Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis the Great Lakes

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Rondreis the Great Lakes

Bericht door Girl_2004 »

Wij willen volgend jaar een rondreis gaan maken. We weten nog niet exact wat we willen gaan zien en ieder van ons vijven moet zijn of haar voorkeur aangeven.
Omdat we al diverse keren in Florida en California zijn geweest en over een aantal maanden naar Las Vegas en Hawaii gaan wil ik eens een ander stuk gaan doen. Onze vrienden hebben ook het Zuid-Oosten al
gedaan dus dat willen we nu overslaan. Iets wat helemaal nieuw is. Nu lijkt mij dat vanaf Chicago er wel interessante routes langs the Great Lakes zijn te maken. Wie heeft hier info over of is er wel eens geweest. Alles is welkom. Dan kunnen we eens gaan kijken hoe we één en ander gaan inkleden. We willen een week of vier hieraan besteden. Misschien zijn er wel andere opties. :arrow: Ik hoor het graag.
Groetjes, Nel
MrAmerica
Amerika-ontdekker

Lake Erie

Bericht door MrAmerica »

Wij gaan eind april naar Buffalo (NY) toe en starten daar onze rondreis rond Lake Erie. (1 van de 3 'great lakes'). De tweede dag wonen we een concert bij in de buurt van Pittsburgh (PA). En van daaruit reizen we verder naar Cleveland (OH), Detroit (MI), Toronto (Canada) om vervolgens via de Niagara watervallen weer uit te komen bij Buffalo (NY).

Hoe en wat ik er van verwachten moet weet ik verder ook niet, maar ik ga er vanuit dat het een geweldige trip gaat worden.
Travel my way, take the scenic byway!
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi Mr America

:?: :?: :?: :?: :?: :?: Hoe was je trip naar Buffalo e.o. Je schreef dat je eind april zou gaan, ben je nog geweest of is het niet doorgegaan ?

Eventuele tips zou ik graag willen gebruiken voor de te plannen rondreis over 2 jr.

Merci
Groetjes, Nel
Goliath
Amerika-ontdekker

Bericht door Goliath »

Hoi, ik ben er zelf 2 keer geweest rond de Great Lakes. Ik ben toen in Wisconsin bij kennissen geweest en ik vond dat een leuke staat Milwaukee en Wisconsin Dells vond ik erg leuk daar. En Chicago zelf is een erg mooie stad waar je je zeker 2 dagen kan amuseren. Hou je van pretparken kun je naar Six Flags Great America. Dat ligt ongeveer 60 mijl boven Chicago rechts langs de 1-94 in Gurnee tussen Chicago en Milwaukee. ST Louis is ook de moeite waard, en hou je van Countrymuziek kun je naar Nashville rijden. En tussen Louisville en Nashville langs de 1-65 in Bowling Green in Kentucky heb je de national Corvette museum, is echt te moeite waar om eens te zien, en in die plaats rijden er erg veel Corvettes rond. En er is nog veel mee rond de Great Lakes en Midwest. De afstanden lijken groot maar dat vond ik meevallen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Lees mijn blog (zie signature) maar deze week, we logeren in North Muskegon Michigan aan het Michigan Meer en hebben al heel wat gezien. Morgen steken we met het veer over naar Milwaukee, Wisconsin voor de dag. Er is hier zoveel te doen, je zult je zeker niet vervelen! Wij komen hier al een tijdje en iedere keer komen we tijd te kort om de dingen te zien, die we willen! En het is hier prachtig, vooral de zonsondergangen boven Lake Michigan! Zeker aan te raden, de Grote Meren!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Petra, ik lees wekelijks je belevenissen op je blog. Daar kunnen we t.z.t. veel info uithalen. Zal ook zeker de printjes in een reismap bewaren.

Off-topic : Nogmaals complimenten voor de leuke schrijfstijl. Als ik een blog zou hebben dan zou ik niet weten om dit te vullen, behalve rond de tijd van vakantie en feestdagen. Ieder die het leest zal jaloers op jou en je familie zijn. Niet in de eerste plaats omdat je daar woont, maar je vele uitstapjes en belevenissen met je gezin.
Maar ga a.u.b. nog heel lang door, ik geniet er ontzettend van.
Groetjes, Nel
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hoi Nel,

Dank je voor de complimenten. Na 11 september 2001 heb ik me bewust voorgenomen iedere dag van het leven te genieten. Ik ben ook veel actiever geworden, sindsdien, wacht niet meer om iets te doen wat ik wil. Dus er is iets positiefs uit al die narigheid gekomen :).

On topic: we komen dus vaak (minstens eens per jaar) in dit gebied van West Michigan omdat Rick's ouderlijk huis hier is. Maar ik, altijd de reisagente, sleep de familie de hele tijd mee naar nieuwe dingen :). Er is alleen hier aan de zuidwest kant van Lake Michigan al zoveel te doen, een vakantie rond de Great Lakes zal vol zijn met speciale belevenissen. De meren zijn ook echt Groot met een hoofdletter, dus plan t.z.t. wel goed voor de afstanden!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer