Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (ervaringen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: AA Meeting 2011 (vragen/opmerkingen)

Bericht door Isis »

Ik ben gisteren gewoon lekker mijn bedje ingerold.
Een compliment aan het OT; jullie hebben het leuke georganiseerd en er veel werk van gemaakt. Haha die Quiz, ja dan heb je ineens geen kandidaten meer als niemand bij het juiste antwoord stond.
Ik wist niet dat Death Valley qua opp het grootste NP was! Daarom duurde het eromheen rijden zo lang natuurlijk :mrgreen: .

Dank ook aan alle Nederamerikanen die hebben gezocht dat ik met de bewerkte Zwart Wit foto van Monument Valley heb mogen winnen!!!

Afbeelding

He Dude het waren 2 dames die wonnen hoor.. haha :o :P
Thuul gefeliciflapstaart he! Prachtig plaatje hoor, White Sands is erg bijzonder en je foto ook!

Erg geinig om te zien hoe de medeforummers er nou echt uitzien. Ach en ja op zo'n avond heb je niet tijd voor iedereen. (en dan heb ik ook altijd last van mijn gehoor dat minder is in grote groepen en dan wordt ik aan het einde moe... maar erg leuk) Mara het was bijzonder om wat mensen te zien en spreken. Manlief was totaal verbaasd dat er zoveel mensen zo vaak naar USA gaan. Ik had wel een verteld maar dat was dus niet overdreven. :lol:
Jasmino prachtig album hoor!
Genoten van alle plaatjes van anderen ook. Je krijgt dan weer zo zin om weg te gaan.

*kunnen we morgen op het vliegtuig?*
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Isis schreef: He Dude het waren 2 dames die wonnen hoor.. haha :o :P
Thuul gefeliciflapstaart he! Prachtig plaatje hoor, White Sands is erg bijzonder en je foto ook!
Wist ik wel, alleen wou ik het nog spannend houden voor de niet meeting gangers.
Overigens ook proficiat met de overwinning in de bewerkte foto wedstrijd !
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik zit ook alweer lekker thuis op de bank even te genieten van de rust (kids op bed, man in kantoor)
Even nagenieten.

Ik vond het ook zeer geslaagd! Leuk om jullie te ontmoeten, te spreken, kennis te maken, namen bij plaatjes en gezichten te krijgen en ervaringen uit te wisselen.

MattRob en Yvonne, bedankt voor de tips over Disney!

Gerd, leuk om je nu eens live te hebben gezien! Wellicht dat we elkaar op een volgende reis tegen komen? :wink:

Isis, je man moet je toch maar vaker op je woord geloven als je zegt dat er nog meer USA verslaafden zijn :lol:

Susie en Jolanda, ook leuk jullie te hebben gezien. Dat kletst ook weer makkelijker in het paardentopic nu er een gezicht bij de naam gaat. :wink:

En voor alle andere die ik heb gesproken. :thumbup: Leuk dat jullie er waren!
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

@ Dude ja ik dacht als winnaar mag ik de sluier vast wel oplichten. :mrgreen:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat

Bericht door DVDGuy »

Marijke en ik zijn inmiddels na een korte nacht in het hotel ook weer thuis :mrgreen:

Het was voor ons de eerste keer, maar we weten nu al zeker dat het niet de laatste keer was.

OT héél erg bedankt voor de perfecte organisatie.

Ik ben erg blij met mijn gewonnen prijs: Rand McNally Atlas 2011, die komt over een paar weken zeker van pas :thumbup:

Afbeelding

Eeen paar fototjes om de sfeer te proeven 8)
Bijlagen
DSC07739 (Custom).JPG
DSC07737 (Custom).JPG
DSC07734 (Custom).JPG
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

En ook wij zijn weer veilig thuis gekomen (jee, zelfs voor ons waren de 10 mins naar huis rijden toch nog best eng. Suzuki Alto en harde wind is niet zo'n leuke combinatie,... zegt de persoon waarvan een achtbaan niet te hoog, te snel of te lang kan zijn :lol: )

Enorm genoten van de dag, nacht en ontbijt! Alhoewel ik van de nacht niet zo heel veel heb meegekregen. Na de afterparty bij de bar ben ik echt als een blok in slaap gevallen. Heerlijk geslapen! (@ Sandy: Wij gingen overigens om 01.00 uur naar bed... maar waren zeker niet de laatste hoor! ;)) Een compliment aan het organisatieteam! Voor mij toch wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant was ik blij dat ik het dit jaar een keer niet mee heb georganiseerd (anders hadden we die twee prijsjes nooit kunnen winnen :D Super leuk!), maar aan de andere kant begon het toch ook wel een beetje te kriebelen... Maar het OT van dit jaar heeft het fantastisch gedaan. Veel werk erin gestoken, dat kon je merken!
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Harry-Carla »

Zo, nu ook even onze reactie op de Meeting.

Allereerst alle hulde voor het OT. De Meeting vonden wij zeer geslaagd en onderhoudend. :clap:

het was voor ons de 2e Meeting die we mee maakten en de 1e beviel ons ook al zo goed dat wij toen al beslist hadden de volgende(n) ook mee te gaan maken. Nu al weer wat meer 'bekende' gezichten gezien en meer gelijkgestemden gesproken. Heel relaxed allemaal. Ook veel aan info gekregen en ter harte genomen voor onze volgende camperrondreis (hopelijk) in 2012.

We hebben genoten!
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Nou Linda, dan ga je toch lekker weer aan de slag voor de meeting van 2012 :lol:
Ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, maar inderdaad..............de prijzen zijn ook wel heel erg leuk. Wij vonden het zelf ook jammer dat we niet mee mochten doen gezien het aantal en het soort prijzen :wink:

Ronell heeft zich in ieder geval al aangemeld als vrijwillger voor volgend jaar om de meeting te organiseren dus dat is al nr 1 :thumbup:
Wie volgt? 8)
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ik zie dat je bij Fotoalbum ook platte openliggende albums kan maken.. Nou dat is een mooie besteding en invulling van mijn wens. Ik wil graag een 'klein' album met de mooiste platen maar dan wel plat over het midden van de pagina!
En een leuke verjaardag kalender kan er ook nog wel af!. Die mis ik nog steeds...
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wij zijn ook weer thuis. Heb me prima vermaakt met al die gewonnen prijzen :lol:
Complimenten aan het OT - jullie hebben er echt veel werk van gemaakt. Die Quiz was erg leuk! Ik zou hem graag nog een keer willen nalezen...

Ik heb een apart foto-topic aangemaakt: viewtopic.php?f=4&t=32477 .
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Ik ben ook weer thuis. Veilig en wel afgezet door Martin & Marianne, daarvoor nogmaals dank.

Martijn, ik ben erg benieuwd naar je foto's. Ik zie nu dat je net een apart fototopic hebt gemaakt. Super :)

Ik ga zometeen wel eens even puzzelen met de binnenkomstfoto's van de hoeden en vlag. In een Picasa album zetten maar, dan kan iedereen het zien.

Ik ben erg blij te horen dat de meeting zo goed bevallen is. Moet ook zeggen dat ik het vrijwel zonder stress heb doorlopen gisteren. Ben wel blij dat ik toch aardig wat mensen heb gesproken ondanks dat ik steeds wel in de weer was.

CSX en SusieOne, bedankt voor jullie lieve woorden en gezellige kletspraat!

Zelfde geldt voor Marjon en Ger. Erg leuk om jullie nou eens echt gezien te hebben.

Ook vond ik het bijzonder leuk om alle fotoboeken in te kijken. Leuk om inspiratie op te doen, weet nu wel vrij zeker dat ik ook zoiets ga maken van mijn New York reis.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Georgie schreef:Ik ga zometeen wel eens even puzzelen met de binnenkomstfoto's van de hoeden en vlag. In een Picasa album zetten maar, dan kan iedereen het zien.
is al gedaan :) Ach ja, kun je mooi puzzelen met de resultaten van de fotowedstrijd :) Want daar ben ik nou benieuwd naar..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Haha ja ik zag het :) Geweldig.

Ik ga eerst even m'n eigen foto's er op zetten en dan daarna daarmee puzzelen. Tot zo ;)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Hockey
Amerika-expert

AA Meeting 2011 (ervaringen)

Bericht door Hockey »

Dank voor het organiseren (voor de organisatie). Het was interessant om eens mee te maken.
Wat doen jullie met de foto's van alle deelnemers?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

SpaceAce schreef: (@ Sandy: Wij gingen overigens om 01.00 uur naar bed... maar waren zeker niet de laatste hoor! ;))
Nee die eer had de oude garde deze keer, om twee minuten voor twee kwam de barkeeper vragen of we nog iets wilden bestellen voor de laatste ronde, die hint werd begrepen en dus gingen de laatste gasten om twee uur naar boven :lol:
OT het was helemaal top :thumbup: niets aan veranderen en volgend jaar mogen jullie wat mij aangaat weer :clap:
Zoals op iedere meeting weer veel te weinig tijd om met iedereen te spreken, wel was het door de zaalindeling deze keer veel gemakkelijker om van tafel naar tafel te hoppen wast dan ook door veel mensen gedaan werd hierdoor kregen we toch veel mensen te spreken.
Het idee om vanmorgen/middag nog met de wandeling mee te gaan werd door een knallende koppijn van de planning gehaalt en in plaats daarvan zijn wij naar het Zeeuwse gereden.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Re: AA Meeting 2011 (ervaringen)

Bericht door Jasmino »

Bedankt voor de goede organisatie, OT! Ik vond met name de zaalindeling deze keer een heel stuk prettiger, en verder ook mooie prijzen te vergeven. Jammer dat ik niet een van de gelukkigen ben.
Wij hebben ons goed geamuseerd, en we vonden het erg leuk om iedereen weer te zien. Helaas hield voor mij de avond al vroeg op, het was toch een beetje teveel van het goede na een week ziek zijn merkte ik gisteravond, ik was blij om 9 uur weer terug te zijn in het hotel. Peter heeft daarna nog wel even meegedaan, maar was om half 11 ook weer terug. Wij hoorden dus niet bij de die hards deze keer, maar het was er niet minder gezellig om. Ook weer slecht geslapen, dus ben nu wel heel erg moe. Vandaag dus lekker "banken" en niets doen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Jacqueline, ik had helemaal niet door dat jullie zo vroeg weg waren. Hebben jullie wel een goodiebag meegekregen?
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Nee, geen goodiebag gezien, Peter ook niet...... Hebben we iets leuks gemist?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Jullie hebben je zeker niet bij ons afgemeld zoals moest he ;)
Ik miste jullie inderdaad al op de aftekenlijst. Geeft niets verder maar van de goodiebag is wel jammer. We hebben er nog een aantal over, maar weet niet of het handig is deze op te sturen. Het was een Walmart plastic tasje (had Carine 90 stuks van meegenomen uit Amerika!) met een tijdschrift, wat kortingsbonnen, een AA pen, en wat andere kleinigheidjes in.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Jacqueline, ik kan de waardebonnen (altijd handig!) naar je opsturen als je wilt? Laat het me maar weten :wink:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer