Groeten,
Henriëtte
Als je het laatste model met alleen een US oplader en de standaard XP installatie hebt dan kan dat best opvallen ja.. Daar kunnen ze best moeilijk over gaan doen!Mack schreef:Als we het toch over laptops hebben: wordt er wel eens gecontroleerd of je dat dingetje toevallig niet in Amerika gekocht hebt?
Hier op het werk hebben we een uitvoerbewijs. Dit wordt door de baas ondertekent. Behalve dat het hier bij de bewaking op het terrein getoond dient te worden kan het ook gebruikt worden om als bewijs te dienen bij de douane.daydreamy schreef:Ik heb een Apple Laptop van het werk, die ik waarschijnlijk mee ga nemen op m'n rondreis.
De laptop is door m'n bedrijf gekocht, ik kan dus niet aantonen dat het de mijne is, denk je dat ik dan een probleem zal krijgen bij de duane?
Aha, dat wist ik niet, zal het straks even navragen hier op kantoor, lijkt me toch wel handig om die laptop mee te nemen.Njit schreef: Hier op het werk hebben we een uitvoerbewijs. Dit wordt door de baas ondertekent. Behalve dat het hier bij de bewaking op het terrein getoond dient te worden kan het ook gebruikt worden om als bewijs te dienen bij de douane.