Ik kwam pas op Facenbook deze tegen. ff denken of ik het nog goed kan opschrijven...
"After Monday and Tuesday even the calender says: W T F!"
Het woord dat je zoekt is nippen. Niet meer zo heel veel gebruikt, maar met de betekenis van "met korte kleine slokjes drinken" is het wel de beste vertaling.Petra/VS schreef:Vandaag "sipte" ik een kop thee van Starbucks en kon niet op een Nederlandse vertaling daarvan komen, behalve "kleine slokjes nemen", maar dat is zo lang. Iemand?
Dank je, ik ken dat woord wel, maar zie het inderdaad nooit meer.Dento schreef:Het woord dat je zoekt is nippen. Niet meer zo heel veel gebruikt, maar met de betekenis van "met korte kleine slokjes drinken" is het wel de beste vertaling.Petra/VS schreef:Vandaag "sipte" ik een kop thee van Starbucks en kon niet op een Nederlandse vertaling daarvan komen, behalve "kleine slokjes nemen", maar dat is zo lang. Iemand?

haha, love it!Lilo schreef:Knowledge is knowing a tomato is a fruit; Wisdom is not putting it in a fruit salad.
Lilo
Doet me denken aan de variant die ik gisteren nog eens hoorde... wishful drinkinggoldenhills schreef:Wishful thinking.
Don't we all have days of thatDento schreef: wishful drinking