Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Morgen naar NYC :D

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Color01
Amerika-expert

Re: Morgen naar NYC :D

Bericht door Color01 »

wij hebben hier in Virginia sinds gisteravond rond the 10 inches.
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Het is hier (43 miles ten zuiden van NYC) een half uurtje geleden begonnen te sneeuwen en er word ruim een foot verwacht zag ik net op The Weather Channel!!

Wij hadden plannen om morgen naar NYC te gaan maar omdat het volgens de berichten morgen ook de hele dag gaat sneeuwen stellen we het uit naar dinsdag. Ik kijk er naar uit om NYC onder een dikke laag sneeuw te zien,vooral Central park :) .

Succes Chrisp,en hopelijk kun je nog ff wat langer van (een wit) New York City genieten :wink: !
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Slecht nieuws :( ... we kregen net een e-mail dat Boltbus morgen niet rijdt. Ik heb ons direct omgeboekt naar Greyhound, maar aangezien Boltbus door Greyhound wordt uitgevoerd ben ik bang dat het slechts een kwestie van tijd is voordat ze dat ook aflassen. Aan de telefoon zei Greyhound dat ze alleen vandaag niet rijden, dus wie weet lukt het toch nog?

Zou zonde zijn van mijn dure musical tickets als we er niet kunnen komen. :(
Afbeelding
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Ah, zoiets wordt hier ook verwacht Fisherman! Ik ben net herboekt op een Lufthansa vlucht een dag later, dus ik mag even extra genieten :) . Later kan ik het geld voor de extra nacht hotel e.d. mooi terugvragen als alles goed is.

Jij dinsdag ook veel plezier in NYC! Momenteel is de sneeuw hier nog nat, maar dat zou moeten veranderen de komende uren.
Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Vervelend Chris, een dagje extra NY ;)
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

Hier aan ons hotel in Jersey City zie je maar sedert gisterenavond maar 100m ver wegens die snow blizzard.
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

Het is hier echt te gek! Er is tussen de 30 en 60cm sneeuw gevallen op plaatsen en echt alles ligt plat! Ik heb vanochtend gewoon over de uitgestorven avenues gelopen, echt heel gaaf! Er zit een kans in dat ik nóg een extra dagje NYC krijg, want mijn nieuwe vlucht is overboekt.. eens even kijken of ik een vrijwillige bump kan doen!
Afbeelding
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

erg vervelend.... :roll: :roll: :lol: :lol: . Geniet er maar van, wellicht nog NYE in NY..??? :wink:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Jij dinsdag ook veel plezier in NYC!
Dank je Chrisp,dat gaat vast lukken :) !
Het is hier echt te gek! Er is tussen de 30 en 60cm sneeuw gevallen op plaatsen en echt alles ligt plat! Ik heb vanochtend gewoon over de uitgestorven avenues gelopen, echt heel gaaf!
Dit is wel een leuke ervaring voor jou,zo zie je NYC ook eens tijdens een sneeuwstorm en onder een lekker pak sneeuw! Ineens een compleet andere sfeer :wink: !!
Als je de kans hebt ga dan ff lekker door Central Park wandelen,dat is erg mooi in de sneeuw!
Hier bij mij is trouwens 56 cm gevallen!
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Chrisp schreef:Het is hier echt te gek! Er is tussen de 30 en 60cm sneeuw gevallen op plaatsen en echt alles ligt plat! Ik heb vanochtend gewoon over de uitgestorven avenues gelopen, echt heel gaaf! Er zit een kans in dat ik nóg een extra dagje NYC krijg, want mijn nieuwe vlucht is overboekt.. eens even kijken of ik een vrijwillige bump kan doen!

Niiice. Klinkt echt heel bijzonder. Geniet er maar lekker van en probeer maar zo lang mogelijk in NYC te blijven. Slaap je weer in the Jane?

Oh oh en ben je dus inderdaad naar Coney Island geweest? I'm dying to know what that was like in winter! Maar je mag het gerust allemaal vertellen als je thuis bent. Ga nog maar even genieten daar.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

En ik ben weer thuis. De terugreis verliep erg rustig, ik had een exit-row seat en kon dus heerlijk relaxed zitten. Lufthansa was weer verder helemaal prima, niets op aan te merken! Helaas waren ze dus niet overboekt, waardoor ik niet nog een extra nachtje heb kunnen bemachtigen, maar hey, je kunt niet alles hebben :wink: .

Ik heb de afgelopen dagen me nog goed vermaakt in een wit NYC. Het was echt een unieke ervaring om zo'n blizzard mee te maken, ik zal het zeker niet snel vergeten! Ik ben nu al begonnen met het schrijven van mijn verslag en ik ben ook al begonnen met het bewerken van de foto's. Ik zal het laten weten als er iets online komt, hopelijk is er een beetje animo voor :) .

BTW: Heb jij je ook goed vermaakt, Fisherman?
Afbeelding
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

Schrijven maar! Ik ga het zeker bekijken :)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ik ben erg benieuwd naar je foto's! Wat ik op het nieuws zag was heel bijzonder.

Fijn/jammer dat je weer veilig thuis bent. Ik hoopte stiekem al voor je dat je de jaarwisseling nog in New York mocht bijwonen, maar ja, het is toch altijd fijn om weer thuis te komen.
Afbeelding
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

En ik heb net mijn eerste blogje getypt :D!

Hierrrrr te vinden!
Afbeelding
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Er zitten nog heel wat mensen vast op de vliegvelden, je hebt geluk gehad dat je niet al te lang hebt hoeven wachten.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Klinkt weer alsof het heel erg vervelend was ;)

We gaan komende zomer weer een paar dagen naar NY als onderdeel van onze trip, maar die kerstversiering is toch ook wel te gek!!
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

En ik heb eindelijk mijn laatste blogjes geüpload :D . Voor wie nog geïnteresseerd is in mijn blizzardy shenanigans hieronder de link!

Hierrrrrr
Afbeelding
Jozef
Amerikafan

Bericht door Jozef »

Ik heb je blog van begin tot einde gelezen, erg leuk geschreven!
Voorpret voor onze 2011 X-mas NYC trip is begonnen. :lol:
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

Oh, wauw nu al geboekt :D ?

Kerstmis is een fantastische periode om in New York te zijn, er is zo vele te doen en de sfeer zo goed in de hele stad :thumbup: . Ik hoop dus ook deze kerst weer te gaan, fingers crossed!
Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Klinkt weer heel leuk allemaal Chris! En hopelijk krijg je je moeder zo ver ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer