Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (ervaringen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: AA Meeting 2011 (ervaringen)

Bericht door Georgie »

Voor de geinteresseerden:

Je kunt hier de quiz nog eens opnieuw bekijken (en maken).

Blijkbaar was er toch een fout ingeslopen bij de vraag over de United hubs, daarvoor onze excuses.
Laatst gewijzigd door Georgie op 06 feb 2011, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

:cry: oh ons zaten er geen pennen in. Wel kortingbonnen, en een tijdschrift.
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wij vonden het een zeer geslaagde meeting :thumbup: Organisatieteam bedankt!
Lekker eten, gezellig gekletst, mooie fotoalbums gezien. De manier waarop de quiz nu werd gedaan, was ook erg leuk.
Vanmorgen nog wezen cachen in Zaltbommel. Dat was nog een mooie wandeling. Daarna hebben we nog een echte AA-cache gevonden :thumbup:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ook wij hebben weer een hele leuke avond gehad.
Het was onze 7e meeting en ook dit keer was alles weer prima georganiseerd. Een leuke quiz, heerlijk eten gezellige mensen. Ik vond de opstelling van de tafels nu ook veel beter, veel opener waardoor je makkelijker contact kon leggen.
Ik zag weer veel nieuwe gezichten en heb met veel mensen even een praatje kunnen maken. Leuk om o.a. Sophie en Ilana nu eens in het echt te ontmoeten.
Ger had het ook geweldig naar zijn zin en heeft veel plezier gehad met de mannen aan de statafel. Natuurlijk was hij ook opgetogen met de kaartjes voor Plopsaland die hij won met loterij :lol: . Aangezien Jan ook een gelukkige winnaar was kunnen we er dus binnenkort met zijn vieren een leuk dagje uit van maken.

De afterparty in het hotel was ook heel gezellig alleen de Margeritha was een beetje zuur :shock:
Om even voor tweëen rolden wij in ons bed en om half 7 was ik alweer wakker. We hebben heerlijk ontbeten en na het vertrek van de geocachers gezellig nog even nagetafeld met Jacqueline en Peter.

Het was weer een hele leuke avond en volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

Marjon
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Wij zijn ook weer terug na een zeer geslaagde meeting, we hebben erg veel lol gehad! De indeling van de tafels was dit keer inderdaad een stuk beter. Ik vond het erg leuk om weer wat nieuwkomers te leren kennen. De quiz was erg grappig opgezet. Tipsy was mij bij de laatste vraag net iets te slim af, maar ik was erg blij met mijn tweede prijs ;) Vanmorgen na het ontbijt hebben we ter afsluiting van dit weekend met drie groepjes een leuke cache gedaan door Zaltbommel, ook dat was erg gezellig.

OT, jullie hebben het fantastisch gedaan, bedankt daarvoor! (en natuurlijk voor die overheerlijke Belgische pralinés!)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Er is tijdens het uitchecken bij het hotel vanmorgen (waarschijnlijk door een van de meetinggangers) een tas met o.a. een Lowepro tas met fototoestel voor de receptie vergeten.
Deze tas kan bij de receptie opgehaald worden dus wie zijn tas kwijt is even bellen met het hotel.
jaha
Amerikafan

Bericht door jaha »

Ook wij zijn weer terug en hebben genoten van de meeting. Het was enorm gezellig en we hebben weer heerlijk gelachen.

Ook wij zijn erg blij met de RandMcNally :D :thumbup:

OT bedankt voor de zeer goede organisatie. De quiz vond ik ook heel goed georganiseerd en erg leuk (ondanks dat ik al snel afviel ;))

Thanks!!
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Wij zijn ook weer thuis (al wel een tijdje hoor ;)) en vonden de meeting ook erg geslaagd! Lekker eten, leuke quiz, leuk gezelschap, wat wil een mens nog meer? OT: Bedankt!

Helaas kunnen we niet zoveel met onze gewonnen prijs (5% korting op alles bij Tioga tours), dus als iemand interesse in die bon heeft horen we dat graag via PB :)
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ook namens mij dank aan het OT! Het was hartstikke goed georganiseerd. Ik was er eerder dan wel niet bij maar geloof inderdaad dat de tafelopzet bijgedragen heeft aan het gemak om heen en weer te hoppen. Ik heb dat in ieder geval gedaan en heb een hoop leuke mensen gesproken. Als ik dan de foto's terug kijk zie ik ook dat ik zoveel mensen niét gesproken heb...

Bedankt Iris dat ik mee mocht rijden, vond het erg gezellig met jou!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

vana schreef: Ik vond de opstelling van de tafels nu ook veel beter, veel opener waardoor je makkelijker contact kon leggen.
Dat vond ik dus ook! Ik begreep van Marjan dat het OT samen met de eigenaar de zaalindeling eerst uitgetekend hadden. Erg slim.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Uitslag Fotowedstrijd

Hier is de uitslag van de fotowedstrijd.

Isis had het zelf al even genoemd, maar zij is de winnares van de bewerkte fotowedstrijd!
Afbeelding

Derde prijs - foto 1: Jesse (we hadden twee derde prijswinaars)
Afbeelding

Derde prijs - foto 2: StanGobien
Afbeelding

Tweede prijs: SusieOne
Afbeelding

Eerste prijs: Thuul
Afbeelding

Het hele album kan je hier nogmaals vinden.

Het aantal stemmen per foto, de fotograaf en de locatie kan je hier vinden.

Het (anonieme) commentaar per foto kan je hier vinden.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Zo. En nu ga ik een dutje doen :)
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

SpaceAce schreef:
vana schreef: Ik vond de opstelling van de tafels nu ook veel beter, veel opener waardoor je makkelijker contact kon leggen.
Dat vond ik dus ook! Ik begreep van Marjan dat het OT samen met de eigenaar de zaalindeling eerst uitgetekend hadden. Erg slim.
haha ja het was echt lang puzzelen hoe we het handig konden doen. Zo! Nee zo! Nee dit is nog handiger! ;)
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Georgie schreef:Jullie hebben je zeker niet bij ons afgemeld zoals moest he ;)
ik had ook geen flauw idee dat ik dat moest doen. Misschien is dat wel uitgelegd of verteld, maar ik heb de hele avond niets verstaan wat gezegd werd in de microfoon. Ernstig slechthorend, he :wink:
dimple schreef:Jacqueline, ik kan de waardebonnen (altijd handig!) naar je opsturen als je wilt? Laat het me maar weten :wink:
lief aanbod! Ik stuur je een pb.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Ook wij zijn weer thuis na een kort nachtje,een wreed ontwaken ( met val :shock: ), en na het gezellige ontbijt nog een heerlijke wandeling door Zaltbommel, waarin wederhelft meedeed met het cachen.
Op dit ogenblik lijkt het wel of ik een jetlag heb. Of dit nu komt van die bittere cocktail, dat korte nachtje, de vreselijke gezellige meeting of het ongeloof?
Mijn wattenhoofd kan ook een hoofd zijn dat in de wolken verkeerd. 8) Eerst een mok winnen in de loterij ( van Las Vegas, iemand anders zorgt er goed voor hoop ik :roll: ) en vervolgens sta je opeens met een canvas in je handen. :D
Ik was echt overdonderd en dat gevoel is er nog steeds.
We hebben hem meteen maar opgehangen zodat ik het MOET geloven.
Of hij hier blijft hangen weet ik niet, we gaan de kamer opknappen dit jaar ( en daarom geen USA-reisje) dus wie weet waar hij nog terecht komt, maar voorlopig hangt hij hier prima.

Lieve mensen wie op me gestemd hebben ontzettend bedankt.

AfbeeldingAfbeelding
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Erg mooi daar boven de witte piano, Thuul. Past goed bij het witte zand.

Jacqueline, dat is vervelend! Hopelijk heb je inderdaad nog wat aan de bonnen.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Dat schilderij staat daar erg mooi, Thuul! Gefeliciteerd :clap:
Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Wow, wat hangt je canvas daar mooi Thuul! :thumbup:
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Ziet er heel erg mooi uit Thuul! Een terechte winnaar!

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Erg mooi Thuul! :thumbup:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer