Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shoptip regio Fort Lauderdale
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Shoptip regio Fort Lauderdale
Net terug van een heerlijke week Miami e.o.
Ben het reisverslag aan het bijwerken, maar op voorhand wil ik alvast -voor de shoppers onder ons- een tip geven:
Sawgrass Mills 20 km ten westen van de kust van de kust bij F.L. Groot outlet shoppingcenter. Twee volle avonden doorgebracht,..
Adres:
12801 West Sunrise Blvd
Sunrise, FL 33323
Ben het reisverslag aan het bijwerken, maar op voorhand wil ik alvast -voor de shoppers onder ons- een tip geven:
Sawgrass Mills 20 km ten westen van de kust van de kust bij F.L. Groot outlet shoppingcenter. Twee volle avonden doorgebracht,..
Adres:
12801 West Sunrise Blvd
Sunrise, FL 33323
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Welkom terug! Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad?
Ik vind je tip wel grappig, kun je zien dat smaken enorm verschillen. Wij zijn in november ook in de Sawgrass Mills geweest, maar wij vonden er dus helemaal niets aan. Het aanbod van winkels vonden we niet echt goed, en ook de entourage is een beetje vergane glorie. Wij vinden de outlets in Orlando veel meer de moeite waard, maar een outlet die wij echt heel erg mooi vonden is de Miromar Outlet in Estero, aan de Golf van Mexico.
Ik vind je tip wel grappig, kun je zien dat smaken enorm verschillen. Wij zijn in november ook in de Sawgrass Mills geweest, maar wij vonden er dus helemaal niets aan. Het aanbod van winkels vonden we niet echt goed, en ook de entourage is een beetje vergane glorie. Wij vinden de outlets in Orlando veel meer de moeite waard, maar een outlet die wij echt heel erg mooi vonden is de Miromar Outlet in Estero, aan de Golf van Mexico.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerikakenner
Vergane glorie
Vergane Glorie ? Volgens mij is het een van de grootste mall hier in Zuid Florida ?
Er ze hebben net een heel nieuw stuk aangebouwd met nog meer prachtige winkels en sommige zijn wel heel goedkoop.
Ik ga er graag naar toe, maar ja het is ook maar 5 miles van ons huis.
Er ze hebben net een heel nieuw stuk aangebouwd met nog meer prachtige winkels en sommige zijn wel heel goedkoop.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Re: Vergane glorie
Ik vond Sawgrass ook niksSpeakingtongues schreef:Vergane Glorie ? Volgens mij is het een van de grootste mall hier in Zuid Florida ?

Florida mall in Orlando en de Mall aan het einde van International Drive waar ook een vestiging van FAO Schwartz is, daar vind ik het prettig shoppen.
Moet wel zeggen, omdat wij vaak gaan, dan heb je dat shoppen op een gegeven moment wel gehad....
-
- Amerikakenner
Onlangs ?
Ben je er onlangs geweest dan ? Het afgelopen jaar is een erg groot stuk aangebouwd en er zijn zelfs steeds meer hotels omheen voor de shoppers uit heel de wereld.
Ik ga er dikwijls lopen, wij wonen er vlakbij en als je wilt bewegen en niet in de hitte lopen is het daar ideaal voor.
Ik ga er dikwijls lopen, wij wonen er vlakbij en als je wilt bewegen en niet in de hitte lopen is het daar ideaal voor.

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Laatste keer in Februari 2005, misschien was het daarom zo rommelig?? Door de as. verbouwing ? Vond het een beetje vervallen met de keer daarvoor, februari 2003.
Mijn dochter van toen bijna 12 vond het er wel geweldig
, die heeft aardig geshopt daar, voor mijn smaak was er minder te vinden.
En nogmaals de Mall verderop vond ik veel mooier en luxer, minder outletachtig, weet daar inmiddels ook de naam van, Broward Mall.
Mijn dochter van toen bijna 12 vond het er wel geweldig

En nogmaals de Mall verderop vond ik veel mooier en luxer, minder outletachtig, weet daar inmiddels ook de naam van, Broward Mall.
-
- Amerikakenner
mmmm
Smaken verschillen inderdaad. Als iets erg is hier in de buurt is het de Broward Mall. Je hebt er een Macy's en Sears en dan heb je het wel gehad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1877 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 1 Reacties