Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd rondje Atlanta of Atlanta- Orlando 10 dgn

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
usa2008
Amerikafan

Hulp gevraagd rondje Atlanta of Atlanta- Orlando 10 dgn

Bericht door usa2008 »

Het plan is om eerst 10 dagen rond te trekken (auto of motorhome???) en dan twee weken in een huis te gaan zitten aan de oostkust van Florida. Als we naar Atlanta vliegen wat zou dan de moeite waard zijn. We willen niet al te veel rijden. Rondje Atlanta (en dan met binnenlandse vlucht naar Orlando) of van Atlanta naar Florida rijden?? Ik heb al veel gelezen op het forum, maar kom er toch niet echt uit.
Is het leuk om daar met een motorhome te reizen?
Atlanta, amicalola falls, ? smokey mountains,savannah, st Augustine, Orlando
of
Atlanta, chattanooga, nashville ?? atlanta

Alvast bedankt voor het meedenken.
Edda
ralfbosz
Amerikafan

Re: Hulp gevraagd rondje Atlanta of Atlanta- Orlando 10 dgn

Bericht door ralfbosz »

Nashville vind ik weinig aan, de andere route die je noemt is veel leuker. Of je moet die Nashville route uitbreiden naar Memphis.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Het plan is om eerst 10 dagen rond te trekken (auto of motorhome???) en dan twee weken in een huis te gaan zitten aan de oostkust van Florida.
Ik neem aan dat je die laatste twee weken ook wel buiten komt. :wink:

Waarom 2 weken op één plek :shock:
Gaan jullie in 2 weken al die parken af in Orlando?
Als je dan iets anders wilt zien en dagtochten gaat plannen ben je ook veel kilometers onderweg.
In Florida ligt alles toch ook een eind uit elkaar.

Van Atlanta naar Orlando is iets meer dan 700km dus daar zou ik geen binnenlandse vlucht voor nemen.
Misschien een Optie om in Atlanta te beginnen en in Miami te eindigen.
Dan heb je tijd genoeg een rondrit en ook voor Florida.

Met motorhomes hebben wij geen ervaring.
Die kun je uiteraard ook in het Oosten van de VS gebruiken, maar ik associeer ze toch voornamelijk met het Westen.
In het Oosten heb je ook veel meer steden en daar is zo'n joekel juist niet praktisch.
En voor de prijs hoef je het niet te doen, want de combinatie auto/motel is denk ik net zo duur of zelfs goedkoper.

Groetjes, Bert
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Onze dochter komt de twee weken als we in een huisje zitten, want die wil niet meer mee trekken. Ze vindt dat ze dat met ons wel genoeg gedaan heeft. De kinderen zijn wat moe van al het trekken. Wij zullen nog wel kleine dagtochtjes ondernemen dan. Het zuiden van FLorida hebben we al eens eerder gedaan en Orlando ook. Ik denk dat het inderdaad het beste is als we met een auto gaan.
Een andere optie is om alleen Florida te doen (het noordelijke deel) die 10 dagen en dan huisje. Ik weet alleen niet of er genoeg te zien/doen valt en of het niet te warm daarvoor is. Moeilijk al die keuzes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer