dat was normale postie, haha meer dan de helft is op gegaan. baby spare ribs dacht dat die zo heet. zijn heerlijk daar mmmmmmm
maar eten is daar perfeckt niks van te zegge.
Ik denk (!) dat de wazigheid te maken heeft met de verschillende warmtelagen en dus de atmosfeer daar. Het is zo diep dat er veel verschillende 'klimaten' zijn. Vocht dat verdampt onderin geeft boven een atmosferische effect dat je normaal wel op ziet op foto's waarin je in de verte fotografeert. En -wederom is dat een gedachte- je verkijkt je op de afstanden die je in een foto overbrugt. Als je naar de andere kant kijkt is dat al 15-16 km. Ook dat geeft atmosferische 'storing'.
Let wel dit zijn mijn gedachten alleen maar. Je kunt in photoshop dit effect wel voor een deel weghalen...
Isis,ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben met die atmosfeer. Ik zat ook een beetje die richting in te denken. Wellicht dat we het antwoord ergens online kunnen vinden en anders vragen we het Willem Wever
Ik vind die beer juist wel apart zo over het asfalt. Er stonden denk ik een kleine honderd auto's en het dubbele aantal mensen hem te bekijken en te fotograferen. We zagen hem al vanuit de verte aan komen en hij kruiste de weg precies waar wij stonden geparkeerd. Beetje mazzel dus. Foto van Teton is genomen in september, nog niet echt in herfstkleuren, het is meer het warme licht van het ochtendgloren wat je terug ziet in de foto.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.