Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto's van Nederamerikanen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Fisherman
Amerikakenner

Re: Auto's van Nederamerikanen

Bericht door Fisherman »

Texas Boy schreef:
Volgende truck hier word een RAM longhorn edition :thumbup:

http://www.allpar.com/trucks/ram/laramie-longhorn.html
Dat is ook een hele mooie truck :thumbup: 8) !!

Een vriend van mij heeft een Ram 2500 Longhorn om de paardentrailer te trekken en daar is niets mis mee :wink: !

Persoonlijk vind ik de nieuwe Ford F Series Super Duty (King Ranch) wat mooier maar vind ze wel wat prijzig!

2011 Ford Super Duty:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

De King Ranch is ook fraai, vooral de binnenkant, vind Dodge qua buitenkant mooier dan Ford, maar gelukkig zijn smaken verschillend anders reden we allemaal in een VW :wink:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

En dat zegt iemand die net een oersaaie trailblazer heeft gekocht :mrgreen:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ach, ze heten niet voor niets SUF (SUV) :lol:
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Fisherman schreef:
Persoonlijk vind ik de nieuwe Ford F Series Super Duty (King Ranch) wat mooier maar vind ze wel wat prijzig!

Afbeelding
Wij hadden eerst een Ford F-250 Dually ..dat ding hebben we weer snel ingeruild ...ze zijn zeer geschikt voor grote trailers ..maar zo gauw je de trailer los koppelt..dan kun je niet meer met dat ding rijden ..zo stug.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

De trucks zien er leuk uit, maar met de huidige benzine prijzen heel wat minder leuk. :mrgreen:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Hoor vrouwen zelden over de stijgende goudprijzen als ze bij de juwelier staan :mrgreen:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

goldenhills schreef:En als ik een HD kado zou krijgen zou ik 'em meteen verkopen, en er iets leuks van kopen :D
Nouja zeg!

Tegenwoordig krijg je bij een HD een gratis sleutelset, coupon met 10 jaar korting bij desbetreffende garage, gratis ophaaldienst bij pech, 5 nieuwe kettingen etc.

Wat is er nou mis met een HD? :lol:
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Texas Boy schreef:Hoor vrouwen zelden over de stijgende goudprijzen als ze bij de juwelier staan :mrgreen:
Die is goed, die ga ik onthouden! :mrgreen: :mrgreen:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Mij wel hoor, ik heb weinig goud :mrgreen:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Staceybeesie schreef:Mij wel hoor, ik heb weinig goud :mrgreen:
Geld ook voor schoenen, tassen etc. Hoorde gisteren dat de kledingprijzen iets van 20% gaan stijgen over een paar weken, dus snel inkopen doen :lol:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hier in Amerika is platina toch veel populairder (althans, dat was het een tijd terug)... en diamanten, natuurlijk... 8)
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Dento schreef:Hier in Amerika is platina toch veel populairder (althans, dat was het een tijd terug)... en diamanten, natuurlijk... 8)
2 dagen geleden nog bij een juwelier in Chicago en vroeg hoeveel die ketting was(geen prijskaartje is verdacht). Antwoord: 30.000 dollar. Dacht dat het zilver was :lol:
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Texas Boy schreef: maar gelukkig zijn smaken verschillend anders reden we allemaal in een VW :wink:
Precies :wink: ,smaken verschillen maar als je van een RAM of een Super Duty houdt dan zit je toch nog wel aardig op 1 lijn ,zijn beide prachtige dikke trucks 8) !
Texas Boy schreef:Hoor vrouwen zelden over de stijgende goudprijzen als ze bij de juwelier staan :mrgreen:
Geld ook voor schoenen, tassen etc
:lol: :lol: :clap:

Ja, mijn vrouw zit soms te klagen dat mijn V8 te veel zuipt en dat een Ford truck nog meer zuipt maar zij heeft zojuist een Burberry handtas gekocht voor maarliefst $1100 :shock: ,haha je blijft lachen met sommige vrouwen :wink:.
Maar aan de andere kant werkt ze er heel hard voor en moet ze ook zelf weten wat ze koopt!
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Color01 schreef: Wij hadden eerst een Ford F-250 Dually ..dat ding hebben we weer snel ingeruild ...ze zijn zeer geschikt voor grote trailers ..maar zo gauw je de trailer los koppelt..dan kun je niet meer met dat ding rijden ..zo stug.
Een Dually is gebouwd om gewicht te dragen en zonder gewicht op de assen zijn ze inderdaad erg stug ,hetzelfde effect als een grote vrachtwagen.

Jij hebt trouwens ook mooie Ford Truck :thumbup: !
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Hier nog twee Europese auto's: een BMW 318i uit 1997 (voor een prikkie vergenomen van mijn schoonouders) en sinds kort een Volkswagen Passat 4Motion uit 2004, een echte gezinsauto ter vervanging van onze gouwe ouwe Volkswagen uit 1998, waar we met geen mogelijkheid twee kinderstoeltjes in konden passen.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Volgens mij heeft jouw vrouw liever een auto dan juwelen ;-)
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

Op dit moment hebben wij een 4-deurs toyota yaris en een GMC Econoline bus voor werk, en voor ontspanning oa. bmw en kawasaki motoren.
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

nieuwenoord schreef:Volgens mij heeft jouw vrouw liever een auto dan juwelen ;-)

Yip, maar eerst komt de beestenboel :wink:
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Die Ford is erg mooi, maar een dually hebben wij echt niet nodig. We hebben vooral een truck omdat we veel mountainbiken; de fietsen kunnen heel makkelijk op zo'n constructie achterin. Plus het is ideaaal als je grotere dingen gekocht hebt :)

Bandido> onze truck heeft nu inderdaad een achterbank, en gewoon vier deuren (een crew cab? Quad cab? Geen idee), anders was dat voor ons ook niet praktisch geweest. Ik zou echt niet meer zonder truck willen. Op een of andere manier vind ik het veel minder erg als daar eens een kras op komt, of het ding helemal onder de modder zit. We hebben het er zelfs over gehad om een SUV te kopen, maar de truck te houden "on the side" :)

Oh ja, en doe mij ook maar juwelen in plaats van een auto hoor..daar heb je in ieder geval niet dat ze meteen $2k minder waard zijn als je ermee de winkel uitloopt:)
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer