Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Isis: Rondje met Yellowstone
Re: Reis Isis: Rondje met Yellowstone
Ik zou op dag 4 al vanuit Salt Lake City vertrekken. De stad is relatief "klein" en je hebt in die 2,5 dag genoeg tijd om de stad te zien, boodschappen te doen en eventueel nog naar antelope island te gaan. Dit laatste kun je ook 's avonds doen, met de zonsondergang, erg leuk! Dan heb je overdag genoeg tijd voor de rest. En kun je die dag ergens anders inplannen.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Die biting gnats waren echt wel irritant bij antelope island. Ik zou zeggen smeer jezelf in met één of andere afweerspray.
Zoals ik al zei was 1 namiddag Salt Lake City voor ons al genoeg.
Zoals ik al zei was 1 namiddag Salt Lake City voor ons al genoeg.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
voor ons ook, een middagje en je bent klaar.
ik zou toch echt een rondje Denver doen ipv SLC. Beter en mooi vliegveld. Meer te doen in de stad. En misschien is Utah ook wel duurder?
Vergelijk deze vertreksteden niet met wat je LA gehad hebt of SF. Allemaal veel beperkter en zo dus ook overzichtelijker.
ik zou toch echt een rondje Denver doen ipv SLC. Beter en mooi vliegveld. Meer te doen in de stad. En misschien is Utah ook wel duurder?
Vergelijk deze vertreksteden niet met wat je LA gehad hebt of SF. Allemaal veel beperkter en zo dus ook overzichtelijker.
-
- Amerikakenner
Zelfde hier. Wij waren met een dagje SLC er ook op uitgekeken.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Een halve dag in SLC is genoeg om de stad zelf te bekijken. Het is niet echt een bijzondere stad of zo. Denver heeft veel meer sfeer, daar is veel meer te zien en te doen.
Buiten SLC ligt wel een heel interessante mijn om te bezoeken: Bingham Canyon Mine. Wij vonden dit een leuk en heel afwisselende bezienswaardigheid, je bent er een paar uurtjes mee zoet. Bij het visitor center ligt een klein museum waar je ook een heel leuke film kan zien met een mooie einde dat ik niet zal verklappen.
Buiten SLC ligt wel een heel interessante mijn om te bezoeken: Bingham Canyon Mine. Wij vonden dit een leuk en heel afwisselende bezienswaardigheid, je bent er een paar uurtjes mee zoet. Bij het visitor center ligt een klein museum waar je ook een heel leuke film kan zien met een mooie einde dat ik niet zal verklappen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zijn allemaal goede overwegingen om de start in Denver te maken. Op zich maakt het voor ons niet veel uit. Mij trekt Denver ook wel meer. En het zal vast minder tijd en stress kostenom de stad uit te rijden dan LA! Dagje LA en een halve / hele dag SLC maar dat is dan genoeg. Dank voor het meedenken. EN weg van Moab - Provo (net onder SLC) kan dan ook in 1 ruk dank Thuul. Dat maakt de route dan...
Moab - Provo
Provo - SLC
SLC - Bear Lake of ergens daar (dan kunnen we rustig aan doen en tussenstopje maken)
Bear Lake - Jackson
Jackson... etc
ZOuden jullie trouwens met de klok mee of tegen de klok in rijden in juli (eind juni)?
Dus:
keuze klok mee: Denver Moab SLC Yellowstone - Cody - Devils Tower - Badlands - RMNP - Denver
OF:
Keuze tegen klok in: Denver - Rocky M NP- Badlands - Cody Yellowstone- SLC - Moab- Denver
Oh ja gisteren The complete guide of NP's gekocht! Alle NP-en en NM enzovoort. Heb gisteren Badlands gelezen mooi hoor!
Moab - Provo
Provo - SLC
SLC - Bear Lake of ergens daar (dan kunnen we rustig aan doen en tussenstopje maken)
Bear Lake - Jackson
Jackson... etc
ZOuden jullie trouwens met de klok mee of tegen de klok in rijden in juli (eind juni)?
Dus:
keuze klok mee: Denver Moab SLC Yellowstone - Cody - Devils Tower - Badlands - RMNP - Denver
OF:
Keuze tegen klok in: Denver - Rocky M NP- Badlands - Cody Yellowstone- SLC - Moab- Denver
Oh ja gisteren The complete guide of NP's gekocht! Alle NP-en en NM enzovoort. Heb gisteren Badlands gelezen mooi hoor!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Enerzijds kregen we destijds het advies om op te passen met het hoogteverschil van Denver naar RMNP, dus aclimatiseren zeg maar ivm hoogteziekte.
Andere kant; je kent Moab al, misschien een goede plek om af te ronden, een soort uitloop/reserve/rustig aan doen voor weer naar huis??
Verder zou ik niet weten.
Andere kant; je kent Moab al, misschien een goede plek om af te ronden, een soort uitloop/reserve/rustig aan doen voor weer naar huis??
Verder zou ik niet weten.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Als je gaat inspanning leveren (wandelingen) in RMNP dan best nadat je al wat gewandeld hebt in Denver. Denver zelf is ook al 1 mile high dus daar kan je wat acclimatiseren.
Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat van Moab als rustige einde vond ik ook wel een goede. Was al een beetje mijn uitgangspunt... die kant op. Dan komt Colorado NM ook als laatste.. Maar ja er is altijd iets de klos.
Acclematiseren.. haha dat deden we in Yosemite ook niet.
Poeh he Van SF naar Yosemite en de dag erop Mist trail lopen bij het stukje van de campground naar de start waren we al aan het hijgen.
En dan heb ik nog een beetje conditie...
Acclematiseren.. haha dat deden we in Yosemite ook niet.

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik las zoveel moois over Wind Cave NP!!! Dat lijkt me gaaf. Candlelight tocht of ene van de andere wandelingen.. Die tours gaan ondergronds toch?? Op de NPS lijkt dat er vooral op. ZIjn er nog meer van die wauw momenten..
De black Canyon Guninson oid leek mij voor ons met pubers wat minder uitdagend/ spannend etc. Roept u als ik fout zit...
Devils Tower leek me wel weer een leuke attractie.. gewoon om op gemak te gaan kijken. Klimmen doen we vast niet.
De black Canyon Guninson oid leek mij voor ons met pubers wat minder uitdagend/ spannend etc. Roept u als ik fout zit...
Devils Tower leek me wel weer een leuke attractie.. gewoon om op gemak te gaan kijken. Klimmen doen we vast niet.

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onze kinderen vonden Devils Tower niet bijster interessant, maar we hadden ook wat regenachtig weer. Het bleef bij een snelle blik, het visitor center in, en weer verder rijden.
Die pubers zijn zeker al te oud om goud te gaan zoeken?
Welke Guide heb je gekocht? Fodor's? Die vind ik geweldig. Heb je gezien dat er achterin ook wat routesuggesties staan?
Marianne
Die pubers zijn zeker al te oud om goud te gaan zoeken?
Welke Guide heb je gekocht? Fodor's? Die vind ik geweldig. Heb je gezien dat er achterin ook wat routesuggesties staan?
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fodor' skon ik niet vinden... dat komt nog wel . Dit is de uitgebreide gids van Nat Geographic. Met tips wat de moeite waard is enzo.. echte routekaarten staan er niet in. Maar het geeft wel leuke inzichten wat dan afwisselend is.
Ik kwam ook nog een missile center tegen uit de koude oorlog een eindeje ten westen van Badlands.. Miniteman Missile Nat Hist Site. Een oude raketinstallatie waar je rondleiding kunt krijgen met audio. Heeft iemand daar ervaring mee?
Dezelfde vraag geldt ook voor Jewel Cave NM Is dat de moeite waard en is dat mooier of minder dan Wind Cave?
NU kunnen we nog erg makkelijk zaken aanpakken.
Marianne wat is te oud voor goud zoeken? OUwe mannen die op hun knieën gaan voor een glimmertje...? De kinderen zijn vlg jaar 13 (j) en 15 bijna 16(m).
Het weer zal inderdaad meer een rol spelen en misschien is dat goed om daar al rekening mee te houden in de opties die j eopenhoudt. Je kan niet alles bezoeken. Maar op een regenachtige dag is wandelen minder aantrekkelijk. En dan kun je beter een eindje rijden.
Hoe druk is het over het algemeen in deze contreien (dus Wind Cave en Badlands en Denver en RMNP?(afgezien van YNP daar zal het wel druk zijn). Moeten we dingen reserveren? YNP ga ik sowieso vastleggen, campings reserveren is dat 6 mnd tevoren via gewone NPS manier?
Ik kwam ook nog een missile center tegen uit de koude oorlog een eindeje ten westen van Badlands.. Miniteman Missile Nat Hist Site. Een oude raketinstallatie waar je rondleiding kunt krijgen met audio. Heeft iemand daar ervaring mee?
Dezelfde vraag geldt ook voor Jewel Cave NM Is dat de moeite waard en is dat mooier of minder dan Wind Cave?
NU kunnen we nog erg makkelijk zaken aanpakken.
Marianne wat is te oud voor goud zoeken? OUwe mannen die op hun knieën gaan voor een glimmertje...? De kinderen zijn vlg jaar 13 (j) en 15 bijna 16(m).
Het weer zal inderdaad meer een rol spelen en misschien is dat goed om daar al rekening mee te houden in de opties die j eopenhoudt. Je kan niet alles bezoeken. Maar op een regenachtige dag is wandelen minder aantrekkelijk. En dan kun je beter een eindje rijden.
Hoe druk is het over het algemeen in deze contreien (dus Wind Cave en Badlands en Denver en RMNP?(afgezien van YNP daar zal het wel druk zijn). Moeten we dingen reserveren? YNP ga ik sowieso vastleggen, campings reserveren is dat 6 mnd tevoren via gewone NPS manier?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo weer es uit stof halen..
Route staat wat duidelijker voor ogen nu en ik kom al wat zaken tegen die anders kunnen en waar ik vragen over heb.
Eerst maar de route. Ik zag trouwens dat tickets eind juni begin juli (heen) en begin aug (terug) erg duur zijn. Je zit zo aan de €1000,- tot 1100,- Vertrek zou ergen laatste weke van juni zijn. Zo vroeg mogelijk ivm de nogal lagere campertarieven tot 8 juli oid (ongeveer $75). Na die tijd betaal je per dag het dubbele ($160). Dat zijn de tarieven voor dit jaar (2011) en we gaan pas in 2012..
Ik heb SLC minder tijd gegeven ... ik dacht gewoon kalmpjes aan maar dat kan altijd.. Omdat ik op deze reis allen Yellowstone (denk ik) hoef te reserveren blijven we wat vrijer om af te wijken van plan.. en eerder uit SLC weg te gaan.
km tijd
dag 1 Amsterdam/Brussel Denver vliegen
dag 2 Denver Denver (of dagje naar Colorado Springs) 150km 3u 0m
dag 3 Denver Rocky Mountains NP (Estes via Nederland) 155km 2u 31m
dag 4 Rocky Mountains NP Cheyenne 162km 2u 11m
dag 5 Cheyenne Cheyenne (WY) 20km 0u 30m
dag 6 Cheyenne Wind Cave NP 394km 4u 7m
dag 7 Wind Cave Badlands NP 225km 3u 16m
dag 8 Badlands NP Badlands NP 20km 2u
dag 9 Badlands NP Mount Rushmore (Rapid City) Custer SP 173km 1u 58m
dag 10 Mount Rushmore (Rapid City) Devils Tower 210km 2u 16m
dag 11 Devils Tower Bighorn Canyon 444km 4u 58m
dag 12 Bighorn Canyon Cody 336km 4u 31m
dag 13 Cody Cody (Bufalo bill museums, rodeo) 20km 0u 30m
dag 14 Cody (via Beartooth) Mamoth Hot Springs 206km 2u 6m
dag 15 Mammoth Hot Spring YNP Norris Geyser Basin (Madison) 36km 0u 36m
dag 16 Norris Geyser Basin (Madison) Old Faithfull - Norris Geyser 98km 1u 12m
dag 17 Norris Geyser Basin Bridge Bay 50km 1u 0m
dag 18 Bridge Bay Grand Teton NP 93km 1u 14m
dag 19 Grand Teton NP Jackson 66km 1u 0m
dag 20 Jackson Salt Lake City (Antelope Island?) 443km 5u 8m
dag 21 Salt Lake City Salt Lake City 78km 1u 6m
dag 22 Salt Lake City Vernal 352km 4u 21m
dag 23 Vernal Dinosaur NM 114km 2u 24m
dag 24 Vernal Dinosaur NM Dead Horse SP 380km 5u 35m
dag 25 Dead Horse SP -Canyonlands NP Moab 113km 2u 12m
dag 26 Moab Moab (raften, jeeptocht) 0 ?
dag 27 Moab Colorado NM 177km 2u 24m
dag 28 Colorado NM Denver 412km 4u 42m
dag 29 Denver inleveren vliegen
dag 30 thuis
Totaal aantal km zo op het eerste gezicht 4927km
Vragen... (veel
)
1a vliegen vanuit Brussel/ Düsseldorf goedkoper dan A'dam? Maakt het veel uit. Aangezien we in Noord Brabant wonen maakt dat qua afstand niet zoveel uit. Met 1 stopover mag! Ik kwam nu prijzen tegen voor juli aug dit jaar (cheaptickets) vanaf Dusseldorf via Londen €940,- , vanaf Brussel was het €1030,- en vanuit A'dam € 1060 als goedkoopste ... is dat in algemeen zo??
1b Is een stopover handig om in Londen te maken of in USA en hoeveel overstap tijd heb je nodig in USA... ivm immigration?
2 Welke site bevelen jullie aan voor goedkope tickets..
3 Pikes Peak kan niet met camper he??? !!!
4 Wat is een mooie overnachting bij Estes of iets verder CAMPINGS
5 Het stuk bij Wind Cave, Badlands en Mnt Rushmore ben ik nog niet uit... Volgens mij rijd ik nu teveel km en kan dat handiger.. eerst naar Badlands dan naar Mnt Rushmore en Wind Cave of nog anders...
6 Is iemand ooit naar Minuteman Historic .. geweest in Philip CO net boven Badlands ligt het; ten oosten van Rapid City. Was het wat?? Kernwapens, koude oorlog enzo met rondleiding.. wel reserveren begreep ik uit de NP.
7 Kunnen we Devils Tower als een stop onderweg doen.. dan hoeven we de dag daarna minder te rijden naar Big horn Canyon.
8 Rodeo is van alles he? Maar ik zou dan echt vooral het rijden zonder zadel willen zien.. liever niet hoe ze een stier vangen. Of krijg je een mix van alles te zien.. Het sfeertje lijkt me wel lollig ook voor kids.. (bijna 16 en 13,5)
9 Klopt het dat ik in algemeen eigenlijk alleen Yellowstone zou moeten reserveren?
10 tips voor hotel Denver.. nabij verhuur (Moturis/ El monte of Road Bear.. wrsclk niet - te duur) Wat kost zo een taxi van naar hotel -airport en hotel - verhuur...? Globale indicatie?
11 Doen we er goed aan om weer alles in 1x te boeken bij Tioga of andere toko. Of alleen camperhuur en dan de vlucht hotel etc zelf? Is dat werkelijk goedkoper.
Alvast bedankt allemaal. Aftellen doen we nog maar niet.. hihi
Route staat wat duidelijker voor ogen nu en ik kom al wat zaken tegen die anders kunnen en waar ik vragen over heb.
Eerst maar de route. Ik zag trouwens dat tickets eind juni begin juli (heen) en begin aug (terug) erg duur zijn. Je zit zo aan de €1000,- tot 1100,- Vertrek zou ergen laatste weke van juni zijn. Zo vroeg mogelijk ivm de nogal lagere campertarieven tot 8 juli oid (ongeveer $75). Na die tijd betaal je per dag het dubbele ($160). Dat zijn de tarieven voor dit jaar (2011) en we gaan pas in 2012..
Ik heb SLC minder tijd gegeven ... ik dacht gewoon kalmpjes aan maar dat kan altijd.. Omdat ik op deze reis allen Yellowstone (denk ik) hoef te reserveren blijven we wat vrijer om af te wijken van plan.. en eerder uit SLC weg te gaan.
km tijd
dag 1 Amsterdam/Brussel Denver vliegen
dag 2 Denver Denver (of dagje naar Colorado Springs) 150km 3u 0m
dag 3 Denver Rocky Mountains NP (Estes via Nederland) 155km 2u 31m
dag 4 Rocky Mountains NP Cheyenne 162km 2u 11m
dag 5 Cheyenne Cheyenne (WY) 20km 0u 30m
dag 6 Cheyenne Wind Cave NP 394km 4u 7m
dag 7 Wind Cave Badlands NP 225km 3u 16m
dag 8 Badlands NP Badlands NP 20km 2u
dag 9 Badlands NP Mount Rushmore (Rapid City) Custer SP 173km 1u 58m
dag 10 Mount Rushmore (Rapid City) Devils Tower 210km 2u 16m
dag 11 Devils Tower Bighorn Canyon 444km 4u 58m
dag 12 Bighorn Canyon Cody 336km 4u 31m
dag 13 Cody Cody (Bufalo bill museums, rodeo) 20km 0u 30m
dag 14 Cody (via Beartooth) Mamoth Hot Springs 206km 2u 6m
dag 15 Mammoth Hot Spring YNP Norris Geyser Basin (Madison) 36km 0u 36m
dag 16 Norris Geyser Basin (Madison) Old Faithfull - Norris Geyser 98km 1u 12m
dag 17 Norris Geyser Basin Bridge Bay 50km 1u 0m
dag 18 Bridge Bay Grand Teton NP 93km 1u 14m
dag 19 Grand Teton NP Jackson 66km 1u 0m
dag 20 Jackson Salt Lake City (Antelope Island?) 443km 5u 8m
dag 21 Salt Lake City Salt Lake City 78km 1u 6m
dag 22 Salt Lake City Vernal 352km 4u 21m
dag 23 Vernal Dinosaur NM 114km 2u 24m
dag 24 Vernal Dinosaur NM Dead Horse SP 380km 5u 35m
dag 25 Dead Horse SP -Canyonlands NP Moab 113km 2u 12m
dag 26 Moab Moab (raften, jeeptocht) 0 ?
dag 27 Moab Colorado NM 177km 2u 24m
dag 28 Colorado NM Denver 412km 4u 42m
dag 29 Denver inleveren vliegen
dag 30 thuis
Totaal aantal km zo op het eerste gezicht 4927km
Vragen... (veel

1a vliegen vanuit Brussel/ Düsseldorf goedkoper dan A'dam? Maakt het veel uit. Aangezien we in Noord Brabant wonen maakt dat qua afstand niet zoveel uit. Met 1 stopover mag! Ik kwam nu prijzen tegen voor juli aug dit jaar (cheaptickets) vanaf Dusseldorf via Londen €940,- , vanaf Brussel was het €1030,- en vanuit A'dam € 1060 als goedkoopste ... is dat in algemeen zo??
1b Is een stopover handig om in Londen te maken of in USA en hoeveel overstap tijd heb je nodig in USA... ivm immigration?
2 Welke site bevelen jullie aan voor goedkope tickets..
3 Pikes Peak kan niet met camper he??? !!!
4 Wat is een mooie overnachting bij Estes of iets verder CAMPINGS
5 Het stuk bij Wind Cave, Badlands en Mnt Rushmore ben ik nog niet uit... Volgens mij rijd ik nu teveel km en kan dat handiger.. eerst naar Badlands dan naar Mnt Rushmore en Wind Cave of nog anders...
6 Is iemand ooit naar Minuteman Historic .. geweest in Philip CO net boven Badlands ligt het; ten oosten van Rapid City. Was het wat?? Kernwapens, koude oorlog enzo met rondleiding.. wel reserveren begreep ik uit de NP.
7 Kunnen we Devils Tower als een stop onderweg doen.. dan hoeven we de dag daarna minder te rijden naar Big horn Canyon.
8 Rodeo is van alles he? Maar ik zou dan echt vooral het rijden zonder zadel willen zien.. liever niet hoe ze een stier vangen. Of krijg je een mix van alles te zien.. Het sfeertje lijkt me wel lollig ook voor kids.. (bijna 16 en 13,5)
9 Klopt het dat ik in algemeen eigenlijk alleen Yellowstone zou moeten reserveren?
10 tips voor hotel Denver.. nabij verhuur (Moturis/ El monte of Road Bear.. wrsclk niet - te duur) Wat kost zo een taxi van naar hotel -airport en hotel - verhuur...? Globale indicatie?
11 Doen we er goed aan om weer alles in 1x te boeken bij Tioga of andere toko. Of alleen camperhuur en dan de vlucht hotel etc zelf? Is dat werkelijk goedkoper.
Alvast bedankt allemaal. Aftellen doen we nog maar niet.. hihi

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij vliegen de laatste jaren vanaf BRU dat is voor ons € 100 toto €150 p/p goedkoper.1a vliegen vanuit Brussel goedkoper dan A'dam? Maakt het veel uit. Aangezien we in Noord Brabant wonen maakt dat qua afstand niet zoveel uit. Met 1 stopover mag!
Onze voorkeur is USA je hebt dat een mooie break halfverwegen de reis en alle formaliteiten gehad, reken minimaal 2 uur1b Is een stopover handig om in Londen te maken of in USA en hoeveel overstap tijd heb je nodig in USA... ivm immigration?
Gewoon veel zoeken is iedere keer weer anders, doe het zelf niet Annie is daar veel beter in2 Welke site bevelen jullie aan voor goedkope tickets..

Kunnen wel maar het mag niet3 Pikes Peak kan niet met camper he??? !!!

Moraine Park in het RMNP4 Wat is een mooie overnachting bij Estes of iets verder CAMPINGS
Kan ik na juni meer over zeggen, of je kan het live volgen via http://www.robenannie.nl/reisverslag2011.html5 Het stuk bij Wind Cave, Badlands en Mnt Rushmore ben ik nog niet uit... Volgens mij rijd ik nu teveel km en kan dat handiger.. eerst naar Badlands dan naar Mnt Rushmore en Wind Cave of nog anders...
Kan als tussen stop, wij deden dat in 2006 ook kwamen wel van de andere kant7 Kunnen we Devils Tower als een stop onderweg doen.. dan hoeven we de dag daarna minder te rijden naar Big horn Canyon.
Denk dat de Blackhills regio ook erg druk kan zijn zeker in het weekend, rond Moab zal het ook druk zijn9 Klopt het dat ik in algemeen eigenlijk alleen Yellowstone zou moeten reserveren?
Wij boeken alles los van elkaar, camper bij T-T vliegtickets online en ook hotels online meestal rechtstreeks maar ook wel eens via een van de bookingsites.11 Doen we er goed aan om weer alles in 1x te boeken bij Tioga of andere toko. Of alleen camperhuur en dan de vlucht hotel etc zelf? Is dat werkelijk goedkoper.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank Rob!!
Die vliegtickets ga ik me later meer in verdiepen.. Nu is het meer oriëntatie ik zal Annie wel om hulp vragen tzt.
Blackhill .. dat is bij Bighorn C toch? Geldt dat ook mn in weekeinden?
Moab zijn meer campings dat scheelt. Maar weekeinde zal ik rekening mee houden. Even 2 dagen tevoren bellen kan ook he?!
Garden of the Gods is dat moeite waard om door te rijden.. het is de eerste dag dus wil niet voor 'niks' iets doen. Die kerk in Colorado Springs willen we wel graag zien. Op de Airforce Base.
Die vliegtickets ga ik me later meer in verdiepen.. Nu is het meer oriëntatie ik zal Annie wel om hulp vragen tzt.
Blackhill .. dat is bij Bighorn C toch? Geldt dat ook mn in weekeinden?
Moab zijn meer campings dat scheelt. Maar weekeinde zal ik rekening mee houden. Even 2 dagen tevoren bellen kan ook he?!
Garden of the Gods is dat moeite waard om door te rijden.. het is de eerste dag dus wil niet voor 'niks' iets doen. Die kerk in Colorado Springs willen we wel graag zien. Op de Airforce Base.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Blackhills is in South Dakota, Custer SP en de berg met de 4 presidenten liggen er in.
Wij vonden Garden of the Gods zeker de moeite waard.
Moab is zeker in het weekend op alle campgrounds druk.
Wij vonden Garden of the Gods zeker de moeite waard.
Moab is zeker in het weekend op alle campgrounds druk.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oké ja nu zie ik het ook op de kaart. Black Hills is eigenlijk het grotere gebied rondom/ onder Rapid City. Daar dus misschien reserveren als het weekeinde is..
Ons voorlopige schema heeft wel mogelijkheden om in te dikken. Misschien overnachten we niet bij Devils Tower zelf maar pakken we een andere plek wat verderop en zo zijn er meer mogelijkheden.
Ik zoek nog naar een goede volgorde rond Wind Cave, Mnt Rushmore en de dagen van Badlands.
Misschien eerst van Cheyenne naar Badlands en misschien Minuteman NHS en dan een combi Mnt Rushmore en Wind Cave.
Iemand ervaringen daar met die parken.
Welke kant van Bighorn Canyon NRA is een goede keus? Het zuiden lijkt korter qua kilometers, maar is het Noorden in Montana mooier?
Ons voorlopige schema heeft wel mogelijkheden om in te dikken. Misschien overnachten we niet bij Devils Tower zelf maar pakken we een andere plek wat verderop en zo zijn er meer mogelijkheden.
Ik zoek nog naar een goede volgorde rond Wind Cave, Mnt Rushmore en de dagen van Badlands.
Misschien eerst van Cheyenne naar Badlands en misschien Minuteman NHS en dan een combi Mnt Rushmore en Wind Cave.
Iemand ervaringen daar met die parken.
Welke kant van Bighorn Canyon NRA is een goede keus? Het zuiden lijkt korter qua kilometers, maar is het Noorden in Montana mooier?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het noordelijke (Montana) deel van Bighorn Canyon NRA ken ik niet maar is volgens mij moeilijker te bereiken.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het Noordelijke deel ken ik niet maar is volgens mij inderdaad moeilijker bereikbaar. Voor de mooiste punten daar heb je denk ik wel een boot nodig.
Het zuidelijke gedeelte is echt prachtig. Wij zijn gereden tot Barry's landing. Zie ons reisverslag (dag 15) en onze foto's.
Marjon
Het zuidelijke gedeelte is echt prachtig. Wij zijn gereden tot Barry's landing. Zie ons reisverslag (dag 15) en onze foto's.
Marjon
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij ook en daar hebben we ook geslapen, dat zijn we dit jaar weer van plan, heerlijk rustig en met wat geluk zie je nog wilde mustangs en een hele groep Bighorn sheep.Wij zijn gereden tot Barry's landing
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 37 Reacties
- 18523 Weergaves
-
Laatste bericht door peacelord
-
- 11 Reacties