Stan.Gobien schreef:Mijn vrouw kent ook niks van het forum. Zal dus ook wennen worden.
En ik ben niet het type dat biertjes drinkt dus zal ook wat vreemd zijn
Mijn vrouw is altijd zeer voorzichtig met haar fotoboeken en twijfelt nog om ze wel mee te nemen.
Ik heb dat ook altijd hoor!
Hoewel het merendeel van de mensen er voorzichtig mee zal zijn, heeft niet iedereen dezelfde opvatting van "voorzichtig"
Ik krijg soms al jeuk van familieleden die door je album bladeren alsof het de wehkamp catalogus is

Mijn oma wil bijv. altijd de naad in het midden "platdrukken". Geen idee waarom, gelukkig heb ik nu lay-flat albums haha...dan is dat probleem iig verholpen.
Maar ik heb vorig jaar toch ook mijn boek maar achtergelaten op de tafel en het is wel goed gegaan. Dus ik denk dat ik de gok dit jaar maar weer neem, maar je kunt m natuurlijk ook gewoon bij je houden
Over alleen komen: mijn vriend wil echt niet mee. Hij vindt Amerika geweldig om te reizen maar heeft geen behoefte om daar met een groep onbekenden (hij komt hier nooit) over te praten. Ik vond t dus ook wel eng om alleen te komen vorig jaar, maar het valt echt heel erg mee. En het voordeel van echt alleen komen, is wel dat je nóg sneller aanspraak hebt en zoekt want ja..alleen is ook maar alleen en met zijn tweeen kan je altijd nog veilig in een hoekje gaan staan