om net in die tijd weg te gaan.
Ik zat ook al te denken dat ik, mocht het allemaal niet door gaan, naar Australie kon gaan, maar dat is ten eerste 800 euro duurder dan deze reis (en deze reis is al prijzig) en ten tweede niet mogelijk in juni, maar ik wil gewoon naar AMERIKA!!!!
Duim allemaal maar voor me, hopelijk komt het goed!
Groetjes van Marloes
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad spannend zeg
Wij hebben ook nog geen 100 % zekerheid over onze reis. In de gids van OAD garanderen ze in principe alle reizen, maar er moet wel sprake zijn van een groepsreis. Lekker vaag dus. Aangezien wij in juli gaan, ga ik er gewoon vanuit dat we gaan. Anders zou dat erg zuur zijn... we horen het dan uiterlijk 28 dagen van tevoren.
Wij hebben ook nog geen 100 % zekerheid over onze reis. In de gids van OAD garanderen ze in principe alle reizen, maar er moet wel sprake zijn van een groepsreis. Lekker vaag dus. Aangezien wij in juli gaan, ga ik er gewoon vanuit dat we gaan. Anders zou dat erg zuur zijn... we horen het dan uiterlijk 28 dagen van tevoren.
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat is zeker balen... houd het wel spannend natuurlijk
.
Ik hoop voor je dat er nog mensen zich aanmelden.
Ik niet want ik ben niet zo gek van reizen die door anderen worden samengesteld. Ik ga liever mijn eigen weg.
Een iets minder relavant punt is dat ze met KLM vliegen. Ik vind de beenruimte bij KLM tegenvallen.
Ik heb dit jaar maar helemaal geen vakantie geplanned bij mijn baas. Dan kan ik hopelijk een hoop muntjes verdienen deze zomer en dan kan ik dat weer mooi investeren in de volgende reis
.
Ik hoop voor je dat er nog mensen zich aanmelden.
Ik niet want ik ben niet zo gek van reizen die door anderen worden samengesteld. Ik ga liever mijn eigen weg.
Een iets minder relavant punt is dat ze met KLM vliegen. Ik vind de beenruimte bij KLM tegenvallen.
Ik heb dit jaar maar helemaal geen vakantie geplanned bij mijn baas. Dan kan ik hopelijk een hoop muntjes verdienen deze zomer en dan kan ik dat weer mooi investeren in de volgende reis
- Mike
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Meen je dat??? Dat zou geweldig zijn!Pete99 schreef:Ik heb net nog even met Djoser gebeld en de reis gaat waarschijnlijk gewoon door, ondanks dat (tot nu toe) niet het minimum aantal deelnemers is bereikt! Ze denken er over om dan maar met 2 auto's te gaan. Even afwachten dus nog
Ben jij die Peter die ook mee gaat? Die laatst op één van mijn oproepjes heeft gereageerd?
Ik ben van plan om morgen nog even te bellen (was ik al van plan), en dan zal ik ze proberen over te halen. 2 Auto's is wel zo gezellig.
Groetjes van Marloes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1288 Weergaves
-
Laatste bericht door MartijnL
-