Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels best vroeg of laat boeken?
Hotels best vroeg of laat boeken?
Hallo,
Wij zouden graag onze reis naar Amerika zelf boeken. We hebben enkel al onze vlucht en huurwagen vastgelegd.
We gaan in de periode juli - augustus.
-Ik wou vragen wat het voordeligst is qua prijs:
Onze hotels nu al boeken of tot het laatste wachten?-
Want ik weet niet of de prijzen zullen zakken naar het einde toe met grote kortingen of net andersom stijgen omdat er minder vrije kamers zijn.
Alvast bedankt!
Wij zouden graag onze reis naar Amerika zelf boeken. We hebben enkel al onze vlucht en huurwagen vastgelegd.
We gaan in de periode juli - augustus.
-Ik wou vragen wat het voordeligst is qua prijs:
Onze hotels nu al boeken of tot het laatste wachten?-
Want ik weet niet of de prijzen zullen zakken naar het einde toe met grote kortingen of net andersom stijgen omdat er minder vrije kamers zijn.
Alvast bedankt!
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Hotels best vroeg of laat boeken?
Ik weet nu niet hoe jullie route is maar zou de hotels in en bij de Nationale Parken nu al vastleggen.
Wij zijn in 2009 ook in juli - augustus geweest en hebben toen de hotels in de Parken al in januari geboekt.
Henriette
Wij zijn in 2009 ook in juli - augustus geweest en hebben toen de hotels in de Parken al in januari geboekt.
Henriette
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
Ik zou zeker bij de NP niet te lang wachten en boeken. De prijzen daar staan vast dus zullen niet zakken. En als je grotendeels al weet hoe je route is, is het wel zo relaxed om eind van de dag zo naar je overnachtingsplek te kunnen rijden ipv te moeten zoeken.
Grtz Ingrid
Sept 2011: NY-SF-YO-DV-LV-ZI-BR-PA-GC-NE-SLO-MO-SF pauleningrid.reismee.nl
Sept 2011: NY-SF-YO-DV-LV-ZI-BR-PA-GC-NE-SLO-MO-SF pauleningrid.reismee.nl
Bedankt voor jullie reacties! Alle reacties zijn welkom.
Wat te doen met Vegas: nu al boeken?
En waar boeken als je naar Yellowstone gaat, want ik het park zelf is het duur.
Groetjes!
Wat te doen met Vegas: nu al boeken?
En waar boeken als je naar Yellowstone gaat, want ik het park zelf is het duur.
Groetjes!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat vind je duur? Je kunt in Yellowstone toch voor rond de 100 dollar wel iets vinden dacht ik. Het is wel basic, maar verkijk je niet op de afstanden in het park. Hoe lang wil je daar blijven?
Als je goedkoop wilt overnachten overweeg dan om in de parken te gaan kamperen. Midden in de natuur, en de aanschaf van een tent heb je er zo uit.
Misschien handig om je route eens te plaatsen?
Marianne
Als je goedkoop wilt overnachten overweeg dan om in de parken te gaan kamperen. Midden in de natuur, en de aanschaf van een tent heb je er zo uit.
Misschien handig om je route eens te plaatsen?
Marianne
We moeten ons programma nog volledig maken. Bedoeling is dus yellowstone te zien en de rocky mountains. We landen in Las vegas dat ligt vast.
1 nacht Vegas
1 nacht salt lake city
1 nacht jackson (south yellowstone)
1 nacht yellowstone north
...
We hebben ook een programmavoorstel gekregen van een reisbureau maar dat zal ik misschien in een apart onderwerp openen.
Any suggestions, remarks... Thanks! ...
Note mod (Marjan):
Het reisprogramma van vlientje kun je hier vinden.
1 nacht Vegas
1 nacht salt lake city
1 nacht jackson (south yellowstone)
1 nacht yellowstone north
...
We hebben ook een programmavoorstel gekregen van een reisbureau maar dat zal ik misschien in een apart onderwerp openen.
Any suggestions, remarks... Thanks! ...
Note mod (Marjan):
Het reisprogramma van vlientje kun je hier vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht