Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Ook wij hebben toegeslagen ! Ik heb de prijzen lang in de gaten gehouden en zojuist vond ik het mooi genoeg. Een retourtje (3 juli heen en 22 juli terug)Amsterdam-Miami met British Airways via LHR.
Geboekt op Expedia.com voor 815 USD. Omgerekend 595,72 Euro !!
Alle bekende Nederlandse zoekmachines kwamen niet onder de 845 Euro (Budget Air) voor een vlucht met de TAP via Lissabon. Een aanzienlijk verschil. Zojuist keurig alle bescheiden ontvangen en een lekker biertje gepakt.
De voorpret kan beginnen !
Alle bekende Nederlandse zoekmachines kwamen niet onder de 845 Euro (Budget Air) voor een vlucht met de TAP via Lissabon. Een aanzienlijk verschil. Zojuist keurig alle bescheiden ontvangen en een lekker biertje gepakt.
De voorpret kan beginnen !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Mooie prijs voor die periode Ruud 

- Ruud2004
- Amerika-expert
Zekers, en wat een verschil hé ! Ik heb even goed gekeken of er geen addertjes onder het gras zaten, maar er is toch echt 815 USD pp afgeschreven.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
Dat klinkt als een nette prijs voor het hoogseizoen Ruud!
Hallo,
We hebben vandaag een mail gehad met vluchtgegevens die gewijzigd zijn!
Aan de heen vlucht is er niets veranderd maar de terugvlucht wel, onze terugvlucht is Orlando Dallas Londen Brussel
De vlucht van Orlando naar Dallas is verlaat nu! Hiervoor hadden we 1u55 tijd om over te stappen.
Nu is dat verandert naar 55 minuten?? nu is mijn vraag is dat haalbaar?
We hebben vandaag een mail gehad met vluchtgegevens die gewijzigd zijn!
Aan de heen vlucht is er niets veranderd maar de terugvlucht wel, onze terugvlucht is Orlando Dallas Londen Brussel
De vlucht van Orlando naar Dallas is verlaat nu! Hiervoor hadden we 1u55 tijd om over te stappen.
Nu is dat verandert naar 55 minuten?? nu is mijn vraag is dat haalbaar?
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat is voor de terugvlucht geen probleem, je hoeft niet door immigration en customs en ook je koffers gaan gelijk naar het volgende vliegtuig.
De afgelopen week ben ik met mijn vriendin bezig om een 'last-minute' reis naar Amerika te boeken. We vertrekken eind maart (vrijdag 25 maart om precies te zijn). Onze route daarbij wordt:
Amsterdam - Washington (+1 overnachting)
Washington - Las Vegas
en op 8 april terug via:
San Diego - Washington (+1 overnachting)
Washington - Amsterdam
Na veel vergelijken ben ik uitgekomen op drie losse tickets:
1. AMS - WAS (KLM/Delta) voor 398 eur p.p.
2. WAS - LAS (United) voor 135,- eur p.p.
3. SAN - WAS (AA) voor 135,- eur p.p.
Totaal: 667 eur p.p. incl. belastingen
Ik heb zo'n gevoel dat ik op deze korte termijn geen betere aanbiedingen meer kan vinden. Helemaal niet voor het deel AMS - WAS. Wat is qua prijs jullie ervaring met binnenlandse vluchten? Blijven die gelijk of worden ze juist duurder op dit traject? Vooral SAN - WAS is een lastige, omdat daar nu al geen echt fijne aansluiting voor is (of via Dalles, of via LAX). Rechtstreeks is onbetaalbaar.
Amsterdam - Washington (+1 overnachting)
Washington - Las Vegas
en op 8 april terug via:
San Diego - Washington (+1 overnachting)
Washington - Amsterdam
Na veel vergelijken ben ik uitgekomen op drie losse tickets:
1. AMS - WAS (KLM/Delta) voor 398 eur p.p.
2. WAS - LAS (United) voor 135,- eur p.p.
3. SAN - WAS (AA) voor 135,- eur p.p.
Totaal: 667 eur p.p. incl. belastingen
Ik heb zo'n gevoel dat ik op deze korte termijn geen betere aanbiedingen meer kan vinden. Helemaal niet voor het deel AMS - WAS. Wat is qua prijs jullie ervaring met binnenlandse vluchten? Blijven die gelijk of worden ze juist duurder op dit traject? Vooral SAN - WAS is een lastige, omdat daar nu al geen echt fijne aansluiting voor is (of via Dalles, of via LAX). Rechtstreeks is onbetaalbaar.
2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
WOW !! TopprijsRuud2004 schreef:Ook wij hebben toegeslagen ! Ik heb de prijzen lang in de gaten gehouden en zojuist vond ik het mooi genoeg. Een retourtje (3 juli heen en 22 juli terug)Amsterdam-Miami met British Airways via LHR.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Wij hebben geboekt bij KLM maar blijken nu met Delta Airlines te vliegen. Ik heb nu onze seats vastgelegd, maar het schema op de KLM-site verschilt met deze van seatguru. Waar je bij de ene op rij 24 aan de exit zit, zit je bij de ander zogezegd aan rij 36 aan de exit. Welke site is het meest correcte?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk je naar het goede vliegtuig? Als je met een 777 vliegt heb je bijv. de 777-200 en de 777-300.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
Het is een 757-200 passenger op de KLM site, op de site van seatguru kijk ik naar de 757-200 transcontinental omdat zowel op de KLMsite als de site van seatguru deze 2x3 rijen heeft en 44 in totaal.Grandu schreef:Kijk je naar het goede vliegtuig? Als je met een 777 vliegt heb je bijv. de 777-200 en de 777-300.
Derk
edit: de 757-200 (75E) zou kunnen kloppen.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lastig dit aangezien Delta veel 757's heeft. Als de site van KLM/Delta exit rows aangeeft zou ik gewoon voor hen gaan. Oja, 24 uur voor inchecken goed je stoel controleren, bij ons kwam de reservering van de stoelen te vervallen bij KLM. Reden? Was er niet.
Derk
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
---Mark Twain
---Mark Twain
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Even een vraagje,
Hoe kan het dat tickets van AMS naar Phoenix heen op 24-06-2011 en terug op 12-07-2011 van LAX naar AMS op expedia.nl 750 per stuk zijn, en op expedia.com 560 per stuk zijn?
Zitten hier nog addertjes onder het gras?
Hoe kan het dat tickets van AMS naar Phoenix heen op 24-06-2011 en terug op 12-07-2011 van LAX naar AMS op expedia.nl 750 per stuk zijn, en op expedia.com 560 per stuk zijn?
Zitten hier nog addertjes onder het gras?
Wij willen 2 of 3 juli naar orlando vliegen, maar door bovenstaande goedkope vlucht naar Miami met expedia is voor ons misschien een optie:
Amsterdam- miami
miami- orlando met een aparte geboekte ticket
Dit kost dan 744 euro. Ook niet verkeerd (scheelt met z'n vieren bijna 500 euro). Wel weer een keertje overstappen...
Weet iemand hoeveel tijd je tussen de vluchten moet nemen in Miami?
Is het mogelijk om de koffers door te laten labelen vanuit Nederland naar Orlando of moet je in Miami eerst wachten op je koffer en weer helemaal opnieuw inchecken?
Alle vluchten worden door British airways uitgevoerd.
Amsterdam- miami
miami- orlando met een aparte geboekte ticket
Dit kost dan 744 euro. Ook niet verkeerd (scheelt met z'n vieren bijna 500 euro). Wel weer een keertje overstappen...
Weet iemand hoeveel tijd je tussen de vluchten moet nemen in Miami?
Is het mogelijk om de koffers door te laten labelen vanuit Nederland naar Orlando of moet je in Miami eerst wachten op je koffer en weer helemaal opnieuw inchecken?
Alle vluchten worden door British airways uitgevoerd.
Zover ik weet, wat in het algemeen zal gelden is dat bestemmingen waarbij twee of meerdere vluchten nodig zijn én op 1 ticket/boeking beiden staan de bagage zal worden gelabeld naar de eindbestemming. Let wel dus op, boek je een vlucht die je niet direct met de boeking koopt: dan is dat (naar mijn ervaring) niet of lastig mogelijk; bijvoorbeeld nog een additionele binnenlandse vlucht via JetBlue oid.
Het gaat wel om een aparte boeking van Miami naar Orlando, dus waarschijnlijk moeten we eerst op de koffers wachten en dan weer inchecken. Hoeveel tijd moeten we daarvoor uittrekken?
- Ruud2004
- Amerika-expert
@usa2008: Je zal het wel gezien hebben, maar het prijsverschil tussen 2 en 3 juli is aanzienlijk. Daarnaast kan je natuurlijk ook een huurauto (minivan) nemen om in Orlando te komen. (zo'n 4 uurtjes rijden)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
Met een huurauto wordt een te lange rit vrees ik, want waarschijnlijk gaan we dan naar ons huisje ergens in de buurt van Palm Coast. Dat is nog verder en na zo'n lange vlucht...
Heb geboekt bij tix .nl , en daar kon je reeds uw stoel reserveren .Als ik nu ga kijken bij AA heb ik hellemaal geen plaats gereserveert .Nu is er natuurlijk geen plaats meer aan het raam .Kan hier nog iets voorgedaan worden?
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
YEAH ! Ook wij hebben (weer) geboekt
! Ik moet wel zeggen dat ik verbaasd ben hoe de ticketprijzen verschillen bij de verschillende ticket-aanbieders. Zowel bij de Nederlandse bekende onderling (tix.nl, supersaver.nl, vliegwinkel.nl, cheaptickets.nl) als de Amerikaanse (travelocity.com, cheaptickets.com, expedia.com, maar ook kayak.com). Zelfs kayak.com kreeg de goede Nederlandse prijzen er bij lange na niet uit. En de allerbeste prijs (voor Las Vegas heen en terug) kreeg ik zelfs door opvragen van prijs bij exit-reizen; online echt niet te vinden
!
Maar goed, heel goed vergelijken loont dus. Uiteindelijk wilden we graag Las Vegas heen en Los Angeles terug, 5 nachten in Vegas en een volle dag (en nacht) in Los Angeles. We vertrekken op 30 oktober met Continental via Houston heen (mooie tijden, aankomst om 17uur in Vegas) en op 5 november terug met United via Washington (beide in 777, beide vluchten onze favoriete plekken 21 H en J in Economy Plus). We gaan met vrienden en laten onze kids thuis (onze vrienden ook). Uiteindelijk geboekt via website Continental zelf, voor 545 pp
! Helemaal happy dus en mooie trip weer in het vooruitzicht !

Maar goed, heel goed vergelijken loont dus. Uiteindelijk wilden we graag Las Vegas heen en Los Angeles terug, 5 nachten in Vegas en een volle dag (en nacht) in Los Angeles. We vertrekken op 30 oktober met Continental via Houston heen (mooie tijden, aankomst om 17uur in Vegas) en op 5 november terug met United via Washington (beide in 777, beide vluchten onze favoriete plekken 21 H en J in Economy Plus). We gaan met vrienden en laten onze kids thuis (onze vrienden ook). Uiteindelijk geboekt via website Continental zelf, voor 545 pp

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12919 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne