Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tijdelijke accommodatie
-
Journalist
- Amerika-ontdekker
Tijdelijke accommodatie
Goedenavond!
Ik ga binnenkort een aantal maanden naar de VS, en wil daarbij verschillende steden voor een aantal weken aandoen. Ik heb nog geen exact reisschema, maar denk aan Miami, Orlando, LA, Seattle, Portland, Chicago en New York.
Helaas kan ik geen hotels betalen. Zijn er mogelijkheden om voor minder geld voor korte tijd een woning/kamer te huren?
Alvast bedankt!
Ik ga binnenkort een aantal maanden naar de VS, en wil daarbij verschillende steden voor een aantal weken aandoen. Ik heb nog geen exact reisschema, maar denk aan Miami, Orlando, LA, Seattle, Portland, Chicago en New York.
Helaas kan ik geen hotels betalen. Zijn er mogelijkheden om voor minder geld voor korte tijd een woning/kamer te huren?
Alvast bedankt!
Re: Tijdelijke accommodatie
Heb je Extended Stay America al geprobeerd? Noemen zichzelf hotels maar zijn eigenlijk 1-kamer appertementen die 1 keer per week schoongemaakt worden.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
http://www.airbnb.com/
Zowel app. huren als de mogelijkheid om voor weinig bij mensen in huis een kamer te huren!
Zowel app. huren als de mogelijkheid om voor weinig bij mensen in huis een kamer te huren!
-
Journalist
- Amerika-ontdekker
allebei top suggesties, dank jullie wel!
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Jeugdherbergen zijn ook een goedkoop alternatief (als je het niet erg vindt om je kamer te delen met andere mensen).
Ik heb dat in San Francisco en New York reeds gedaan en beide keren héél goed meegevallen.
Zeker als je alleen reist is het ook een heel toffe manier om gelijkgestemde mensen te leren kennen en eventueel zelf samen dingen mee te doen.
In NY kan ik je alvast heel erg dit hostel aanraden : http://www.hinewyork.org/
Het was een heel fijn hostel met veel activiteiten, barbecues, leuke tuin, ... Ik was maar 4 dagen in NY en vond het jammer dat ik geen tijd had om gewoon meer tijd in het hostel zelf door te brengen (en dat wil wel wat zeggen
).
In de andere steden waar je heen wil zijn er zeker ook goeie hostels.
Kijk eens op hostelworld.com, hostels.com en hihostels.com.
Succes!!!
Ik heb dat in San Francisco en New York reeds gedaan en beide keren héél goed meegevallen.
Zeker als je alleen reist is het ook een heel toffe manier om gelijkgestemde mensen te leren kennen en eventueel zelf samen dingen mee te doen.
In NY kan ik je alvast heel erg dit hostel aanraden : http://www.hinewyork.org/
Het was een heel fijn hostel met veel activiteiten, barbecues, leuke tuin, ... Ik was maar 4 dagen in NY en vond het jammer dat ik geen tijd had om gewoon meer tijd in het hostel zelf door te brengen (en dat wil wel wat zeggen
In de andere steden waar je heen wil zijn er zeker ook goeie hostels.
Kijk eens op hostelworld.com, hostels.com en hihostels.com.
Succes!!!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika