Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Resort Fee Las Vegas
Resort Fee Las Vegas
Meen ik dat maar of zijn die resort fees in Las Vegas wel erg hoog ah worden?
Ik zie net bij Mirage 22,5 per nacht extra, MGM 20 per nacht extra.
Hoe ervaren jullie dit?
Vorig jaar in Wynn geslapen, geen resort fee.
Mirage was het toen 15 per nacht.
Ik zie net bij Mirage 22,5 per nacht extra, MGM 20 per nacht extra.
Hoe ervaren jullie dit?
Vorig jaar in Wynn geslapen, geen resort fee.
Mirage was het toen 15 per nacht.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Resort Fee Las Vegas
Wij betaalden in april resort fee bij Excalibur, we kregen dan wel gratis internet.
Voor onze laatste reis nov/dec heb ik gezocht naar een hotel wat geen resort fee vroeg.
Ik vind het een verkapte prijs verhoging, weet ook niet of je hiervoor overal gratis internet krijgt.
Voor onze laatste reis nov/dec heb ik gezocht naar een hotel wat geen resort fee vroeg.
Ik vind het een verkapte prijs verhoging, weet ook niet of je hiervoor overal gratis internet krijgt.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Afgelopen september betaalden we in de Wynn ook 20$ per nacht resort fee. Volgens de voorwaarden zouden we hiervoor dan ook gratis internet krijgen. Toen ik dat wou uitproberen kreeg ik toch nog de boodschap dat ik moest betalen. We hebben toen meer uitleg aan iemand van het hotel gevraagd, maar die wist er blijkbaar niet veel vanaf en zei dat als dat er zo stond dat dat dan inderdaad inbegrepen zou zijn. Uiteindelijk heb ik mijn pc niet meer opgezet, dus ik zou niet weten of het nu echt inbegrepen was of niet
Maar het stond in ieder geval wel in de voorwaarden.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Hier een lijst met alle fee's: http://www.vegas.com/incl/resortfees.html
Zelf gebruik ik die lijst om een hotel te kiezen die geen fee heeft, absurd iets. Op Expedia staat het gelukkig wel meestal vermeld als je goed kijkt, maar het blijft idioot, zeker omdat het VERPLICHT is. Als het optioneel is (ik hoef geen fitness, krant enzo) dan is het geen probleem....
Zelf gebruik ik die lijst om een hotel te kiezen die geen fee heeft, absurd iets. Op Expedia staat het gelukkig wel meestal vermeld als je goed kijkt, maar het blijft idioot, zeker omdat het VERPLICHT is. Als het optioneel is (ik hoef geen fitness, krant enzo) dan is het geen probleem....
Natuurlijk is het gewoon een verborgen prijsverhoging, maar waarom niet gewoon de totaalprijzen met elkaar vergelijken? Als ik een mooi hotel vind met een goede prijs (incl. een eventuele resort fee) dan ga ik daar echt wel logeren, ook al staat het principe mij niet aan en zal ik geen gebruik maken van de "extra's".
In Las Vegas zijn de prijzen voor hotels overigens in vergelijking met andere grote steden al erg laag. Een hotel van het niveau Wynn, Encore of Bellagio is elders in Amerika zeker twee keer zo duur, in een Europese hoofdstad (ooit wel eens een 5 sterren hotel in Londen of Madrid geboekt?) misschien wel drie keer zo duur. Als je het zo bekijkt valt die resort fee eigenlijk wel mee.
In Las Vegas zijn de prijzen voor hotels overigens in vergelijking met andere grote steden al erg laag. Een hotel van het niveau Wynn, Encore of Bellagio is elders in Amerika zeker twee keer zo duur, in een Europese hoofdstad (ooit wel eens een 5 sterren hotel in Londen of Madrid geboekt?) misschien wel drie keer zo duur. Als je het zo bekijkt valt die resort fee eigenlijk wel mee.
Ik heb er niet zoveel moeite mee omdat ik hotels boek via ebookers/expedia. Dan zie je er altijd bij staan 1000 euro + 150 euro resort fee.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
wij hebben vorig jaar erg gelachen met de resort fee van mirage toen nog 15 euro.
In die "fee" zat niets dat wij "gebruiken" behalve... 2 flesjes water.
Wel, die wilde ik wel.
dus wij bellen naar de receptie.
En nee, het waren niet de flesjes uit de minibar. Je moest met de lift naar beneden, en dan ergens in het giga grote hotel in één bepaald winkeltje dat water halen waar de mensen achter de kassa het heel raar vonden dat er iemand achter het water kwam.
Maar de resort fee is ondertussen blijkbaar dan met 50% gestegen? Moet je natuurlijk wel in rekening brengen als je prijzen vergelijkt
In die "fee" zat niets dat wij "gebruiken" behalve... 2 flesjes water.
Wel, die wilde ik wel.
dus wij bellen naar de receptie.
En nee, het waren niet de flesjes uit de minibar. Je moest met de lift naar beneden, en dan ergens in het giga grote hotel in één bepaald winkeltje dat water halen waar de mensen achter de kassa het heel raar vonden dat er iemand achter het water kwam.

Maar de resort fee is ondertussen blijkbaar dan met 50% gestegen? Moet je natuurlijk wel in rekening brengen als je prijzen vergelijkt
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Zie je de vieze blikken van de Valets al voor je als ze geen tip krijgen omdat valet-parking in de Resort-fee is inbegrepen? 

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Valet parking is altijd al gratis geweest in Vegas hoor
! Dus tip blijven ze verwachten
.
Ik ben eind 2009 voor laatst in Vegas geweest, en die keren ervoor, maar ook die laatste keer, nooit resort fee hoeven betalen ....
Goed dat ik het hier nu hoor, om rekening mee te houden (aankomende zomer zijn we er weer). Maar is dus wel redelijk nieuw ?

Ik ben eind 2009 voor laatst in Vegas geweest, en die keren ervoor, maar ook die laatste keer, nooit resort fee hoeven betalen ....

Laatst gewijzigd door MattRob op 05 jan 2011, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ja ze zijn er in 2010 mee begonnen, daarvoor was er in verschilende hotels ook wel zoiets maar kon je nog aangeven er geen gebruik van te maken, schijnbaar is het een leuke melkkoe want de prijzen vliegen nu wel de pan uit.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij valet parking verwachten de valets eigenlijk altijd wel een fooi, of het valet parking nu gratis is of niet, en niet alleen in Vegas...SonjaV schreef:Zie je de vieze blikken van de Valets al voor je als ze geen tip krijgen omdat valet-parking in de Resort-fee is inbegrepen?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Het is overigens belachelijk dat ze gratis wifi onder zo een fee schuiven. Tegenwoordig is bij elke tent(BK, mcdonalds, starbucks, allerlei kleine tentjes) gratis wifi...
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De wifi in de striphotels is nog nooit gratis geweest, men moest er altijd een flink bedrag per dag voor neerleggen.
ik blijf de fees hoog vinden.
bv 4 nachten Mirage, dan komt er 4 keer 22,5 dollar bij. Dat is toch veel geld ?
De rates zijn er niet goedkoper op geworden.
Maar idd, voor de luxe is het nog steeds goedkoop plus ik vergelijk met 2 jaar geleden toen ik spotgoedkoop in de celeb spa suite van mgm zat voor amper 92 dollar. Om nog maar te zwijgen van de extras die ik toen nog allemaal had
Vorig jaar Wynn voor 129 dollar. Zeer mooie kamer. Echter in het hotel zelf voel ik me niet thuis.
Te stijf allemaal. Maar wel zeker de moeite om eens te doen.
Ondanks een aanbieding zal ik hier niet rap terug logeren omdat alles te duur is. ( restaurants, winkels , ... )
Veel plezier voor degene die weer lekker naar Vegas gaan. Ik blijf nog wat verder twijfelen / afwachten.
bv 4 nachten Mirage, dan komt er 4 keer 22,5 dollar bij. Dat is toch veel geld ?
De rates zijn er niet goedkoper op geworden.
Maar idd, voor de luxe is het nog steeds goedkoop plus ik vergelijk met 2 jaar geleden toen ik spotgoedkoop in de celeb spa suite van mgm zat voor amper 92 dollar. Om nog maar te zwijgen van de extras die ik toen nog allemaal had

Vorig jaar Wynn voor 129 dollar. Zeer mooie kamer. Echter in het hotel zelf voel ik me niet thuis.
Te stijf allemaal. Maar wel zeker de moeite om eens te doen.
Ondanks een aanbieding zal ik hier niet rap terug logeren omdat alles te duur is. ( restaurants, winkels , ... )
Veel plezier voor degene die weer lekker naar Vegas gaan. Ik blijf nog wat verder twijfelen / afwachten.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Ik heb zojuist Mirage geboekt voor 3 nachten.
Er is nu een 72 uren sale aan de gang.
ik heb rates van 90-72-72 per nacht.
Wel de goedkoopste kamer - ik gok op gratis upgrade.
wat vinden jullie van deze rates voor 6-7-8 juni ?
Ik heb nog niet eens vliegtuigtickets of toestemming van de dokter om dan te reizen.
Maar met het motto : kostenloos annuleren heb ik deze nachten toch al vastgelegd.
Ik ben weer helemaal into Vegas!
wat vinden jullie van deze rates voor 6-7-8 juni ?
Ik heb nog niet eens vliegtuigtickets of toestemming van de dokter om dan te reizen.

Maar met het motto : kostenloos annuleren heb ik deze nachten toch al vastgelegd.

Ik ben weer helemaal into Vegas!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ik vind het een mooie prijs voor mirage hoor!
Erg leuk hotel!!!!

Erg leuk hotel!!!!
Mirage 

Juist deze kunnen aanpassen naar 80-60-60 via een nieuwe 72 hour sale!Noortje1 schreef:Ik heb zojuist Mirage geboekt voor 3 nachten.
Dat is toch wel een echte goede rate voor Mirage he ?
Hallo,
als ik bij MGM kijk is de resort fee 18 dollar en daar krijg je bij ($15 per stay beverage credit ,applicable at all bars)
iemand ervaring mee of je dat ook daadwerkelijk kunt krijgen, want anders valt het nog wel mee die resort fee.
John
als ik bij MGM kijk is de resort fee 18 dollar en daar krijg je bij ($15 per stay beverage credit ,applicable at all bars)
iemand ervaring mee of je dat ook daadwerkelijk kunt krijgen, want anders valt het nog wel mee die resort fee.
John
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Toen ik vorig jaar in de mirage was kreeg ik een boekje met kortingsbonnen voor het buffet, dolfijnen zwemmen etc....... Die bij het buffet werkte in ieder geval prima!
Leuk hotel trouwens met een heerlijk zwembad......
Leuk hotel trouwens met een heerlijk zwembad......

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1698 Weergaves
-
Laatste bericht door Meniles
-
- 11 Reacties