Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat mis je nog op AllesAmerika.com?

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Wat mis je nog op AllesAmerika.com?

Bericht door Dennis »

In de bijna drie jaar dat AllesAmerika.com nu bestaat is de site uitgegroeid van een simpele 10 artikelen naar meer dan 160 pagina's materiaal die de meest uiteenlopende onderwerpen behandelen. Maar over Amerika raak je uiteraard nooit uitgeschreven, dus zijn er nog heel veel mogelijke onderwerpen die ik zou kunnen behandelen.

Mijn vraag aan jullie, als sitebezoekers: wat zou je graag nog op de site zien? Waar moet ik als eerste aandacht aan besteden?

Laat me weten wat je mist op de site, in deze thread of per e-mail, en dan zal ik mijn best doen de aangevraagde onderwerpen te behandelen. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Als je denkt: "ik weet zelf ook wat over Amerika en wil die kennis graag delen met anderen", dan mag je uiteraard zelf ook je eigen artikelen insturen! Kijk voor meer info hierover op deze pagina.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
nojz
Amerika-ontdekker

Bericht door nojz »

Ga even over deze vraag nadenken...
Wat ik op dit forum mis, is een link terug naar de Allesamerika-website (of heb ik die tot nu toe over het hoofd gezien?) :roll:
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." ~ Mark Twain
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Klik eens op de grote button linksboven in alle schermen... :D
Dennis

nojz
Amerika-ontdekker

Bericht door nojz »

Bedankt!!!
Waarschijnlijk ben ik misleid door het woord "forums" :?
Whatever, oplossing gevonden.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." ~ Mark Twain
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Wow, uit het gebrek aan reacties zal ik dan maar afleiden dat AllesAmerika.com werkelijk compleet is. Hoewel dat natuurlijk moeilijk te geloven is, want zoals ik eerder al zei valt er meer over de VS te vertellen dan je ooit zou kunnen beschrijven.

Ik laat deze thread dan verder open - als iemand in de toekomst nog opmerkingen heeft, dan hoor ik het graag!
Dennis

Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

idd je hebt een zeer mooie en complete website en ook een forum waar eht gezellig vertoeven is! 8)
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Hey Dennis,

Je zou een link op de allesamerika.com-home page kunnen zetten met een verwijzing naar een 'Wat is nieuw' pagina.

Het is niet 1-2-3 te zien wanneer er iets nieuws wordt gepubliceerd.

/Peejay
marrob
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door marrob »

Ik vind je site heel interessant met een zeer levendig forum. Wanneer ik de site open, opent in een tweede scherm de aanmeldingsmogelijkheid voor de nieuwsbrief. Nu heb ik me de eerste keer al aangemeld en vraag ik me af of ik dit scherm ook kan uitschakelen, zodat het niet bij elk bezoek verschijnt.
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Bedankt voor de tips! Ik zal me eens over deze mogelijkheden buigen.

Helaas kan het nieuwsbriefscherm niet uitgeschakeld worden, maar ook hier ben ik al naar alternatieven aan het kijken. Ik heb al een betere versie onder ontwikkeling. Overigens, als je cookies accepteert zal de popunder slechts één keer per 24 uur opduiken, dus dat zou al moeten helpen.
Dennis

freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

Dennis,

Misschien kun je wat aan de scrollbalk (heet dat ding zo?) aan de rechterkant doen. Je ziet haast niet waar het blakje is. Misschien iets donkerder maken?

groeten

Freek
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Welke scrollbalk bedoel je? Ik hoop niet dat je me vraagt om de instellingen van jouw browser te wijzigen... :shock:
Dennis

Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dennis schreef:Welke scrollbalk bedoel je?
Dennis,

ik denk dat Freek de scrollbalk in het forum bedoeld. Deze valt inderdaad niet erg op. (Niet hinderlijk overigens). Wellicht zou je de kleuren iets duidelijker kunnen maken.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ik heb even bij de instellingen gekeken, maar een instelling voor de scrollbar zit er helaas niet in...
Dennis

Texas Cowboy
Amerikafan

Bericht door Texas Cowboy »

Misschien ergens een prominente link naar de forumregels op de site? (nadat ik in de fout was gegaan doordat ik nooit had gezien dat er forumregels waren :oops:
Moest er ook eventjes naar zoeken.

Verder complimenten! Leuk forum, interessante topics.

Gr. Haye
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Bedankt voor de tip, Haye! Ik heb het Mededelingenforum nu voorzien met een extra verwijzing naar de forumregels.
Dennis

muffles
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door muffles »

Ik zie dit forum formaat meer en volgens mij zijn de kleuren wel aan te passen, maar dan gaan waarschijnlijk alle kleuren mee. Ik zou het aan een vriend kunnen vragen, omdat we zelf ook met hetzekfde board bezig geweest zijn voor mijn persoonlijke website.
Ik hoor het wel.
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
nojz
Amerika-ontdekker

Bericht door nojz »

Hoi Dennis,

Misschien kun je op de site de reistips een wat prominentere plek geven??? Ik kom heel vaak vragen in het forum tegen waarvan het antwoord op die pagina te vinden is! Ik denk de tips wel een button op de homepage verdienen!
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

ontbreekt??

Bericht door hdeweert »

Hallo Dennis
Hij zal niet veel gebruikt worden maar ik zoek een optie om me af te melden bij AllesAmerika. Zodat ik niet meer in de gebruikers lijst voorkom. Als die mogelijkheid aanwezig is zou ik er gebruik van willen maken.
Groeten
Harm
Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Hoi Harm,

Als je bedoelt dat je onzichtbaar wil zijn in de online gebruikerslijst, kun je die optie via de knop "Profiel" instellen. Daar kun je ook je e-mailinstellingen uitzetten, zodat je niet meer voor andere forumleden bereikbaar bent. In feite ben je dan ook helemaal afgemeld voor de forums - niemand van het forum kan je meer bereiken.

Een algemene afmelding kan ook, die kun je aan mij doorgeven per e-mail. Ik zal dan je account helemaal verwijderen; je kunt niet meer inloggen en al je gegevens worden verwijderd, behalve je berichten op het forum. Deze actie is permanent en kan niet meer ongedaan gemaakt worden.

Ik hoop dat dit laatste niet je bedoeling is, want ik zou het bijzonder jammer vinden als een actief lid, die zoveel nuttige informatie over de VS met anderen heeft gedeeld, zou vertrekken. :( Mail me even met je voorkeur, okee?
Dennis

hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo Dennis
Ik wilde mezelf een tijdje op non-actief zetten.
Als de actie definitief is zie ik daar van af.
Bedankt voor je compliment.
“De Ned Amerikanen denken waarschijnlijk anders over mij.”
(is niet hatelijk maar plagerig bedoeld)
Harm
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer