Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Park Sleep Fly

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
matthijs en rian
Amerikafan

Park Sleep Fly

Bericht door matthijs en rian »

Hoi allemaal,
We hebben besloten een park sleep fly arrangement te nemen op de dag voor ons vertrek naar california.
Dit betekend dat we nachtje slapen bij vdValk, hier onze auto gedurende reis kunnen laten staan en ook met shuttle bus naar en van schiphol gebracht/gehaald worden.
We betalen hier 115 euro voor (twee personen/1 auto).

Iemand hier ervaring mee????

We vonden dit erg relaxed, ok is niet niks dat bedrag maar wel veel meer rust vooral gezien vlucht in ochtend en we wonen min. 2 uur rijden van schiphol af. Nu kunnen we dag van tevoren rustig naar omg. schiphol tuffen en hoeven we nergens voor te haasten. Ook zijn we lekker op tijd op schiphol en kunnen we bij united wellicht wat regelen kwa plaatsen in vliegtuig (mijn vriendin is zwanger en willen dus wat ruimere plek).

Groetjes,
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hallo,

Wij hebben iets vergelijkbaars gedaan, maar dan vanaf Brussel. Je kunt lekker op je gemak doen, je hoeft geen rekening te houden met files en je kunt je auto kwijt. Wij betaalden 75 euro voor 1 kamer en 20 euro voor de shuttle (alleen heen, terug namen we een taxi die ons nog het lieve sommetje van 65 euro vroeg!)

Groetjes Elly
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben er geen ervaring mee, maar het klinkt wel lekker makkelijk. Ik vind het niet duur, zeker niet als je het vergelijkt met de parkeertarieven van Schiphol. Zelf gaan we altijd met de trein, maar het hangt natuurlijk ook af van je vertrektijd, en of je tijdens de spits reist. Je moet altijd een ruime marge inbouwen.

Kun je bij United niet van tevoren plaatsen reserveren? Wij vliegen met KLM en daar kun je vanaf 90 dagen voor vertrek plaatsen aangeven.

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Op een ander Forum kwam deze tip langs:
meisje schreef:even een tip,

ik weet niet of ik het hier kan/mag vermelden maar als je in de buurt van Schiphol wilt overnachten de dag voordat je vertrekt heeft CrownPlaza een aanbieding. Het kost 107 euro incl ontbijt en incl kids voor 107,- euro als je via internet boekt.
Als je telefonisch reserveert kost het 135,- euro. Je mag je auto gedurende je vakantie gratis parkeren bij het hotel. Als je van plan bent om je auto op Schiphol te parkeren tijdens je vakantie ben je, denk ik, meer geld kwijt. Er rijdt een gratis pendelbus naar het vliegveld. Het is dus een ontspannende manier om je vakantie te beginnen, helemaal als je ver van Schiphol af woont.
Van der Valk heeft ook een dergelijke aanbieding maar dat is excl ontbijt en excl kids.
meisje
meisje schreef:Link naar Bookings site

Aan de linkerkant kun je de datum invullen en dan krijg je een uitgebreider overzicht. In dat overzicht staat dan ook het Crown Plaza. En in dat blokje staat de aanbieding van de overnachting en het gratis parkeren.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.... :oops:

Bij bestemming intikken; Amsterdam Schiphol.

meisje
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
matthijs en rian
Amerikafan

Heb een emailtje naar crowne plaza gestuurd over wat ze aan kunnen bieden :) we zien wel, het lijkt inderdaad ietsie goedkoper en zeker uitgebreider kwa faciliteiten en ontbijt.....
ook saunatje erbij geloof ik.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

matthijs en rian schreef:Heb een emailtje naar crowne plaza gestuurd over wat ze aan kunnen bieden :) we zien wel, het lijkt inderdaad ietsie goedkoper en zeker uitgebreider kwa faciliteiten en ontbijt.....
Dit stond er ook nog in het topic (van een kenner!):
Eric schreef:Er zit nogal wat verschil tussen een van der Valk, en het Holiday Inn CP te Hoofdorp.
Het HI is een echt 5***** hotel, met zeer luxe voorzieningen, terwijl van der Valk een 3,5*** hotel is.
Zoek je nog meer hotels in die regio, kijk dan eens bij Golden Tulip Schiphol en het Bastion, beide ook met gratis shuttle.
mandy
Amerika-ontdekker

park sleep fly

Bericht door mandy »

Ik zelf heb een tijd in amsterdam gewerkt en daardoor overnacht in van der valk gedurende 3 maanden.

Ik moet zeggen dat de service in ieder geval uitstekend is, de bedden heerlijk en het eten is ook goed... ook een uitgebreid ontbijtbuffet is aanwezig.

De shuttlebussen staan om vaste tijden klaar (touringcar) en het personeel is bij van der valk heel behulpzaam met het begeleiden van gasten naar de shuttle toe.
matthijs en rian
Amerikafan

Nou heb eens mailtje gestuurd naar crowne plaza maar kreeg aanbieding van 135 excl. ontbijt. Dus weet niet of ik wel ga switchen.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

matthijs en rian schreef:Nou heb eens mailtje gestuurd naar crowne plaza maar kreeg aanbieding van 135 excl. ontbijt. Dus weet niet of ik wel ga switchen.
Ook even goed lezen he :)
meisje schreef:Het kost 107 euro incl ontbijt en incl kids voor 107,- euro als je via internet boekt. Als je telefonisch reserveert kost het 135,- euro.
En nog een keer de link:
Link naar Bookings site
matthijs en rian
Amerikafan

eens maar ik heb email contact (lees internet) niet bellen!

Ik heb de 135 ook via de site van crowne plaze dus. Ik noem dat internet.

Maar goed wordt vervolgd

Antwoord gekregen van crowne plaza,

het verschil 107 en 135 is 6% belasting, en 135 is onbeperkt parkeren tegen 21 dagen parkeren bij 107 aanbieding.

Wel, 107Euro x 106% = 113.42 Euro. En ik wil maar 15 dagen parkeren heb dus dat aanbod niet nodig van onbeperkt, benieuwd naar hun antwoord.
matthijs en rian
Amerikafan

:wink: nu inderdaad aanbieding gekregen direct van het hotel 107 Euro + tax voor overnachting met ontbijt :) aanhouder wint.... Via email! :lol:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

matthijs en rian schreef::wink: nu inderdaad aanbieding gekregen direct van het hotel 107 Euro + tax voor overnachting met ontbijt :) aanhouder wint.... Via email! :lol:
Gelukkig maar.. Fijne overnachting gewenst alvast :)
helena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Park Sleep Fly

Bericht door helena »

matthijs en rian schreef:Hoi allemaal,
We hebben besloten een park sleep fly arrangement te nemen op de dag voor ons vertrek naar california.
Dit betekend dat we nachtje slapen bij vdValk, hier onze auto gedurende reis kunnen laten staan en ook met shuttle bus naar en van schiphol gebracht/gehaald worden.
We betalen hier 115 euro voor (twee personen/1 auto).

Iemand hier ervaring mee????
Wij hebben in december 2005 bij Van der Valk overnacht, prima kamer, E. 85,00, ontbijtbuffet E. 15,00 p/p, is niet verplicht. Je kunt je auto buiten parkeren maar ook binnen een hek, afhankelijk of er plaats is. Je parkeert in ieder geval voor eigen risico. Shuttle rijdt om de 40 minuten. Het is ons prima bevallen, 's morgens niet op de A4 in de file.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer