Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis pegasus1984: rondreis Zuidwest Zomer 2011
-
- Amerika-newbie
Reis pegasus1984: rondreis Zuidwest Zomer 2011
Beste mede Amerika-gangers,
Omdat ik al gemerkt heb dat hier veel kennis zit, wil ik daar graag gebruik van maken.
Voor komende zomer willen we graag voor een 2e maal ca 2 weken naar het Zuidwesten.
In 2008 hebben route gedaan San Francisco, Yosemite, Zion, Arches, Las Vegas, Death Valley, Mojave, Palm Springs en Grand Canyon.
Zit nu voor de zomer aan volgend schema te denken:
Dag 1: Amsterdam - San Francisco
Dag 2: San Francisco (Alcatraz + Shopping)
Dag 3: San Francisco (49 mile scenic drive)
Dag 4: San Francisco - Yosemite
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite - Sequoia
Dag 7: Sequoia - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas ( Hooverdam + show)
Dag 9: Las Vegas - San Diego
Dag 10: San Diego (Seaworld) s avonds naar Disney
Dag 11: Disney
Dag 12: Disney
Dag 13: Disney - Los Angeles
Dag 14: Los Angeles
Dag 15: Los Angeles - Amsterdam
Had misschien nog wat "strand" er aan toegevoegd, maar dan zal ik wat anders moeten laten vallen!
Zoals bv Morro Bay of langs Highway 1 rijden.
Graag jullie ervaringen, commentaar, tips. Of wellicht andere ideeën?
Disney en Seaworld hebben we jaren geleden in Florida ook al gedaan, maar "good memories".
Omdat ik al gemerkt heb dat hier veel kennis zit, wil ik daar graag gebruik van maken.
Voor komende zomer willen we graag voor een 2e maal ca 2 weken naar het Zuidwesten.
In 2008 hebben route gedaan San Francisco, Yosemite, Zion, Arches, Las Vegas, Death Valley, Mojave, Palm Springs en Grand Canyon.
Zit nu voor de zomer aan volgend schema te denken:
Dag 1: Amsterdam - San Francisco
Dag 2: San Francisco (Alcatraz + Shopping)
Dag 3: San Francisco (49 mile scenic drive)
Dag 4: San Francisco - Yosemite
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite - Sequoia
Dag 7: Sequoia - Las Vegas
Dag 8: Las Vegas ( Hooverdam + show)
Dag 9: Las Vegas - San Diego
Dag 10: San Diego (Seaworld) s avonds naar Disney
Dag 11: Disney
Dag 12: Disney
Dag 13: Disney - Los Angeles
Dag 14: Los Angeles
Dag 15: Los Angeles - Amsterdam
Had misschien nog wat "strand" er aan toegevoegd, maar dan zal ik wat anders moeten laten vallen!
Zoals bv Morro Bay of langs Highway 1 rijden.
Graag jullie ervaringen, commentaar, tips. Of wellicht andere ideeën?
Disney en Seaworld hebben we jaren geleden in Florida ook al gedaan, maar "good memories".
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reis pegasus1984: rondreis Zuidwest Zomer 2011
Ik denk dat je te weinig tijd over houdt voor sequioa, vooral ook omdat je de prachtige kings canyon zou moeten meepakken aldaar. Je hebt al een deel gezien in 2008 schrijf je zelf.
Dagje minder disney wellicht, er zijn best mooie stranden tussen san diego en la, denk aan huntington beach, en ook laguna beach, en vast nog veel meer..... De highway 1 had je mee kunnen nemen als je minder tijdin la had gebruikt, en dan san fransisco ook als terugvlucht gebruikt....
Maar allesblijft smaakzaak natuurlijk!
Dagje minder disney wellicht, er zijn best mooie stranden tussen san diego en la, denk aan huntington beach, en ook laguna beach, en vast nog veel meer..... De highway 1 had je mee kunnen nemen als je minder tijdin la had gebruikt, en dan san fransisco ook als terugvlucht gebruikt....
Maar allesblijft smaakzaak natuurlijk!
Re: Reis pegasus1984: rondreis Zuidwest Zomer 2011
Als je in Page de Glen Canyon Dam hebt gezien, dan zou ik de Hooverdam overslaan en lekker in Las Vegas gaan shoppen in de outlets. Neem in S.F. een avondtour voor Alcatraz en je kan overdag de 49 miles rijden... je zou dus 1 dag minder S.F. kunnen doen zodat je een dag extra hebt voor of San Diego of Sequoia. Beide verdienen meer aandacht. San Diego is meer als Seaworld en heeft naast de Zoo ook een leuk stadscentrum en mooie stranden.
Heb je al vluchten geboekt trouwens? Je zou ook in Las Vegas kunnen beginnen en in San Diego kunnen eindigen:
1) Aankomst Las Vegas
2) Las Vegas
3) Las Vegas - Death Valley
4) Death Valley - Sequoia
5) Sequoia
6) Sequoia - Yosemite
7) Yosemite
8 ) Yosemite - S.F.
9) S.F.
10) S.F. - Cambria
11) Cambria - L.A. sightseeing - Anaheim
12) Anaheim
13) Anaheim - 's avonds naar San Diego
14) San Diego
15) San Diego naar huis.
Maar ook dit is een krappe route. Laat je San Diego vallen dan heb je meer tijd voor de kustroute.
Heb je al vluchten geboekt trouwens? Je zou ook in Las Vegas kunnen beginnen en in San Diego kunnen eindigen:
1) Aankomst Las Vegas
2) Las Vegas
3) Las Vegas - Death Valley
4) Death Valley - Sequoia
5) Sequoia
6) Sequoia - Yosemite
7) Yosemite
8 ) Yosemite - S.F.
9) S.F.
10) S.F. - Cambria
11) Cambria - L.A. sightseeing - Anaheim
12) Anaheim
13) Anaheim - 's avonds naar San Diego
14) San Diego
15) San Diego naar huis.
Maar ook dit is een krappe route. Laat je San Diego vallen dan heb je meer tijd voor de kustroute.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 4304 Weergaves
-
Laatste bericht door swissdutchie
-
- 6 Reacties