Jasmino schreef:roelb schreef: Kijk, Blue man group is gewoon slecht. Dat is een avond in mijn leven die ik veel beter had kunnen beteden.
Kleine correctie: Blue Man Group is niet slecht, jij vind dat zo.

Ik vond ze geweldig! En met mij vele anderen. Smaken verschillen natuurlijk!
Ehmz, nou, in dit geval durf ik echt te stellen dat het slecht is. Smaken verschillen, maar bedorven eten smaakt altijd slecht.
Het gaat nergens over. Het is een show die slechts inspeelt op het feit dat veel mensen "vieze" dingen lachwekkend vinden. Slechte onderbroeken lol, gooien en kliederen met eten, verf en WC rollen. Allemaal "humor" waar je op de basisschool nog wel om kon lachen, maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Ik begrijp echt niet hoe iemand dat leuk of goed kan vinden en het stelt me echt teleur dat dat helaas wel zo is. Er is gewoon helemaal niets anders dan dit soort flauwe humor. En daar betaal je $100 voor. Ik voelde mij opgelicht, en ik was niet de enige.
Ik heb nog nooit zoveel mensen verontwaardigd weg zien lopen uit een theater. Overal om mij heen hoorde je aan het eind mensen klagen en niet of slechts met tegenzin applaudiseren. Natuurlijk, het grootste deel was razend enthiousiast, maar zegt dat meer over de gemiddelde bezoeker of over de show?
Roel.