we zouden graag volgende zomer ( juli of september) naar west usa gaan. Nu zit het zo, we willen een afwisseling tussen zowel "groene" parken en de "dorre".
Wat er zeker in moet zitten is SFo, LV, death valley, yosemite, zion, bryce, grand canyon en antelope canyon en we willen ook graag naar havasupai wandelen. Nu waren we daarstraks nog eens aan het opzoeken en kwamen we tot de conclusie dat het allemaal nogal "dor" is. Enkel yosemite is het enige groene park dat er tussen zit.
Dus nu is mijn vraag, zijn er in de buurt nog "groenere" parken alla yosemite die nog bij in de route kunnen eventueel? Heb eens liggen puzzelen met yellowstone en grand teton , maar dan zit je weer met een grote afstand en drop off kosten van de auto..
We hebben maar 3 weken duss dat zorgt ook voor een extra probleem. En tmoet toch ook allemaal wat haalbaar blijven, geen gejaag en af en toe toch meer dan 1 nacht op 1 plaats..
Dus als iemand onder jullie goede ideëen of tips heeft zijn ze altijd welkom!
ahja , en als ik fout ben over dat het allemaal overwegend dor is, schiet me dan niet dood

alvast bedankt!