Ik heb nu een auto geboekt bij Jetair
Full size voor 14 dagen in september
Alamo Gold Underage met een updrade naar 4x4
Ik betaal 327.03€ per week wat dus 654.06€ maakt voor 14 dagen.
Ben alvast tevreden dit topic te hebben gevonden voor 31 maart
Dat is precies de prijs die ik ook moest betalen, maar dan het dubbele voor het dubbele aantal dagen, maar ze hebben een fout gemaakt, dus ze zeggen dat ik ondanks ik het voor die prijs van 908.80 zou krijgen, dat ze het niet willen boeken. Dus moet ik maar 400 euro meer betalen....
Dus jij krijgt een betere prijs?
Ik had hier ergens gelezen dat iemand 227 per week betaalde en ook underage was.
Maar dat staat zo niet aangegeven in de prijscatalogus.
Ik vind de prijs toch niet slecht....
Ja, ik stond ervan versteld. Ik belde en toen gaven ze mij een prijs door van €1308.12. Later werd ik terug gebeld met de mededeling dat ze een fout hadden gemaakt en dat ik €908.80 moest betalen. Toen heb ik gezegd dat ik het voor die prijs wel wou boeken dan en dat ik langs kwam om te betalen. Nu kom ik vandaag langs en zeggen ze dat ik het niet voor die prijs krijg, maar gewoon 1308.12 moet betalen omdat zij een foutje hebben gemaakt. Ik had nog speciaal gevraagd of ik bij de prijs van €908.80 een Alamo gold Underage pakket had en dat is toen allemaal bevestigd. Maar ik ga morgen met de manager van dat reisbureau bellen en dan kijken wat ze te zeggen hebben. Het is nu nog maar afwachten of ik het dus goedkoper krijg, anders moet ik net zoveel betalen.
(of is die upgrade van 4x4 bij de prijs van 327,03 euro inbegrepen?)
Ja, dit is namelijk een actie dat je een gratis upgrade krijgt naar een 4x4 bij het boeken van een fullsize 2/4 deurs. En dan ben je best goedkoop uit.
Ik heb net even getelefoneerd i.v.m die actie van jetair.Voor 21 dagen fullsize met automatische upgrade tot 4x4 , zou ik 764.13€ betalen (gold).Wel de moeite waard de goedkoopste prijs online had ik voor het huren van een 4x4 bij Budget en kwam op 1044 €.
na het lezen van deze thread krijg ik toch een beetje spijt van onze keuze voor een "Compact Alamo". (Chevrolet Cavalier) Er stond dat dit wagentype vergelijkbaar is met een astra, toch vrij ruim voor 2 personen. We willen een beetje op ons budget letten, maar nu vraag ik mij toch echt af een compact 2 deurs niet te klein is, zeker omdat we er toch rap 4000 km mee rondtoeren. Langs de andere kant heeft een duurdere wagen ook een (veel?) hoger verbruik.
En dat verhaal van bij Jetair: ik lees dus ook in de brochure "gratis upgrade naar sport utility indien boeken voor 31 maart" in FLORIDA (dus niet in california). Is het dus de moeite dit na te vragen bij Jetair?
vele groetjes,
Davy.
Tja,wat is te klein?
het gaat natuurlijk prima,maar 4000 KM in iets te grote van een Astra....
Het verbruik van een grotere wagen ligt natuurlijk iets hoger,maar met benzine die 1/4 kost in vergelijking met Europa zijn dat niet de grootste aanslagen op je budget.
Zelf vind ik luxury of 4x4 het minimum,waar de 4x4 het grote voordeel heeft van een beter uitzicht.
Over de geleiderail heen in plaats van ertegen aan kijken bv.
vergis je niet in de brandstof prijzen in de vs.
die lopen lekker vlot op op dit moment,het ligt wel een beetje waar je gaat rijden maar toch het telt wel aan.
ik ben het helemaal eens met de stelling dat je in de 4x4 een veel beter overzicht hebt wat natuurlijk een stukje rust met zich meebrengt.
maar als je de keuze hebt om lekker groot te kunnen rijden,dan wel financieel het er voor over hebt zou ik zeggen go for it.
wij hebben afgelopen jaar voor het eerst dan een 4x4 gereden en blijven dat de komende keren ook doen zo goed is dat bevallen.
groetjes erika
Voor mijn komende vakantie moet ik nog steeds een auto huren. Eerlijk gezegd ben ik nog niet uit. Hoewel ik graag een 4x4 zou willen huren, lijkt een cabrio mij ook wel wat.
Afgelopen oktober heb ik 2 weken in een Ford Mustang rond mogen rijden en dat is mij zo goed bevallen, dat ik daar misschien voor komende zomer wel weer voor kies. Juist omdat ik dan in het zonnige zuiden zit, lijkt het mij heerlijk om in een cabrio rond te rijden.
De Ford Mustang van afgelopen oktober
Zal er nog eens goed over nadenken. Voor één persoon is een cabrio ruim genoeg. Qua kofferruimte kun je net één flinke koffer en een weekend tas kwijt in de achterbak.
Coyote schreef:
Wie helpt mij met deze moeilijke beslissing...
Roland
Pfff, ik niet .
Ik ben Mustang fan en zou dus gelijk voor een Mustang kiezen als je alleen bent.
Aan de andere kant zit ik ook heel erg graag in een Explorer of Expedition of gelijke.... dus tja..
Een cabrio lijkt mij ook wel wat maar dan moet het voor de helft van het geld.
Er zit geneens een dak op en toch is hij veel duurder.
Erg fijn tijdens lokale hoosbuien, autowassen indoor.
Geef me dan maar een 4x4 liefst oversized.
Ik denk dat er dit jaar in ieder geval al een heleboel vs gangers de stap hebben gemaakt naar de wat grotere wagens,en waarom ook nietals er ergens een plek is om zonder gedoe groot te rijden dan is het amerika dat wel.
Hier word je voor gek uitgemaakt als iets groter is dan normaal,hoezo PC Hooft trekkers?.
Groetjes Erika.
En toch is de Corvette nog steeds onze favoriete usa car.
Wij hadden een fullsize gehuurd en uiteindelijk een SUV gereden. Hadden we direct een SUV geboekt dan hadden we €675 moeten betalen. Nu betaalden we €400 voor een fullsize en bij aankomst een SUV gevraagd; hiervoor hoefden we $100 bij te betalen. Goeie deal dus, zal het volgende keer weer net zo doen.
Wij gaan straks ook kijken wat onze mogelijkheden zijn,we hebben nu ook weer een suv gehuurd maar ik moet eerst even kijken welke groote hij heeft.
Ik vind het helemaal geen probleem om in plaats van een Explorer een Excursion of een Expedition te gaan rijden.
Hoe groter ,des te meer fun.
Ik zal de laatste zijn om een grote wagen af te wijzen,maar omdat we nu ook van plan zijn om over niet altijd gladde wegen te gaan rijden,dus is een wagen met een hogere bodemspeling wel lekker.
Natuurlijk moet je niet je zelf overschatten met wat je allemaal kunt doen,vooral als je geen terrein ervaring hebt maar goed dat is dan waar wij de wagen voor hebben gehuurd.
Gr Erika
Zal er nog eens goed over nadenken. Voor één persoon is een cabrio ruim genoeg. Qua kofferruimte kun je net één flinke koffer en een weekend tas kwijt in de achterbak.
Wie helpt mij met deze moeilijke beslissing...
Schreef ik 2 weken geleden...
Vandaag besloten dat het inderdaad de cabrio wordt! Ik ben niet van plan off-road te gaan deze vakantie en dan is een 4x4 niet echt nodig. Een cabrio lijkt me geweldig in het zuidwesten.
Vanochtend een mailtje gestuurd naar Hotelplan en binnen een uur had ik al antwoord terug van ze dat de huurauto geregeld was. Hiermee is het trouwens ook de eerste vakantie die ik helemaal via internet geregeld heb. Ticket had ik al rechtstreeks bij Delta geboekt. Door de huurauto niet via het reisbureau maar direct bij Hotelplan te boeken, scheelt dat ook nog eens EUR 20,- reserveringskosten.
Weet je al wat voor merk je krijgt of is dat net zoals normaal gewoon weer afwachten?
Wat ons opvalt bij de cabriolets is dat er heel veel Chrysler Sebrings in de verhuur zijn en dat is nog geen Mustang helaas .
Maar ik voor je dat je er veel plezier van mag hebben en met een bruine kop terug mag komen.
Groetjes Erika
Erika schreef:Weet je al wat voor merk je krijgt of is dat net zoals normaal gewoon weer afwachten?
Wat ons opvalt bij de cabriolets is dat er heel veel Chrysler Sebrings in de verhuur zijn en dat is nog geen Mustang helaas .
Maar ik voor je dat je er veel plezier van mag hebben en met een bruine kop terug mag komen.
Ik reken op een Ford Mustang Cabrio omdat ik 'm bij Hertz gehuurd heb en zij deze auto's verhuren. Een Chrysler Sebring wordt in ieder geval bij Dollar verhuurd. Even afwachten dus maar zelf ga ik uit van de Mustang.
Die bruine kop... tja, ik denk dat het flink smeren wordt en veel met een (baseball)cap op autorijden. Ik heb van PeeJay een mooie cap gekregen afgelopen oktober, die gaat dus mooi mee!
Coyote schreef:Die bruine kop... tja, ik denk dat het flink smeren wordt en veel met een (baseball)cap op autorijden. Ik heb van PeeJay een mooie cap gekregen afgelopen oktober, die gaat dus mooi mee!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.