Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vakantie rondje florida
Vakantie rondje florida
Hallo iedereen heb een vraag,
Ik en mijn vriendin 25,22 zijn van van plan om in mei 2011 onze eerste rond reis te maken in Florida key west miami rondje a. 2 à 3 weken
Heeft er iemand tips voor hotels en kun je beter los boeken of een georganisieerde rit maken????
We willen wel zelf rijden zat zelf te denken(hopen) op een dikke americaan à doge pickup of camaro of charger heeft er iemand ervaring mee kwa auto en natuurlijk prijs heeft iemand anders een aanrader ik wil wat pk 's/ motor geluid.
En willen natuurlijk na Disney parken en sea world hoeveel dagen moet je daar ongeveer voor tellen en zijn er nog meer mooie bezienswaardigheden die je gezien moet hebben
BVD Nick
Ik en mijn vriendin 25,22 zijn van van plan om in mei 2011 onze eerste rond reis te maken in Florida key west miami rondje a. 2 à 3 weken
Heeft er iemand tips voor hotels en kun je beter los boeken of een georganisieerde rit maken????
We willen wel zelf rijden zat zelf te denken(hopen) op een dikke americaan à doge pickup of camaro of charger heeft er iemand ervaring mee kwa auto en natuurlijk prijs heeft iemand anders een aanrader ik wil wat pk 's/ motor geluid.
En willen natuurlijk na Disney parken en sea world hoeveel dagen moet je daar ongeveer voor tellen en zijn er nog meer mooie bezienswaardigheden die je gezien moet hebben
BVD Nick
Re: Vakantie rondje florida
Hallo nick.............wij zijn daar ook 3 weken in mei
voor de laatste week heb ik deze geboekt "Hawthorn Suites Resort"...............vonden wij een leuke basis om vanaf daar de parken te bezoeken
dat wordt googelen.........
succes
voor de laatste week heb ik deze geboekt "Hawthorn Suites Resort"...............vonden wij een leuke basis om vanaf daar de parken te bezoeken
dat wordt googelen.........
succes
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hallo Nick,Nickvt schreef:Hallo iedereen heb een vraag,
BVD Nick
2a3 weken florida is een erg mooie tijd! Je kan op je gemak een rondreizen en hoeft je dan niet te haasten. Persoonlijk zou ik gewoon lekker zelf een auto huren ( er staan genoeg verhuurbedrijven op de site) Je moet er alleen niet vanuit gaan dat je een"Dikke Amerikaan" krijgt met veel PK's. je reserveert en Type auto, en daar zijn dan meerdere merken van. Zo kan het zo maar zijn dat je een Toyota of kia krijgt. Maar je kan natuurlijk wel kijken wat grote auto's zijn.
Als je parken wil bezoeken in Orlando dan kan je daar het best een dag of 5 a 6 voor uittrekken als je veel wilt zien. Wij hebben in 5 dagen de Universal studio's, Island of adventure, Seaworld, Aquatica en Wet & Wild. Het was niet druk toen wij er waren (november) en dat scheelt wel...
Hotels zijn er voldoende daar. Wij hebben geen 1 keer moeite moeten doen om een hotel/motel te krijgen. Prijzen vallen over het algemeen ook wel mee in florida.
Rene
1995: Ontario-Quebec-New York
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
2008: British Columbia
2008: Florida
2010: British Columbia - Alberta
2011: California - Utah - Arizona - Nevada
2012: Florida
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zou voor Key West wel een beetje tijdig boeken. Hotelprijzen zijn daar al vrij hoog. Via internet kun je misschien nog een leuke aanbieding vinden als je tijdig boekt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 4311 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 7 Reacties