Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leukste/gekste Amerikaanse producten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
JayLovesUSA
Amerikafan

Leukste/gekste Amerikaanse producten

Bericht door JayLovesUSA »

Het is me regelmatig gebeurd, jullie zullen het herkennen, dat je in Amerikaanse winkels/roadside shops/mini marts gekke producten tegenkomt, waarvan je zegt: dat heb ik in Nederland nog nooit gezien! :shock:

In dit topic mag je de gekste producten met de andere forumleden delen!

Ik vond voorverpakte hamburgers (incl een oranje plastic plakje kaas) altijd erg gek, maar die heb je in Nederland nu ook. Wat ik in de VS eens bij een tankstation zag: een voorverpakte tandenborstel met een toefje tandpasta er al op...
tosca
Amerika-expert

Re: Leukste/gekste Amerikaanse producten

Bericht door tosca »

JayLovesUSA schreef:Ik vond voorverpakte hamburgers altijd erg gek, maar die heb je in Nederland nu ook. Wat ik in de VS eens bij een tankstation zag: een voorverpakte tandenborstel met een toefje tandpasta er al op!
Beide producten heb je in NL al een aantal jaren. Die voorverpakte hamburgers (en hotdogs) hebben we hier zeker al een jaar of 10. Ook de tandenborstel met tandpasta is vaak terug te vinden in restaurants!
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Het leukste product dat wij afgelopen sept / okt in Amerika gezien hebben:

Afbeelding

Een lobster halloween pakje voor de hond :thumbup:
Gewoon te koop bij de PetSmart :lol: :lol: :lol:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Afbeelding

Koekjes voor honden die eruit zien en ruiken als gewone mensen koekjes. Ik heb 2 doosjes meegenomen voor thuis op de hondenclub. Mijn zoon vond dat ik ze daar gewoon op tafel moest zetten en niet erbij zeggen dat ze voor de honden waren. Wel het karton eraf halen. Hij was er van overtuigd dat de mensen ze dan gewoon zelf op zouden eten :mrgreen:
Ik heb dat maar niet gedaan :wink:

Mijn oudste hond vond het koejes met de spikkeltjes maar raar, en het kostte me enige overtuiging om hem er een van te laten opeten :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer