Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA Meeting 2011 (vragen/opmerkingen)

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: AA Meeting 2011 (vragen/opmerkingen)

Bericht door sachasenne »

Om de inzendingen niet te beinvloeden gaan we geen details van de prijzen geven, maar ik kan wel zeggen dat ze fotografiegebonden zijn.

Ik zou zeggen: doe gewoon mee :)
Wie weet wat komt er uit de bus. Je kan later alleen maar spijt hebben dat je niet meegedaan hebt.

edit : wees wel snel, want binnen enkele dagen staan ze online !
Groetjes,
Carine
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

sachasenne schreef:Je kan later alleen maar spijt hebben dat je niet meegedaan hebt.
Hee, dat is mijn motto :D "je kunt beter ergens spijt hebben van iets wat je hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan"

Dus Jasmino, gewoon meedoen! ;)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Je hebt genoeg prachtige foto's Jacqueline!!! Nu nog eentje kiezen.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Wat is eigenlijk "bewerkt"?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Isis schreef:Wat is eigenlijk "bewerkt"?
*

Foto's bewerken om de kwaliteit te verbeteren is wel toegestaan (aanpassen helderheid, kleurverzadiging etc)
* Speciale effecten (zwart/wit, sepia, kleuraccent, of andere bewerkingen) zijn niet toegestaan.
Groetjes,
Carine
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Eindelijk met veel moeite een keus kunnen maken en ook een foto ingezonden!! :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor de bewerkte foto's kunnen we nog wel wat inzendingen gebruiken, dus laat je creativiteit maar los!

Nog even uit het mededelingentopic:
Naast de gewone wedstrijd organiseren we ook een kleinschaligere wedstrijd voor bewerkte foto's.
Je mag als meeting-bezoeker een extra foto insturen en bewerken in bijvoorbeeld sepia, zwart/wit, kleuraccent of andere bewerkingen toepassen zoals HDR. Op de bewerkte foto kan niet gestemd worden want daar heeft het organisatieteam een nog nader vast te stellen speciale jury voor.
Marianne
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb advies ingewonnen en met hulp 2 foto's geselecteerd. Ik vond het enorm lastig! De post van Iris heeft me ook geholpen, want door te kijken welke van de foto's ik nu ook eigenlijk wel aan de muur wil, heeft me geholpen een keuze te maken in de ene wedstrijd. En daarnaast heb ik goed advies gehad!

Krijg je nog een bevestiging dat de inzending is gearriveerd? Dat zou ik wel fijn vinden, omdat de bestanden zo groot zijn. Ik heb 2 mailtjes gestuurd met elk 1 foto. Hopelijk komen ze beiden goed aan! Maar een bevestigin zou ik wel handig vinden, just in case...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jasmino schreef:Krijg je nog een bevestiging dat de inzending is gearriveerd? Dat zou ik wel fijn vinden, omdat de bestanden zo groot zijn.
als de mail niet aankomt of verzonden kan worden krijg je normaal gesproken van je provider een mailtje.
Gmail kan attachments tot 25 mb aan dus daar zal het niet aan liggen :)

Maar het is denk ik wel een goed idee als de bevestiging verstuurd wordt door het OT.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Gewoon, just in case. Het blijft techniek, en het blijven voor mij toch een beetje mystieke dingen, die bestandjes die door de lucht vliegen :geek2:
Ik maak vaak genoeg mee dat het lijkt te zijn goed gegaan, maar dat berichtjes toch spoorloos verdwijnen :P
Ik slaap een stuk beter als ik weet dat mijn inzending ook daadwerkelijk is aangekomen :lol: Ik heb heel wat slapeloze nachten gehad door de selectie :lol: Een nacht goede slaap kan ik nu wel weer gebruiken :lol:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Joh dat heeft niks met techniek te maken hoor
De TNT heeft het ook weer voor elkaar gekregen om 4 kerstkaarten zoek te maken dit jaar :-)

Ik ben benieuwd wanneer alle inzendingen online komen!!!
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

:offtopic:
Ha, spreek me niet van TNT. Ik verdenk ze van een serieus complot tegen mijn ouders. Op de een of andere manier komt post van mijn ouders nooit aan. Of het nou verjaardagskaarten zijn, of kerstkaarten, af andere leuke dingen. Het is inmiddels al zo erg dat mijn moeder is overgestapt op aantekende verzending om er zeker van te zijn dat iets aankomt. Alleen voor post naar ons :shock: Het moet toch niet gekker worden...

En net als Iris, ben ik ook wel benieuwd naar de andere inzendingen! Ik verwacht ze online in het begin van het nieuwe jaar, dan zal de stemronde vast wel beginnen....
Winston Churchill

Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Jasmino schreef:Ik verwacht ze online in het begin van het nieuwe jaar, dan zal de stemronde vast wel beginnen....
en dan komt de moeilijke keuze van het stemmen :? Hoewel ik waarschijnlijk toch gewoon op m'n eigen foto zal stemmen.
Want dat is tenslotte de mooiste van allemaal :lol:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

laat me raden: een reuzerad :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Achtbaan zou het dan moeten zijn. Of zie je hier een reuzerad in?

Afbeelding

Dit staat voor 'ik <hartje> achtbanen'
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Haha, ik ga n.a.v. de discussie van vorig jaar ook gewoon op mijn eigen foto stemmen
Dacht dat het toen een beetje not done was, maar aan de andere kant vond ik het ook heel raar om op iemand anders te gaan stemmen als je zelf wilt winnen :mrgreen:
Ik denk dat Obama toch ook op zichzelf gestemd heeft tijdens de presidentsrace :wink:
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

geen idee wat het verschil is, ga er alleen maar weer in als ik kleinkinderen heb en dan nog.......... :confused2:
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Jacqueline, je foto's zijn aangekomen. Ik wens je een goede nachtrust ;-)
De foto's komen uiterlijk begin volgende week online.

Er zijn nog maar twee dagen om in te sturen! Voor diegenen die nog een foto willen insturen, wees snel !

Het is wel te hopen dat veel forumleden gaan stemmen want anders zal er een gelijke eindstand zijn vrees ik : elke foto 1 stem :mrgreen:
Groetjes,
Carine
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Iris_1982 schreef:Haha, ik ga n.a.v. de discussie van vorig jaar ook gewoon op mijn eigen foto stemmen
vorig jaar waren er ook foto's zonder stemmen. Als je op je eigen foto stemt heb je er iig 1 :)
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Iris_1982 schreef:Haha, ik ga n.a.v. de discussie van vorig jaar ook gewoon op mijn eigen foto stemmen
Dacht dat het toen een beetje not done was, maar aan de andere kant vond ik het ook heel raar om op iemand anders te gaan stemmen als je zelf wilt winnen :mrgreen:
Ik heb vorig jaar ook niet op mijn eigen foto gestemd en heb toch (onverdiend?) gewonnen.
Als er dit jaar een mooiere foto bij is dan die van mij stem ik daar gewoon opnieuw voor. Voor mij moet de mooiste foto winnen, dat is niet persé de mijne.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer