Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
advies gevraagd van Estes Park naar Cody
advies gevraagd van Estes Park naar Cody
advies gevraagd over de route van Estes park naar Cody.
wij zullen in July van Estes park naar Cody rijden de bedoeling is om dat in 2 dagen te doen.
graag tips ivm de te rijden route en waar kunnen we het beste overnachten.
bedankt
Hanny
wij zullen in July van Estes park naar Cody rijden de bedoeling is om dat in 2 dagen te doen.
graag tips ivm de te rijden route en waar kunnen we het beste overnachten.
bedankt
Hanny
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: advies gevraagd van Estes Park naar Cody
Gos wat jammer 2 nachten...
Anders zou ik zeggen langs Badlands NP in SD en Mnt Rushmore. Maar misschien is de laatste wel haalbaar in de buurt van Rapid City. Dan heb je ook nog wat te zien.. Wel een eindje om als je had gedacht rechtstreeks te gaan. Verder heb ik niet echt ideeën. Het is best een eind, via Interstates wel te doen maar in twee dagen wel lekker doortuffen. Heb je echt geen tijd om wat extra te doen...?
Via Rapid City iets meer dan 12 uur 766 miles
rechtstreeks kleine 8 uur 478 miles volgens mij en wat plaatjes op google maps geen erg boeiende route... maar dat geldt voor de andere ook wel een beetje... veel eindeloze landschappen. Daar zijn wel stukken mooi.
Anders zou ik zeggen langs Badlands NP in SD en Mnt Rushmore. Maar misschien is de laatste wel haalbaar in de buurt van Rapid City. Dan heb je ook nog wat te zien.. Wel een eindje om als je had gedacht rechtstreeks te gaan. Verder heb ik niet echt ideeën. Het is best een eind, via Interstates wel te doen maar in twee dagen wel lekker doortuffen. Heb je echt geen tijd om wat extra te doen...?
Via Rapid City iets meer dan 12 uur 766 miles
rechtstreeks kleine 8 uur 478 miles volgens mij en wat plaatjes op google maps geen erg boeiende route... maar dat geldt voor de andere ook wel een beetje... veel eindeloze landschappen. Daar zijn wel stukken mooi.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Hi
Casper zou een mogelijkheid zijn en anders Thermopolis. Hangt ervan af hoe ver je de eerste dag wil rijden. Ik zou tijd reserveren voor een bezoek aan Cody en wellicht vind je de hotsprings in Thermopolis aantrekkelijk.
Yeehaw
Casper zou een mogelijkheid zijn en anders Thermopolis. Hangt ervan af hoe ver je de eerste dag wil rijden. Ik zou tijd reserveren voor een bezoek aan Cody en wellicht vind je de hotsprings in Thermopolis aantrekkelijk.
Yeehaw
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Afgelopen september zijn wij van Estes Park, CO naar Cody, WY gereden over een groot deel van de Interstate in één dag. Wij reden met z'n tweeën om beurten in een personenauto. De afstand die wij aflegden was 487 mijlen.
Om 08.15 uur vertrokken wij uit Estes park, via Highway 34 (prachtige route door een canyon), Interstate 25 noord tot bij Casper, Highway 20 west, later noord naar Thermopolis en daar Highway 120 op naar Cody. Daar waren wij om circa 18.00 uur.
Wij houden ons keurig aan de maximum snelheden en hebben de tijd genomen bij het bezoekerscentrum van Wyoming, net over de grens van Colorado naar deze staat. De in Estes Park gekochte broodjes voor de lunch hebben wij ergens langs de weg opgegeten bij een rustplaats.
Om 16.30 uur waren wij in Thermopolis, daar zijn een aantal hotels, wij keken even bij de warmwaterbron en vonden het verder een doods stadje en besloten door te rijden naar Cody, daar is het een stuk gezelliger.
Ik lees in mijn verslag de volgende tekst:
Ondanks het vele rijden van vandaag voel ik mij toch nog fit. Het is heerlijk rijden in Amerika. Ondanks de soms saaie en eentonige omgeving geen minuut verveeld. (Verslag staat nog niet on-line.)
Om 08.15 uur vertrokken wij uit Estes park, via Highway 34 (prachtige route door een canyon), Interstate 25 noord tot bij Casper, Highway 20 west, later noord naar Thermopolis en daar Highway 120 op naar Cody. Daar waren wij om circa 18.00 uur.
Wij houden ons keurig aan de maximum snelheden en hebben de tijd genomen bij het bezoekerscentrum van Wyoming, net over de grens van Colorado naar deze staat. De in Estes Park gekochte broodjes voor de lunch hebben wij ergens langs de weg opgegeten bij een rustplaats.
Om 16.30 uur waren wij in Thermopolis, daar zijn een aantal hotels, wij keken even bij de warmwaterbron en vonden het verder een doods stadje en besloten door te rijden naar Cody, daar is het een stuk gezelliger.
Ik lees in mijn verslag de volgende tekst:
Ondanks het vele rijden van vandaag voel ik mij toch nog fit. Het is heerlijk rijden in Amerika. Ondanks de soms saaie en eentonige omgeving geen minuut verveeld. (Verslag staat nog niet on-line.)
@Isis, nee jammer genoeg hebben we maar 2 dagen
@Yeehaw, ja zoiets hadden wij ook in gedachten
@Markro, deze optie gaan we zeker dit weekend bespreken wel een lange dag, maar volgens mij is er niet veel te beleven dus misschien gaan we er wel voor
bedankt voor de info
Hanny
@Yeehaw, ja zoiets hadden wij ook in gedachten
@Markro, deze optie gaan we zeker dit weekend bespreken wel een lange dag, maar volgens mij is er niet veel te beleven dus misschien gaan we er wel voor
bedankt voor de info
Hanny
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik ben een keer vanaf estes park doorlopen rocky mountain national park gereden over de prachtige trail ridge road, daarna hebben we nog een flink stukje doorgereden tot een dorpje waarvan ik de naam niet meer weet, maar het was erg amerikaans . Hier was een hotel dat de naam had wolf hotel, het was erg historische met een lekker restaurant en een saloon ..... In de avond gingen we naar een lokale warmwaterbronnen bad, waar ongeveer 5 lokale mensen aan het baden waren, het zag er oud en klein uit, maar het was harstikke gezellig..... Veel kletsen met de amerikanen, noorwegen is dat in zweden?
Maar toen we uit het water kwamen voelden de voeten alsof ze net een twee uur masage hadden gehad.... De dag erna sliepen we iets langer en reden we richting cody waar we redelijk vroeg in de middagen aankwamen, en in de avond de rodeo bezochten......
Ik kan wel eens proberen op te zoeken waar dit hotel nu lag en hoe we gereden hebben als jullie dat willen weten.
Groeten uit t hoge noorden
Maar toen we uit het water kwamen voelden de voeten alsof ze net een twee uur masage hadden gehad.... De dag erna sliepen we iets langer en reden we richting cody waar we redelijk vroeg in de middagen aankwamen, en in de avond de rodeo bezochten......
Ik kan wel eens proberen op te zoeken waar dit hotel nu lag en hoe we gereden hebben als jullie dat willen weten.
Groeten uit t hoge noorden
-
- Amerika-expert
Het was in saratoga-wyoming... Kijk eens op tripadvisor ! Het krijgt nog goede recensies, en het natuurlijke warmwaterbad ( met zwavellucht) was op twee blocks wandelen van de mainstreet street waar het hotel was.....
Wij vonden het in ieder geval erg leuk....... Onderweg waren er veel prairies, ook zagen we een deel antilopen langs de weg, en er was dacht ik ook een marmottenplaag of zoiets, want er liepen er de hele tijd honderden over de weg, dat hebben we in noorwegen ook afen toe, met een jaar of 7 tussen elke keer ,hier heet dat lemenar......
Wij vonden het in ieder geval erg leuk....... Onderweg waren er veel prairies, ook zagen we een deel antilopen langs de weg, en er was dacht ik ook een marmottenplaag of zoiets, want er liepen er de hele tijd honderden over de weg, dat hebben we in noorwegen ook afen toe, met een jaar of 7 tussen elke keer ,hier heet dat lemenar......
@Roybergen, bedankt voor de info ik duik er gelijk in dat warmwaterbad lijkt mij wel wat.
Naast alle fantastische en afwisselende gebieden die het westen biedt, vind ik ook die eindelose landschappen erg mooi.Isis schreef: geen erg boeiende route, maar dat geldt voor de andere ook wel een beetje... veel eindeloze landschappen. D.
Uren lang "niks", heerlijk.
Helemaal mee eens. Big Skies in Wyoming.
-
- Amerika-expert
Ik vond die open vlaktes ook wel wat hebben op weg naar yellowstone.....
Beste hannie, lees dat mijn ervaringen zijn van 2005, dingen kunne veranderen, maar ik vond het gezellig......
Beste hannie, lees dat mijn ervaringen zijn van 2005, dingen kunne veranderen, maar ik vond het gezellig......
@RoyBergen, ik denk dat we terplekke beslissen welke route te nemen, maar de route via saratoga lijkt ons wel leuk!
-
- Amerika-expert
Dan kijken we vol spanning uit naar het reisverslag
veel plezier !

- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hallo Hanny,
Ik ben erg benieuwd welke route jullie uiteindelijk gereden hebben?
Nici
Ik ben erg benieuwd welke route jullie uiteindelijk gereden hebben?
Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 3571 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties