Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Black Friday.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Black Friday.
Op tv hoorde ik, dat naar verwacht 138 miljoen Amerikanen dit weekend winkelen, dat is bijna de helft van de bevolking. 
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
En op CNN las ik dat de cijfers op zich toch wat mee vallen. Er is niet veel meer uit gegeven dan vorig jaar op Black Friday en men denkt dat dit komt doordat de meeste winkels al eerder zijn begonnen met goede aanbiedingen. En dan maandag nog cyber monday!Petra/VS schreef:Op tv hoorde ik, dat naar verwacht 138 miljoen Amerikanen dit weekend winkelen, dat is bijna de helft van de bevolking.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Mijn tante werkt bij een winkel en die "haat" deze dag omdat ze zo vroeg eruit moet en het zo hectisch is. 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is wat laat maar hier nog een link naar een artikel in de Denver Post over het (protesteren tegen het) open gaan met Thanksgiving, met een foto genomen in de winkel van mijn vrouw (met mijn vrouw in de foto): http://www.denverpost.com/business/ci_1 ... source=pkg
De foto was eigenlijk genomen voor een artikel op YourHub.com (Retailers up holiday help) maar de Denver Post heeft deze ook gebruikt voor het andere artikel.
Leuk gratis reclame voor haar winkel!
De foto was eigenlijk genomen voor een artikel op YourHub.com (Retailers up holiday help) maar de Denver Post heeft deze ook gebruikt voor het andere artikel.
Leuk gratis reclame voor haar winkel!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wat leuk Dennis!! Inderdaad gratis reclame zo zeg!
Wat leuk Dennis! En de webmaster van de denverpost zich nu maar afvragen vanwaar al die bezoekers uit Nederland....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 8969 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne