Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

route hulp noord florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
usa2008
Amerikafan

route hulp noord florida

Bericht door usa2008 »

Wij denken er over om in juli naar Orlando te vliegen en vandaaruit 10 dagen rond te trekken voordat we in een huisje aan de oostkust in de buurt van Palm Coast gaan zitten voor twee weken. Het zuidelijke deel van Florida hebben we al eens gedaan. Wat zou een mooie route zijn? We willen nog naar het Kennedy space center, 1 pretpark in Orlando (hebben ze al eens gedaan en ook in Los Angeles), het Salvador Dali museum, Myakka river state park,? Honeymoon island, Kelly springs? Homosassa.. Omdat we al twee weken in een huis zitten aan het strand willen we meer wat dingen doen.
Wat zou een mooie route zijn. Starten in Orlando, evt. vandaaruit Kennedy space center? eindigen in Palm Coast.
Of is er te weinig te doen en kunnen we toch beter naar Atlanta vliegen en vandaaruit naar beneden trekken. Moeilijk!
Laatst gewijzigd door usa2008 op 25 jan 2011, 10:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: route hulp noord florida

Bericht door Katja »

Crystal River is erg mooi als je die kant op gaat vooral als je in een periode bent dat je met de manatees kunt zwemmen.

Misschien in Tampa een baseball of american football wedstrijd meepakken?

Dali museum is erg mooi vooral de gidsen zijn erg goed. (of wij hebben heel erg mazzel gehad)

Als je de parken in Orlando al gedaan hebt (allemaal?) en je wil iets anders kun je Bush Gardens ook overwegen.
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Dank voor de tips. Zijn de manatees er in juli?
We hebben de parken niet allemaal gehad, maar mijn man heeft het er wel mee gehad. Ik ga wel een dag met mijn zoon (16 jaar). We hebben alle parken in Los Angeles gedaan en Seaworld in San Diego. Ooit Epcot, seaworld, disneyland en universal in FLorida, maar dat is alweer 16 jaar geleden. Ik zag nu twee universal parken? Ik moet me er nog in verdiepen wat dan leuk is.
Laatst gewijzigd door usa2008 op 25 jan 2011, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Juli zullen er wel wat manatees zijn maar niet super veel dus de kans om ze tegen het lijf te lopen is niet zo groot. Wel een hele warme periode voor Florida.
Is het niet leuk voor je zoon om zelf te kijken welk park hem het meeste aanspreekt?
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Is het niet leuk voor je zoon om zelf te kijken welk park hem het meeste aanspreekt?
Ja, maar heel misschien wordt het een verrassing voor hem. Hij denkt nu nog dat we er niet heengaan, omdat we al eens geweest zijn. Maar ter plaatse kan hij inderdaad ook nog beslissen.
Jammer van de manatees.
Is er in Orlando ook nog iets de moeite waard buiten de pretparken om?
Katja
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Katja »

Shoppen! De outlets en grote malls in Orlando zijn geweldig en goedkoop.
Zou je niet voorzichtig kunnen polsen wat hem leuk zou lijken? Of is dat te doorzichtig?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer