Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis family of 5: advies/info/tips gevraagd
- family of 5
- Amerika-ontdekker
Reis family of 5: advies/info/tips gevraagd
hallo amerika-kenners! graag zou ik advies van jullie ontvangen. wij zijn aan het bekijken of een reis voor komende zomervakantie (juli 2011) haalbaar is. er is zoveel informatie te verkrijgen dat ik even door de bomen het bos niet meer zie! we hebben 3 dochters (12, 14 en 16 jaar) en ik heb het volgende 'rondje' nu in mijn hoofd:
dag 1: nederland - new york
dag 2: new york
dag 3: new york
dag 4: new york - los angeles
dag 5: los angeles
dag 6: los angeles - san diego
dag 7: san diego
dag 8: san diego - phoenix
dag 9: phoenix - tusayan grand canyon
dag 10: grand canyon-page
dag 11: page - bryce canyon
dag 12: bryce canyon
dag 13: bryce canyon - las vegas
dag 14: las vegas
dag 15: las vegas - death valley
dag 16: death valley - bishop
dag 17: bishop - yosemite
dag 18: yosemite
dag 19: yosemite - san francisco
dag 20: san francisco
dag 21: san francisco
dag 22: san francisco - nederland
hebben jullie hier ideeen over? of tips? alle info is welkom! bedankt alvast voor het meedenken!
dag 4: new york - los angeles
dag 5: los angeles
dag 6: los angeles - san diego
dag 7: san diego
dag 8: san diego - phoenix
dag 9: phoenix - tusayan grand canyon
dag 10: grand canyon-page
dag 11: page - bryce canyon
dag 12: bryce canyon
dag 13: bryce canyon - las vegas
dag 14: las vegas
dag 15: las vegas - death valley
dag 16: death valley - bishop
dag 17: bishop - yosemite
dag 18: yosemite
dag 19: yosemite - san francisco
dag 20: san francisco
dag 21: san francisco
dag 22: san francisco - nederland
hebben jullie hier ideeen over? of tips? alle info is welkom! bedankt alvast voor het meedenken!
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Reis family of 5: advies/info/tips gevraagd
Wij hebben in 2009 op het laatste moment (toen we in Las Vegas waren) besloten om death valley over te slaan en van Las Vegas rechtstreeks naar Bishop te rijden. Het was daar 55 graden Celsius en wij zagen geen toegevoegde waarde om daar een dag te blijven. Het rijden door de woestijn gaf ons wel genoeg indrukken. We willen nog wel eens terug maar dan niet in juli.
Groetjes,
Monique
Groetjes,
Monique
- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Sla je bewust de kust van San Francisco naar LA over?
Ik weet het niet uit ervaring, van de zomer willen wij hetzelfde rondje gaan doen, maar ik lees hier op het forum dat de kust toch wel heel erg mooi is.
Ik weet het niet uit ervaring, van de zomer willen wij hetzelfde rondje gaan doen, maar ik lees hier op het forum dat de kust toch wel heel erg mooi is.
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
http://www.cadarora.com
Heerlijk een rondreis met de hele family. Wij vonden het fantastisch. Advies: "less is more". Voor een reis van 22 dagen is er in het zuidwesten van amerika meer dan genoeg te zien. Ik zou zelf New York voor een andere keer bewaren (of zijn de tickets al geboekt?). Je hebt dan tijd om bijvoorbeeld ook Zion Park, Monument Valley of de kustroute tussen San Francisco en Los Angeles te doen. Wij hebben in 2008 een 22-daagse rondreis gemaakt in het zuidwesten. Een "standaard" rondje. Dit was een volle, actieve vakantie. Meer hadden we er ook niet bij kunnen doen. Misschien is het handig om wat reisverslagen te lezen om in te schatten wat je zoal op een dag kunt doen. Reistijden blijken in de praktijk toch altijd langer dan je denkt evenals de tijd die je kwijt bent met opstarten, boodschappen doen, eten, drinken, shoppen etc.
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben in 2008 ook een rondreis gemaakt met 5 personen. Ik zou new York er ook uit halen, omdat er al zoveel te doen is in het westen.
Dit is ons verslag: http://venetianengoesusa2008.web-log.nl/
Dit is ons verslag: http://venetianengoesusa2008.web-log.nl/
- family of 5
- Amerika-ontdekker
alvast bedankt voor de reacties! er ligt nog niets vast, behalve de reisdata. de kuststreek heb ik er inderdaad bewust uitgelaten. ook omdat we met pubers zijn die het wel mooi zullen vnden, maar er is al zoveel moois wat we tegenkomen! bedankt voor de links van de reisverslagen. daar ga ik eens lekker voor zitten om die te lezen!
- family of 5
- Amerika-ontdekker
ik zit trouwens nog te twijfelen of en hoeveel we zelf zullen regelen. zouden jullie alles zelf regelen of gewoon alles door het reisburo laten boeken? dit ook in verband met de kosten.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik snap dat New York erg aantrekkelijk voor je 3 dochters, maar je hebt echt veel te weinig tijd voor het westen... en 2 dagen New York is ook erg weinig hoor voor zo'n geweldige stad.
Over je route in het westen: het is misschien ook handig als je erbij zet wat je ergens wilt doen. En dat je voor jezelf kijkt hoe groot de afstanden zijn, want volgens mij zit je veel dagen bijna alleen in de auto.
Ik snap de overnachting in Phoenix niet helemaal. Ga je hier ook iets doen (Sedona of iets anders)? Zo niet, je kunt ook rechtstreeks van San Diego naar de Grand Canyon rijden (via Joshua Three).
Verder sla je Zion over, is dat bewust? Wij vonden dat een erg mooi park.
Misschien heb je voor een deel van je route ook nog iets aan ons verslag? Wij vonden het ook erg leuk om een speedboat te huren in Page.
Succes met de voorbereiding!
Nici
p.s. wij hebben alles zelf geregeld (hotels, auto, vliegtickets via internet). Of het veel goedkoper is weet ik niet, maar reisburo's boeken vaak hotels die iets verder van de NP-en afliggen (goedkoper), maar zeker als je zo'n druk programma hebben als jullie is het fijn om in de parken te slapen en minder reistijd te hebben. Zelf vind ik het heel gemakkelijk hoor. Kijk bij hotels bijvoorbeeld of je nog (gratis) kunt annuleren, dan zit je nergens aan vast mocht je je route nog willen veranderen.
Over je route in het westen: het is misschien ook handig als je erbij zet wat je ergens wilt doen. En dat je voor jezelf kijkt hoe groot de afstanden zijn, want volgens mij zit je veel dagen bijna alleen in de auto.
Ik snap de overnachting in Phoenix niet helemaal. Ga je hier ook iets doen (Sedona of iets anders)? Zo niet, je kunt ook rechtstreeks van San Diego naar de Grand Canyon rijden (via Joshua Three).
Verder sla je Zion over, is dat bewust? Wij vonden dat een erg mooi park.
Misschien heb je voor een deel van je route ook nog iets aan ons verslag? Wij vonden het ook erg leuk om een speedboat te huren in Page.
Succes met de voorbereiding!
Nici
p.s. wij hebben alles zelf geregeld (hotels, auto, vliegtickets via internet). Of het veel goedkoper is weet ik niet, maar reisburo's boeken vaak hotels die iets verder van de NP-en afliggen (goedkoper), maar zeker als je zo'n druk programma hebben als jullie is het fijn om in de parken te slapen en minder reistijd te hebben. Zelf vind ik het heel gemakkelijk hoor. Kijk bij hotels bijvoorbeeld of je nog (gratis) kunt annuleren, dan zit je nergens aan vast mocht je je route nog willen veranderen.
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
in deze topic kan je heel veel reisverslagen vinden
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=11994
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=11994
- Moniquemichiel
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als je het zelf wil regelen moet je nu wel serieus gaan zoeken naar vliegtickets want die worden alleen maar duurder.
Het is mij opgevallen dat de Nederlandse reisbureaus niet de kortingen voor kinderen onder de 17 doorrekenen. Bij expedia gaat dit volgens mij beter.
Wij hebben met onze tieners in 2009 een rondreis in het zuidwesten gemaakt. Voor de jongens een geweldige ervaring. Ze hebben zich geen minuut verveeld. De oudste wordt in maart 21 en is vorig jaar met vrienden naar de Spaanse Costa geweest. Ondanks dat hij wel van een feestje houdt, gaat hij dit jaar toch nog een keer met ons mee naar de VS. (noordoosten)
Het is al eerder gezegd, ik zou New York en het westen ook niet combineren. Wij zijn afgelopen mei een week in NY geweest, 2 dagen zou echt te weinig zijn geweest. In het zuidwesten zijn ook mooie /bijzondere steden dus daarvoor zou je niet perse ook nog NY hoeven te doen.
Veel plezier bij het plannen,
Monique
Het is mij opgevallen dat de Nederlandse reisbureaus niet de kortingen voor kinderen onder de 17 doorrekenen. Bij expedia gaat dit volgens mij beter.
Wij hebben met onze tieners in 2009 een rondreis in het zuidwesten gemaakt. Voor de jongens een geweldige ervaring. Ze hebben zich geen minuut verveeld. De oudste wordt in maart 21 en is vorig jaar met vrienden naar de Spaanse Costa geweest. Ondanks dat hij wel van een feestje houdt, gaat hij dit jaar toch nog een keer met ons mee naar de VS. (noordoosten)
Het is al eerder gezegd, ik zou New York en het westen ook niet combineren. Wij zijn afgelopen mei een week in NY geweest, 2 dagen zou echt te weinig zijn geweest. In het zuidwesten zijn ook mooie /bijzondere steden dus daarvoor zou je niet perse ook nog NY hoeven te doen.
Veel plezier bij het plannen,
Monique
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Het was onze eerste reis, en we hebben veel door het reisbureau laten regelen. Alleen de overnachtingen in de nationale parken hebben we zelf geregeld, omdat het reisbureau er inderdaad buiten wilde overnachten. Nu regelen we alles zelf, en ik vind het veel leuker om te doen. Of we nu goedkoper uit zijn weet ik niet, omdat bij de vorige reis we meestal op 1 kamer sliepen met z'n vijven, nu vinden we ze tot wel erg groot daarvoor (19,17 en 15 jaar) dus gaan we 2 kamers reserveren. Maar op de autohuur heb ik al zo'n €300 bespaard. Onze kinderen vonden de natuur wel geweldig, vooral de afwisseling. En de grote steden in het westen zoals LA, Las Vegas en San Fransisco zijn helemaal leuk voor de jeugd. Ook hebben we geprobeerd om veel verschillende activiteiten te doen, zodat het ook voor hun leuk blijft: fieten in San Fransisco, raften bij Page (nou ja bootje varen), nn de Narrows door het water banjeren bij Zion, helikoptervlucht bij de Grand Canyon....
- family of 5
- Amerika-ontdekker
wat een leuke reacties allemaal! ik heb de reis in mijn hoofd al wat bijgesteld...nu nog de rest van het gezin informeren..
. we hebben nog wel wat zaken uit te zoeken! maar daar kunnen we de kerstvakantie ook mooi voor gebruiken!
Wij hebben altijd alles zelf geregeld. Je moet hier wel de nodige tijd voor uittrekken en het leuk vinden om op internet te snuffelen naar de beste prijs/kwaliteit/locatie. In de steden is het niet zo moeilijk om motels te vinden, maar in of dicht bij de parken moet je tijdig reserveren. Bijvoorbeeld:
Grand Canyon Kies destination: Grand Canyon South Rim
Bryce Park: Bryce View Lodge, Bryce Canyon Lodge of overnacht in het plaatsje Tropic
Zion Park: Verblijf in het plaatsje Springdale (vlakbij Zion Park)
Death Valley Kies destination: Stovepipe Wells Village of Furnace Creek Resort
Yosemite Verblijf bij voorkeur in de vallei
Grand Canyon Kies destination: Grand Canyon South Rim
Bryce Park: Bryce View Lodge, Bryce Canyon Lodge of overnacht in het plaatsje Tropic
Zion Park: Verblijf in het plaatsje Springdale (vlakbij Zion Park)
Death Valley Kies destination: Stovepipe Wells Village of Furnace Creek Resort
Yosemite Verblijf bij voorkeur in de vallei
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat zal wel meevallen denk ik, begin januari komen verschillende reisbureau's en airlines weer met aanbiedingen.Moniquemichiel schreef:Als je het zelf wil regelen moet je nu wel serieus gaan zoeken naar vliegtickets want die worden alleen maar duurder.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Als je nog meer interesse hebt in reisverslagen van een gezin van 5, kun je ook 'ns op onze site kijken http://www.michelly.nl Wij gaan komende zomer voor de 4e keer met onze kinderen van inmiddels 19,17 en 14 jaar.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien heb je iets aan onze reisverslagen. Via ons 2008-verlsag (zie onderschrift) kun je ook onze andere verslagen lezen. Wij zijn al 4 keer met onze dochters naar het westen geweest. We boeken altijd alles zelf. Reisbureaus hebben misschien wel goedkopere aanbiedingen maar je hebt dan vaak accomodatie die minder gunstig ligt en je hebt ook niet meer de mogelijkheid om af te wijken als je eenmaal geboekt hebt. De vlucht en autohuur via een reisbureau boeken is een mogelheid, de accommdatie kun je het beste zelf boeken.
In 2008 hebben wij NY gecombineerd met een reis naar het westen, maar we hadden toen meer tijd. Met maar 22 dagen zou ik NY laten vallen en die tijd volledig voor het westen gebruiken. Trek zeker meer tijd uit voor Zion, 2 nachten daar is echt niet te veel.
Wij vinden overnachten in DV een bijzonder iets; het betekent niet dat je dan ook een hele dag in het park moet doorbrengen, maar je ziet het park wel tijdens de mooiste uren van de dag. Je zou dan ook nog een stop in Lee Vining of Mammoth Lakes kunnen plannen zodat je meer tijd hebt voor Yosemite. Afhankelijk van wat jullie leuk vinden zou ik sowieso meer tijd voor Yosemite uittrekken; zeker met kinderen is dat een prettig park. Je kunt er zwemmen, fietsen, wandelen, paardrijden etc. Je zou in SF kunnen beginnen en dan Yosemite in het begin doen; de watervallen zijn dan mooier en je hebt kans dat je nog kunt raften op de Merced River.
Marianne
In 2008 hebben wij NY gecombineerd met een reis naar het westen, maar we hadden toen meer tijd. Met maar 22 dagen zou ik NY laten vallen en die tijd volledig voor het westen gebruiken. Trek zeker meer tijd uit voor Zion, 2 nachten daar is echt niet te veel.
Wij vinden overnachten in DV een bijzonder iets; het betekent niet dat je dan ook een hele dag in het park moet doorbrengen, maar je ziet het park wel tijdens de mooiste uren van de dag. Je zou dan ook nog een stop in Lee Vining of Mammoth Lakes kunnen plannen zodat je meer tijd hebt voor Yosemite. Afhankelijk van wat jullie leuk vinden zou ik sowieso meer tijd voor Yosemite uittrekken; zeker met kinderen is dat een prettig park. Je kunt er zwemmen, fietsen, wandelen, paardrijden etc. Je zou in SF kunnen beginnen en dan Yosemite in het begin doen; de watervallen zijn dan mooier en je hebt kans dat je nog kunt raften op de Merced River.
Marianne
- family of 5
- Amerika-ontdekker
bruikbare tips allemaal. en mooie reisverslagen!
er zijn een aantal dingen die we eigenlijk echt willen doen. hieronder in willekeurige volgorde;
in los angeles universal, disneyland niet perse.
in san diego naar sea world;
death valley;
bryce en zion;
grand canyon;
yosemite;
san francisco;
las vegas;
en dat het liefst gecombineerd met new york, maar ja...dat kan ook bewaard worden voor een andere keer.
ik denk dat we het zelf willen gaan regelen. via onder andere expedia is het inderdaad eenvoudig om vlucht, hotel en auto te boeken.
het is ook echt wel het land van onbegrensde mogelijkheden...
er zijn een aantal dingen die we eigenlijk echt willen doen. hieronder in willekeurige volgorde;
in los angeles universal, disneyland niet perse.
in san diego naar sea world;
death valley;
bryce en zion;
grand canyon;
yosemite;
san francisco;
las vegas;
en dat het liefst gecombineerd met new york, maar ja...dat kan ook bewaard worden voor een andere keer.
ik denk dat we het zelf willen gaan regelen. via onder andere expedia is het inderdaad eenvoudig om vlucht, hotel en auto te boeken.
het is ook echt wel het land van onbegrensde mogelijkheden...
- family of 5
- Amerika-ontdekker
we hebben weer een aantal dingen bekeken en we zijn er wel uit om het zelf te gaan regelen. ik zit nu vluchten te bekijken via expedia. opvallend dat de prijzen via de belgische site goedkoper zijn dan via .nl. of zou er in belgie nog belasting/toeslagen bijkomen? op de belgische site vind ik vluchten van ongeveer 950 euro pp (brussel-nyc, nyc-phoenix, san diego-brussel).
(die paar dagen new york krijgen we maar niet uit ons hoofd...)
we denken nu aan het volgende:
(aantal km bij benadering zonder bezienswaardigheden)
dag 4: new york
dag 5: new york - phoenix
dag 6: phoenix - (in de buurt van de) grand canyon (350 km)
dag 7: grand canyon - (in de buurt van) bryce/zion (370 km)
dag 8: bryce/zion - las vegas (320 km)
dag 9: las vegas
dag 10: las vegas - death valley (220 km)
dag 11: death valley - mammoth lakes (360 km)
dag 12: mammoth lakes - yosemite (170 km)
dag 13: yosemite
dag 14: yosemite - san francisco (300 km)
dag 15: san francisco
dag 16: san francisco
dag 17: san francisco - santa maria (420 km)
dag 18: santa maria - los angeles (270 km)
dag 19: los angeles
dag 20: los angeles - san diego (200 km)
dag 21: san diego
dag 22: san diego - nederland
is dat heel gek gedacht??
(die paar dagen new york krijgen we maar niet uit ons hoofd...)
we denken nu aan het volgende:
(aantal km bij benadering zonder bezienswaardigheden)
dag 4: new york
dag 5: new york - phoenix
dag 6: phoenix - (in de buurt van de) grand canyon (350 km)
dag 7: grand canyon - (in de buurt van) bryce/zion (370 km)
dag 8: bryce/zion - las vegas (320 km)
dag 9: las vegas
dag 10: las vegas - death valley (220 km)
dag 11: death valley - mammoth lakes (360 km)
dag 12: mammoth lakes - yosemite (170 km)
dag 13: yosemite
dag 14: yosemite - san francisco (300 km)
dag 15: san francisco
dag 16: san francisco
dag 17: san francisco - santa maria (420 km)
dag 18: santa maria - los angeles (270 km)
dag 19: los angeles
dag 20: los angeles - san diego (200 km)
dag 21: san diego
dag 22: san diego - nederland
is dat heel gek gedacht??
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Er zijn nog meer sites waar je op kunt kijken hoor. Ik zou zeker een aantal sites vergelijken: vliegticket, vliegwinkel, connections(.be), cheapticket, etc.
Wij reizen meestal in juni of september, maar ik schat in dat 950 voor juli of augustus best redelijke prijzen zijn. Ik raad je wel aan om meer dan 1 site te bekijken voor je boekt.
Wat betreft je schema: ik denk dat je veel in de auto zit en weinig tijd hebt om de parken ook te bekijken. Misschien moet je toch nog iets uit de route halen. Dat is moeilijk maar je moet gewoon keuzes maken als je ervoor kiest om ook naar New York te gaan en daarna nog naar het westen en dat allemaal in 22 dagen... Kijk bijvoorbeeld eens via een routeprogramma hoe lang je erover doet. Vergeet niet dat je met 5 personen niet om 9 uur klaar bent om de auto in te springen en je moet toch ook af en toe de benen strekken, boodschappen doen, eten en nog mooie plekken bekijken!
Bijvoorbeeld:
Phoenix - GC: 4 uur rijden zonder stops en dan rij je de route over de Highway en niet de mooiere route via Sedona.
Van GC naar Bryce: 5 uur rijden, zonder stops: dan nog het park bekijken (zonsondergang is toch wel een must) en dan nog naar Zion rijden (1,5 uur). Rijden in het donker is niet echt fijn in Amerika (het is er ook echt donker).
Zion zou je dan de volgende ochtend moeten bekijken en dan moet je al weer door naar Las Vegas (3 uur rijden).
Je zou ervoor kunnen kiezen om SF uit je planning te halen en van Yosemite naar Monterey ofzo te rijden en van daaruit via de kustroute naar LA. (o.i.d.). De dagen die je dan wint zou je kunnen toevoegen aan Zion/Bryce en eventueel nog een extra overnachting bij Page (tussen GC en Bryce/Zion). Maar ik begrijp dat de steden er juist in zitten voor je dochters?
Succes met plannen.
Nici
Wij reizen meestal in juni of september, maar ik schat in dat 950 voor juli of augustus best redelijke prijzen zijn. Ik raad je wel aan om meer dan 1 site te bekijken voor je boekt.
Wat betreft je schema: ik denk dat je veel in de auto zit en weinig tijd hebt om de parken ook te bekijken. Misschien moet je toch nog iets uit de route halen. Dat is moeilijk maar je moet gewoon keuzes maken als je ervoor kiest om ook naar New York te gaan en daarna nog naar het westen en dat allemaal in 22 dagen... Kijk bijvoorbeeld eens via een routeprogramma hoe lang je erover doet. Vergeet niet dat je met 5 personen niet om 9 uur klaar bent om de auto in te springen en je moet toch ook af en toe de benen strekken, boodschappen doen, eten en nog mooie plekken bekijken!
Bijvoorbeeld:
Phoenix - GC: 4 uur rijden zonder stops en dan rij je de route over de Highway en niet de mooiere route via Sedona.
Van GC naar Bryce: 5 uur rijden, zonder stops: dan nog het park bekijken (zonsondergang is toch wel een must) en dan nog naar Zion rijden (1,5 uur). Rijden in het donker is niet echt fijn in Amerika (het is er ook echt donker).
Zion zou je dan de volgende ochtend moeten bekijken en dan moet je al weer door naar Las Vegas (3 uur rijden).
Je zou ervoor kunnen kiezen om SF uit je planning te halen en van Yosemite naar Monterey ofzo te rijden en van daaruit via de kustroute naar LA. (o.i.d.). De dagen die je dan wint zou je kunnen toevoegen aan Zion/Bryce en eventueel nog een extra overnachting bij Page (tussen GC en Bryce/Zion). Maar ik begrijp dat de steden er juist in zitten voor je dochters?
Succes met plannen.
Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
- family of 5
- Amerika-ontdekker
iets eruit halen is toch wel verstandig inderdaad...new york wordt denk ik geschrapt. dat scheelt weer een aantal dagen. en new york hoogzomer...ik zie ons al staan in een lange rij voor het vrijheidsbeeld..dat kunnen we beter buiten het hoogseizoen doen!
niet naar new york geeft ons gelijk weer wat ruimte voor bijvoorbeeld bryce/zion.
en zo blijven we maar plannen/rekenen en kaartjes bekijken!
heerlijk
niet naar new york geeft ons gelijk weer wat ruimte voor bijvoorbeeld bryce/zion.
en zo blijven we maar plannen/rekenen en kaartjes bekijken!
heerlijk
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 24 Reacties
- 14798 Weergaves
-
Laatste bericht door Madelief1980
-