Gesponsord door AllesAmerika?RR2USA schreef:Nee joh, wij allemaal naar Utah! Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesponsord door AllesAmerika?RR2USA schreef:Nee joh, wij allemaal naar Utah! Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij snapt 'm!Doockles schreef:Gesponsord door AllesAmerika?
thuul schreef:ja dat dacht ik nou net was LeenG er ook, die had ik nou wel es willen ontmoeten
Ik wil volgend jaar in het OT !!!!!!Nati schreef:Dat wil dan zeggen dat het OT zal moeten vergaderen in Amerika?![]()
Ik stond naast Sonja die heel fanatiek antwoorde en meteen naar B liep. Het kwam zo zeker over dat ik maar leuk zonder dat ze het doorhad mee naar B liep. Uiteindelijk dus toch ''fout''Georgie schreef:Death Valley is ook een foutje die er in is geslopen. Carine wist wel dat het Alaska was, maar blijkbaar is er toch iets mis gegaan. Helaas, de techniek is toch niet altijd goed genoeg.
Goed idee over dat vooronderzoek. Voor volgend jaar ga ik eerst even weer alle binnenkomstfoto's bekijken.Isis schreef:He gleuknie. Ik heb jou ook niet gezien..
En voor je het weet gaat dit gesprek over kale ballen om half drie 's nachts.RR2USA schreef:Hahaha, zeker net zo kaal als die gehaktballen die je om half drie 's nachts naar binnen zat te werken![]()
Sorry Derk dat ik het antwoord goed hadGrandu schreef:Ik stond naast Sonja die heel fanatiek antwoorde en meteen naar B liep. Het kwam zo zeker over dat ik maar leuk zonder dat ze het doorhad mee naar B liep. Uiteindelijk dus toch ''fout''Georgie schreef:Death Valley is ook een foutje die er in is geslopen. Carine wist wel dat het Alaska was, maar blijkbaar is er toch iets mis gegaan. Helaas, de techniek is toch niet altijd goed genoeg.![]()
Jongens volgend jaar gewoon een AA-weekend in Amerika![]()
Derk
Ik kom daar wel op terug bij jullie... ergens rond het jaar 2065?RR2USA schreef:Jij snapt 'm!Doockles schreef:Gesponsord door AllesAmerika?![]()
![]()
Nou Dennis? Trek de creditcard maar, dit jaar was al een record opkomst. We gaan nu dus voor de 90 x $ =$ mucho dinero....![]()
Volledig met je eensphillybilly schreef:Even iets heel anders![]()
Ik vind de pen die in de goodie-bag zit HEERLIJK schrijven.....
![]()
haha.....een pen is een pen, maar sommige pennen (en dat hoeve niet altijd dure parkers oid te zijn) schrijven gewoon echt lekker.... en dit is er een van
Ik heb hem nog niet geprobeerd, vind het dan ook wel weer zonde om zo een mooie pen te gaan gebruiken.phillybilly schreef:Even iets heel anders![]()
Ik vind de pen die in de goodie-bag zit HEERLIJK schrijven.....
![]()
haha.....een pen is een pen, maar sommige pennen (en dat hoeve niet altijd dure parkers oid te zijn) schrijven gewoon echt lekker.... en dit is er een van
Volgens mij bestaat het blad Amerika niet meerRR2USA schreef:Ik heb trouwens ook meteen die kaart voor het blad Amerika ingevuld. Eens heerlijk onderuitgezakt lezen wat dat allemaal voor moois is.
Heb nog wat van die bladen van Markro meegekregen. Bedankt nog hiervoor Markro, zodra ik tijd heb, duik ik er eens lekker in.