Heb net bij Universal Studios mijn southern california pass gekocht o.b.v. print@home.
Hier kreeg ik waarempel ook nog eens digitale kortingsbonnen van op de mail met allerlei kortingen binnen het park en op de citywalk.
Indien iemand ook belangstelling heeft voor deze bonnen omdat hij/zij binnenkort naar universal studios hollywood gaat, mail me dan even en ik stuur de bonnen naar je door.
(ben gewoon zo positief over alle info op dit forum dat ik de bonnen graag met jullie wil delen!)
Nou, als je dat wil doen , graag
Ik ga in juli, maar heb de tickets al besteld, moet ze bij de kassa afhalen.
Maar die coupons wil ik graag hebben
Kun je ze doormailen naar mail@engers.nl?
Thnx, Eric
kijk ook eens op mijn weblog: http://engers.web-log.nl
Hoi Mandy,
Bedankt voor het sturen van het mailtje.
Jammergenoeg heb ik er niets aan want ze zijn maar geldig tot 30 juni a.s.
De couponnen kwamen me wel bekend voor want dezelfde vind je ook in de flyers van Universal.
De flyers vind je o.a. in de hotels, op het vliegveld en bij de verhuurstations (Hertz).
Bedankt voor de moeite! :doublethumb:
Carola
Zelf ga ik in mei op vakantie, dus voor mij gelden ze gelukkig nog wel.
Ben in ieder geval blij dat de bonnen op meerdere plekken verkrijgbaar zijn... kunnen we tenminste de " hollander" gaan uithangen in amerika
Ik ben bang dat mijn spamfilter ze niet heeft doorgelaten, maar als ze maar tot 30 juni bruikbaar zijn, heb ik er helaas niks aan.
Evenwel, toch bedankt voor de moeite, Eric
kijk ook eens op mijn weblog: http://engers.web-log.nl
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.