Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Wave permits
Re: The Wave permits
Achja, helemaal fair is het natuurlijk niet, maar als ik dit topic zo teruglees lijkt het vaak gedaan te worden. Ik denk dat we het gewoon op 1 kans per persoon houden, 4 in totaal.
Je kan ook gewoon eerlijk doen zoals wij en meteen beloond worden daardoor en winnen 

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Het zou ook kunnen zijn dat ze dat herkennen, en deze mensen diskwalificeren. Volgens mij heb ik niet in dit topic gelezen dat iemand die zich meerdere keren inschreef heeft gewonnen. Maarja, dan heb ik altijd nog twee kansen. Mijn zus woont ergens anders, en mijn moeder heeft weer een andere achternaam, waardoor de link dus weg zou vallen
.

Ik heb gewoon 'n hoop mensen gevraagd om 'n aanvraag in te dienen. Helaas niet gewonnen, maar je kunt zo vaak meedoen als je mailadressen en mensen ter beschikking hebt. Met 'n zelfde cc kan trouwens ook gewoon als je maar elke keer 'n ander mailadres gebruikt.Chrisp schreef:Even afstoffen.
Wij willen volgend jaar in Augustus erg graag naar the Wave. Ik lees hier dat je meerdere keren mee kunt doen. Weet iemand hoe vaak precies? Kredietkaarten genoeg hier in huis iig.
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben ons ook 3 keer opgegeven. 2 met onze eigen creditcards en e-mailadressen, en 1 via mijn zus die uiteindelijk de kaartjes had gewonnen. Wat is er zo oneerlijk aan? Als je zonder permits toch de wave gaat lopen, dan ben je heel verkeerd bezig, maar een extra kans benutten, niets mis mee vind ik. Mijn zus had na het winnen onze gegevens doorgemaild, en aangegeven dat ze de kaartjes voor ons had gewonnen. Daar werd totaal niet moeilijk over gedaan, ze feliciteerden ons zelfs dat we zo'n mazzel hadden. Ik heb ook alles zelf betaalt en alles op onze naam gezet. Dus succes!
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik had ook meerdere malen met dezelfde CC en een ander e-mail adres. Niet gewonnen.
Achteraf gezien vraag ik me af als ze hierop niet gewoon controleren en jou uit de loterij halen.
Achteraf gezien vraag ik me af als ze hierop niet gewoon controleren en jou uit de loterij halen.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik zie niet goed waarom het 'oneerlijk' zou zijn.
Voor een loterij mag je toch gewoon zoveel loten kopen als je zelf wilt?
Je betaalt toch per inschrijving?
Els
Voor een loterij mag je toch gewoon zoveel loten kopen als je zelf wilt?
Je betaalt toch per inschrijving?
Els
oei ik bedoelde dat wel met een
Wou alleen maar zeggen dat je met één deelname (en wij hebben twee CC) ook kan winnen.
Vind het inderdaad wel raar dat er al zoveel zijn die met meerdere kaarten meedoen maar nooit winnen. Misschien dat ze er toch op letten?
Als ze er geen rekening mee houden, waarom niet meer meerdere kaarten proberen ? Zolang er maar niemand zonder permit naar toe gaat vind ik het allemaal ok

Wou alleen maar zeggen dat je met één deelname (en wij hebben twee CC) ook kan winnen.
Vind het inderdaad wel raar dat er al zoveel zijn die met meerdere kaarten meedoen maar nooit winnen. Misschien dat ze er toch op letten?
Als ze er geen rekening mee houden, waarom niet meer meerdere kaarten proberen ? Zolang er maar niemand zonder permit naar toe gaat vind ik het allemaal ok

Grts, Bart
Misschien is het handig om kennissen/familie hun adressen te gebruiken zodat men je daarom niet diskwalificeert (als ze dat idd doen). Ik denk dat wij het bij een kans of drie gaan houden
.

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hebben ons toen begin van de maand ingeschreven op de gegevens van mijn man en zijn creditcard.
Halverwege de maand kreeg ik de kriebels en heb ik ons nog een keer ingeschreven op mijn gegevens en mijn creditcard.
Op mijn gegevens hebben we de loting gewonnen.
SUCCES!
Halverwege de maand kreeg ik de kriebels en heb ik ons nog een keer ingeschreven op mijn gegevens en mijn creditcard.
Op mijn gegevens hebben we de loting gewonnen.
SUCCES!
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo,
In 2009 hebben wij 2x meegedaan en niet gewonnen. In 2010 heb ik het maar bij 1x gehouden en... PRIJS!
Ik denk dat als je 2 jaar op rij meedoet, je het 2e jaar wel uitgeloot wordt. Kan natuurlijk ook toeval zijn.
Lilo
In 2009 hebben wij 2x meegedaan en niet gewonnen. In 2010 heb ik het maar bij 1x gehouden en... PRIJS!
Ik denk dat als je 2 jaar op rij meedoet, je het 2e jaar wel uitgeloot wordt. Kan natuurlijk ook toeval zijn.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Gezien het aantal inschrijvingen iedere maand kan je er gerust vanuit gaan dat je echt veel geluk hebt gehad als je ingeloot wordt, het is met recht een loterij.
Ter plaatsen is het trouwens niet veel anders want de keren dat wij ter plaatsen meededen waren er ook iedere dag rond de 70 aanvragen.
En als je de pech hebt dat er een groep van zes wordt ingeloot zijn er voor die dag nog maar 4 permits over dan gaat het echt hard.
Ter plaatsen is het trouwens niet veel anders want de keren dat wij ter plaatsen meededen waren er ook iedere dag rond de 70 aanvragen.
En als je de pech hebt dat er een groep van zes wordt ingeloot zijn er voor die dag nog maar 4 permits over dan gaat het echt hard.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Klinkt me jammer genoeg zéér bekend in de oren! In juli nog meegemaat. En dan was die man nog niet eens zeker of z'n gezinnetje wel mee wou gaan, maar ja, afgeven deed ie niet meerRob schreef:Gezien het aantal inschrijvingen iedere maand kan je er gerust vanuit gaan dat je echt veel geluk hebt gehad als je ingeloot wordt, het is met recht een loterij.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is echt balen dan, waarom schrijf je dan in met het hele gezin, beetje egoistische aktie.
Wij waren samen met hekkie en jhek, we hadden graag met z'n vieren gelopen, helaas kregen hekkie en jhek de laaste 2 tickets en die hebben ze vervolgens aan ons afgestaan, zij waren al 2 keer geweest.
Het was in ieder geval een ervaring om nooit meer te vergeten.
Wij waren samen met hekkie en jhek, we hadden graag met z'n vieren gelopen, helaas kregen hekkie en jhek de laaste 2 tickets en die hebben ze vervolgens aan ons afgestaan, zij waren al 2 keer geweest.
Het was in ieder geval een ervaring om nooit meer te vergeten.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
dat is erg lief van ze geweest!
Lijkt me geweldig om er nog een keer naar toe te gaan!
Lijkt me geweldig om er nog een keer naar toe te gaan!
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga echt zo ontzettend hard duimen dat we die permits gaan bemachtigen! En als dat niet lukt zou dat heel jammer zijn, maar we gaan ook proberen naar de White Pocket te gaan (met Terry, zoals aangeraden op dit forum)
.

- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Misschien een domme vraag (en voor mij nog wat te vroeg om mee te doen aan de loterij, aangezien we in september gaan
) maar ik zag bij de inschrijvingspagina het volgende staan:
*How many eyes does the average human have?
Dit vraagt men net voor het invullen van je persoonlijke gegevens.
Is dit elke maand een andere vraag ofzo? Wat waarschijnlijk dus ook meespeelt in het al dan niet winnen?
Ik weet het, misschien een stomme vraag, maar ik vond deze echt nergens terug in het topic, vandaar...
Bedankt toch voor je reactie!
Ellen

*How many eyes does the average human have?
Dit vraagt men net voor het invullen van je persoonlijke gegevens.
Is dit elke maand een andere vraag ofzo? Wat waarschijnlijk dus ook meespeelt in het al dan niet winnen?
Ik weet het, misschien een stomme vraag, maar ik vond deze echt nergens terug in het topic, vandaar...
Bedankt toch voor je reactie!

Ellen
Waarom zouden ze? Ze zullen juist blij zijn met elk verkocht lot want of er nu 100 mensen 1 lot kopen of die 100 mensen kopen er elk 10, dat is toch weer mooi kassa voor de organisatie.Stan.Gobien schreef:Ik had ook meerdere malen met dezelfde CC en een ander e-mail adres. Niet gewonnen.
- Pushkin
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
ja maar zelfs als ze achter de schermen jouw naam schrappen (na betaling van 5 dollar) zoals StanGobien zal bedoelen
dan is het geld ook al kassa kassa, he Elninjoo

dan is het geld ook al kassa kassa, he Elninjoo

Ja tuurlijk, maar waarom zouden ze? Het is toch in hun belang als mensen die veel inleggen winnen, want via mond tot mond reclame sporen ze zo anderen aan ook meermaals in te leggen. Als je met 20 inschrijvingen er nog niet doorheen komt, dan ontmoedig je juist om nog 'n keer te proberen en haakt niet alleen de deelnemer af die al tig keer heeft betaald, maar die ontmoedigt op zijn beurt ook weer mensen in te schrijven omdat het blijkbaar lastiger is om er iets mee te winnen dan in de staatsloterij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 570 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie