Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas ja of nee.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Las Vegas ja of nee.

Bericht door Isis »

Ik weet het niet ik weet het niet.
Afgelopen keer was het heet en we waren moe bij aankomst ik was blij dat we weer de natuur in konden rijden. Maar misschien lag dat aan de planning, vanuit Bishop naar LV was een stukkie tuffen en we kwamen moe aan. Ik voelde me in de stad bevangen ... heet en heet en druk :| Misschien als we een dagje er zijn dat het beter gaat. Ik zou wel een keer Fremont street willen bezoeken.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Wij hebben er 1 overnachting gedaan (in Circus Circus), en waren gelijk genezen... LV kan een handige stop zijn (goedkope hotels), maar verder heb ik er niets te zoeken. Geef mij maar een tentje in een stil natuurpark... Vond vroeger de kermis ook niet bijzonder leuk, dus het zal vast aan mij liggen :wink:
juannatalyasantiago
Amerika-newbie

Bericht door juannatalyasantiago »

Heel vaak geweest, ook toen ik zelf nog klein was, maar de laatste keer met een grote boog er omheen gereden.
Wie weet wordt het ooit weer beter (als je inderdaad niet meer al die blaadjes met nummers van blote dames krijgt :wink: )
Eerste Amerika bezoek in 1980...
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

We zitten nu al te kijken of we niet ergens een gaatje in de agenda's hebben voor een weekje Vegas. Gewoon Vegas als uitvalsbasis voor een weekje! En vanuit daar dagtrips, relaxen en de Strip
Hebben wij ook pas gedaan zie: http://www.robenannie.nl/lasvegas.html
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Overigens, een musical wordt begeleid door een "echt" orkest die "echte" muziek speelt. Met "echte" instrumenten.
mmmmm.
ga k dan toch liever naar het Concertgebouw of de Doelen, naar de Mattheus, een kamerconcert. Of naar de Schouwburg voor Karakter van Bordewijk of iets van Tsjechow. Of gewoon naar de Kuip voor een concert van de Stones of U2. Daarvoor hoef ik niet naar Vegas. Alles hier om de hoek en zelfs het Circque du Soleil al gezien. Tja en dan Hans Klok, tja ieder z'n smaak inderdaad. .

dus inderdaad die mensen bestaan die er niet van houden en gelukkig bestaan er ook mensen die er wel van houden. Lekker gevarieerde wereld zo. Wel zo leuk toch ipv dat we allemaal naar hetzelfde staren. :wink:

PS en net wat ik al zei, als ik een keertje mee kan in de koffer ...... :mrgreen:
CSX
Amerikafan

Bericht door CSX »

roelb schreef:
CSX schreef: We zijn idd niet naar een show geweest, maar dat was omdat er niets tussen zat wat ons aansprak. Wel zijn we decadent wezen eten bij hotel
Phantom of the Opera? Een van de betere musicals ooit en in Vegas op een fantastische manier uitgevoerd. Lion King, heel anders maar schijnbaar ook erg spectaculair. Nu moet ik zeggen dat ik die laatste zelf nog niet heb gezien, dus kan er ook niet over oordelen. Laatst bijna in London, maar uiteindelijk toch een andere musical gekozen.

Ik weet niet wanneer je geweest bent, maar als dat even geleden is dan kan Hans Klok er nog hebben gestaan. Of momenteel Penn & Teller. En er is nog veel meer buiten dat wat ik noem. Ik kan me dan ook haast niet voorstellen dat er niet iets tussenzit wat je aanspreekt.

Roel.
We waren de maandag na Labour Day 2010 in LV. Phantom of the Opera speelde iig niet en de Lion King hadden we al in NY gezien. Dat is overigens wel een aanrader :) Jammer genoeg stond Hans Klok er niet, want had we wel gaan kijken.
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

ik had gehoopt op de show met michael jackson, maar hij is pas in december 2011 in Vegas.

We zijn er nog niet uit welke show we deze keer gaan doen.

Blue man group wordt het al zeker niet :)
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

thuul schreef:

PS en net wat ik al zei, als ik een keertje mee kan in de koffer ...... :mrgreen:
Misschien kan ik wel in de koffer... :offtopic:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

moet je ook van cactussen houden :mrgreen:
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

thuul schreef:
Overigens, een musical wordt begeleid door een "echt" orkest die "echte" muziek speelt. Met "echte" instrumenten.
mmmmm.
ga k dan toch liever naar het Concertgebouw of de Doelen, naar de Mattheus, een kamerconcert. Of naar de Schouwburg voor Karakter van Bordewijk of iets van Tsjechow. Of gewoon naar de Kuip voor een concert van de Stones of U2. Daarvoor hoef ik niet naar Vegas.
Je trok mijn citaat uit zijn verband. Ik haalde een aantal keer "echt" aan omdat in het bericht waarop ik reageerde geimpliceerd werd dat een popconcert "echte" muziek zou zijn en de muziek bij een musical niet. Sowieso gaat die vergelijk natuurlijk mank, het zijn twee totaal verschillende dingen, maar ik vond de implicatie van het woord "echt" wel enigzins tendentieus, aangezien vrijwel elke musical begeleid wordt door een volledig en over het algemeen erg goed symfonieorkest.

Het kan zijn dat de gespeelde stukken je niet bevallen of de uitvoering je niet aanspreekt, maar dat doet niets af aan het orkest. Natuurlijk, ik zal een kaartje voor een mooie uitvoering in het concertgebouw ook niet afslaan hoor :-) Maar ook dat is ook weer totaal iets anders. En ja, je kunt ook naar London of Broadway voor diezelfde musicals en ik heb een paar jaar geleden ook Circue du Soleil in Amsterdam gezien, maar ook daar ging het niet om.

Roel.
Laatst gewijzigd door roelb op 26 jan 2011, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

jolanxyz schreef:L.A. leuk vond. In L.A. vond ik de La Brea Tarpits trouwens wel verrassend om te bezoeken, zo'n natuurlijk verschijnsel midden in de stad verwacht je niet. Ik weet niet of je die al bezocht hebt, maar doe dat eens een volgende keer en kijk daarna eens naar de film Vulcano.
Je weet toch wel dat de tarpits echt niets met vulkanen te maken hebben he :-).. Dus niet bang zijn dat 'ie uitbarst als je in het park loopt..

Het museum en pit 91 zijn trouwens erg interessant..

Roel.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

misschien kan jij eerst leren goed te quoten voordat je zo lekker eigenwijs bent. Want je trekt nu mijn citaat ook uit z'n verband. 1-1 :wink:

het ging in dit topic erover of je naar Las Vegas wilde en waarom dan wel. Ik dus niet en dat heeft niks met muziek of voorstellingen te maken, want smaken verschillen. En gelukkig maar.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik vind LV wel wat hebben hoor, al hoef ik er niet te wonen. Beetje gek en over de top maar zeker niet vervelend.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Wij zijn hier beiden verslaafd aan LV.

Heerlijke stad. Gewoon soort van ontsnappen uit de werkelijkheid :lol: Heerlijk om te lopen, je overal aan te vergapen en uiteraard goed te shoppen.
3 dagen aan het zwembad en je laten bedienen vinden wij ook helemaal niet erg. Nee, voor dit jaar staan er 4 hele dagen LV op het program. We gaan er weer voor! :thumbup:
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Rob schreef:Hebben wij ook pas gedaan zie: http://www.robenannie.nl/lasvegas.html
Ik heb jullie blog met veel plezier gevolgd!
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Tja, óf je vind er niets aan óf je vind het helemaal super.
Wij hadden verwacht dat we er niets aan zouden vinden, maar waren meteen fan.
De eerste keer hadden we 2 nachten gepland, maar na een uurtje meteen een 3e nacht geboekt.
Inmiddels 3x3 dagen in LV doorgebracht.
Wij hoeven niet persé een hotel aan de Strip. Motel 6 Tropicana vonden we prima en goedkoop.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Ja ja ja ja.......

Ik ben een grote fan van Las Vegas. Ben er twee keer geweest met hubbie, die vond het de eerste keer soso, maar 3 jaar later was hij toch super enthousiast om er zelfs een hele week naar toe te gaan.
Vorig jaar met m'n dochter 8 dagen geweest, die was ook helemaal superenthousiast.
In oktober ga ik met m'n nichtje, die kan ook niet wachten.

Ik was ook helemaal onder de indruk van de helivlucht over de GC. Verder natuurlijk lekker shoppen, meestal lekker weer (voor- of najaar) verwennen in de Spa's, mooie shows bezoeken, enorme keuze uit diverse restaurants en dan de hotels die zijn op zich geweldig om in te slapen en dat voor een prijs waar je in andere steden nog geen 1,5 * hotel voor kan boeken.

Het zal dit jaar echt niet de laatste keer zijn dat ik er naar toe ga. Met of zonder hubbie, familie of vriendin.
Ik kan haast niet wachten........

Geslapen in
2004 - Luxor en Golden Nugget
2007 - Flamingo en MGM Grand
2009 - Planet Hollywood
1 t/m 8 oktober - Luxor
Groetjes, Nel
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik ben ook wel een fan. Voor drie dagen, terwijl mn man er wel een hele week of langer kan verblijven.
We zijn er veschillende keren geweest en ik ben het nog niet beu. Maar na een drietal dagen neig ik wel weer naar natuur. Maar dat heb ik in een andere stad ook, dus dat zegt niet echt iets over Vegas.
We proberen bij elke reis wel enkele dagen Vegas mee te pikken.
We hebben geslapen in Luxor, MGM, excalibur, Treasure Island, Wynn en Encore.
Groetjes,
Carine
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

thuul schreef:moet je ook van cactussen houden :mrgreen:
Moet ik met cactussen in de koffer dan? :cry:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer