Ik zou zeggen: doe gewoon mee
Wie weet wat komt er uit de bus. Je kan later alleen maar spijt hebben dat je niet meegedaan hebt.
edit : wees wel snel, want binnen enkele dagen staan ze online !
Hee, dat is mijn mottosachasenne schreef:Je kan later alleen maar spijt hebben dat je niet meegedaan hebt.
*Isis schreef:Wat is eigenlijk "bewerkt"?
MarianneNaast de gewone wedstrijd organiseren we ook een kleinschaligere wedstrijd voor bewerkte foto's.
Je mag als meeting-bezoeker een extra foto insturen en bewerken in bijvoorbeeld sepia, zwart/wit, kleuraccent of andere bewerkingen toepassen zoals HDR. Op de bewerkte foto kan niet gestemd worden want daar heeft het organisatieteam een nog nader vast te stellen speciale jury voor.
als de mail niet aankomt of verzonden kan worden krijg je normaal gesproken van je provider een mailtje.Jasmino schreef:Krijg je nog een bevestiging dat de inzending is gearriveerd? Dat zou ik wel fijn vinden, omdat de bestanden zo groot zijn.
en dan komt de moeilijke keuze van het stemmenJasmino schreef:Ik verwacht ze online in het begin van het nieuwe jaar, dan zal de stemronde vast wel beginnen....
vorig jaar waren er ook foto's zonder stemmen. Als je op je eigen foto stemt heb je er iig 1Iris_1982 schreef:Haha, ik ga n.a.v. de discussie van vorig jaar ook gewoon op mijn eigen foto stemmen
Ik heb vorig jaar ook niet op mijn eigen foto gestemd en heb toch (onverdiend?) gewonnen.Iris_1982 schreef:Haha, ik ga n.a.v. de discussie van vorig jaar ook gewoon op mijn eigen foto stemmen
Dacht dat het toen een beetje not done was, maar aan de andere kant vond ik het ook heel raar om op iemand anders te gaan stemmen als je zelf wilt winnen![]()