Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
derrobbie
Amerika-ontdekker

Re: Autohuur via www.usareisen.de deel 2

Bericht door derrobbie »

misschien een handige link.
Ik kreeg net per mail van onze duitse vrienden een linkje naar hun (nieuwe) engelse versie van hun bekende site. Ik kon hem in ieder geval nog niet.
http://www.drive-usa.eu/rental-cars/
Zal voor velen vast beter leesbaar zijn.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

Dank je om deze link te delen! Is beslist een héél pak makkelijker!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Die kende ik inderdaad nog niet!
gondelier
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Dollar.de
Sorry, over de de heen gelezen. :oops:
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie

Bericht door Gijs&Kelly »

Eautohuur rekent 300$ one-way kosten. Zijn die scherpe tarieven van ze ineens een stuk minder interessant.
Weet iemand wat een extra bestuurder kost als je rechtstreeks bij Dollar boekt?
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ripley6174
Amerika-ontdekker

Bericht door Ripley6174 »

Bij USAreisen komen de drop-off kosten er toch ook nog bovenop of zijn die inbegrepen?
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

derrobbie schreef:Ben zelf op het moment ook met een Suburban bezig. 24 dagen een rondreis vanuit San Francisco.
En vreemd genoeg is Alamo via Usareisen voor 24 dagen maar liefst €630,- duurder dan rechtstreeks via Alamo. Terwijl deze bedragen normaal veel dichter bij elkaar liggen.
Zo scheelt het voor de Full-size SUV maar €50,-
Het verschil bij Usareisen met de 'gewone' full-size is idd ERG groot. (bijna het dubbele)
Ik heb ze net een mailtje gestuurd met de vraag of dit bedrag wel klopt, maar heb nog geen reactie. Indien het iets interessants oplevert laat ik het wel even weten.
Ik houd me zeker aanbevolen.

Eautohuur kan ook geen suburban aanbieden, wel een 7p Full Size. Of de middelste rij dan bezet kan worden door 3 grotere meiden is me nog steeds niet duidelijk geworden. Ik twijfel dus nog steeds, want aan een auto waar je feitelijk alleen in de opstelling 2 x 2 x 1 kunt zitten vind ik ook niet zo'n succes (niet voor die ene achterin maar ook ivm bagage). EN tja... ik wil nog steeds erg graag een SUV.

gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Ruud&Dominique
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Ruud&Dominique »

www.billiger-mietwagen.de dat is de site waar wij geboekt hebben, een midsize SUV. bij national ophalen, gratis 2e rijder, voorwaarden zijn erg goed.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Bij CarHireAgency een Ford Expedition LWB voor € 510 (8/8 LAX tot 16/8 SF Downtown). Deze klikt groot genoeg voor 5 personen en bagage.

Wat is LWB? Iemand ervaring met deze organisatie i.c.m. het type auto?

gr
Rene
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

IngeRene schreef:Wat is LWB?

LWB = Long Wheel Base, lange wielbasis, dat is dus de lange uitvoering van de Expedition.
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

Ik houd me zeker aanbevolen.

Eautohuur kan ook geen suburban aanbieden, wel een 7p Full Size. Of de middelste rij dan bezet kan worden door 3 grotere meiden is me nog steeds niet duidelijk geworden. Ik twijfel dus nog steeds, want aan een auto waar je feitelijk alleen in de opstelling 2 x 2 x 1 kunt zitten vind ik ook niet zo'n succes (niet voor die ene achterin maar ook ivm bagage). EN tja... ik wil nog steeds erg graag een SUV.

gr,
René[/quote]

Wij hebben afgelopen zomer de Full size SUV gehuurd van eautohuur.
Er is een verschil tussen de 5 en 7 pers uitvoering, de 2 extra stoelen zorgen natuurlijk wel voor minder bagage ruimte.
Maar ook dan lukte het ons 6 koffers (70cm) te vervoeren met wat duw en prakwerk,en 4 kinderen.
Onze indeling was 2-2-2 maar je kunt ook makkelijk de 3 meiden naast elkaar zetten op de middelste rij zodat je de 2 achterste stoelen/bank plat gooit en daar je bagage kwijt kan.
Het merk was een Chevy tahoe van Alamo. We hebben na een aantal dagen deze auto moeten inruilen (defect cruiscontrol) kregen toen een ander tahoe mee maar deze had weer een andere indeling. Wij reizen altijd met 6 pers en altijd is er goed meegewerkt door de verhuurders zodat we allemaal een goed/ruim plekje hebben.Toch hebben we dit jaar weer gekozen voor een minivan,...
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
derrobbie
Amerika-ontdekker

Bericht door derrobbie »

Heb ondertussen een reactie van USAreisen.de dat die hoge prijs van €2300,- inderdaad klopt :cry:
Verder blijft het wel erg vreemd. Als ik voor 24 dagen vanuit San Francisco een Suburban zoek via Alamo.com komt er een prijs van €1702,- en als ik het zelfde doe via Alamo.nl komt er een prijs van minstens €2900,-.
Ik heb het vermoeden dat alamo.com niet de juiste prijs aangeeft. Na het invullen van de huurinfo vult Alamo zelf bij I.D./corp I.D. 5007173 in, en als je daar ook maar iets wijzigt, bijv 5007172, komt er ineens een heel ander bedrag, nl €3500,-
Zal maar weer eens een mail sturen naar alamo.

Ik ben in ieder geval wel van plan om de auto te reserveren op een locatie waar je een 'vrije keus' hebt. Zo hebben we meer kans op een model met een achterbank ipv 2 mooie stoelen.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

derrobbie schreef: Ik ben in ieder geval wel van plan om de auto te reserveren op een locatie waar je een 'vrije keus' hebt. Zo hebben we meer kans op een model met een achterbank ipv 2 mooie stoelen.
En hoe weet je dat een locatie die vrije keuze biedt?

Ik dacht dat de autohuren het meest simpele zou zijn ("Ik wil een hele grote SUV, that's it " :mrgreen: ) maar de praktijk ljikt anders en er komt steeds voor mij iig nieuwe en nuttige info bij. Ben er gelukkig nog steeds op tijd bij (hoop ik, dacht ik met de camper nl ook, maar dat is een ander verhaal).

Gr,
René
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

derrobbie schreef:Verder blijft het wel erg vreemd. Als ik voor 24 dagen vanuit San Francisco een Suburban zoek via Alamo.com komt er een prijs van €1702,- en als ik het zelfde doe via Alamo.nl komt er een prijs van minstens €2900,-.

Dit is niet vreemd hoor, bij .com komen alle verzekeringen er nog bij en bij .nl zitten die er al bij.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Ruud&Dominique schreef:http://www.billiger-mietwagen.de dat is de site waar wij geboekt hebben, een midsize SUV. bij national ophalen, gratis 2e rijder, voorwaarden zijn erg goed.
Zal deze eens gaan bekijken.
Ziet er veelbelovend uit in elk geval.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
derrobbie
Amerika-ontdekker

Bericht door derrobbie »

Harry schreef:Dit is niet vreemd hoor, bij .com komen alle verzekeringen er nog bij en bij .nl zitten die er al bij.
Dat zou je inderdaad zeggen, maar het overzicht op Alamo.com zegt het volgende:
(1) Time & Distance ($612.53/Rental) $612.53
(3) Extra - Time & Distance ($102.23/Day) $306.68
(2) Extra - Time & Distance ($613.39/Week) $1,226.79
Contract I.D. XXXXXXX
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Collision Damage Waiver Full Included
Extended Protection Included
Concession Recovery Fee 11.11 % Included
Tourism Fee 3.5 % Included
Airport Access Fee 20.00/rental Included
Vlf Recovery .18/day Included
Sales Tax (9.250%) $143.19
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
Subtotal $2,289.19

Dus dan zou je toch zeggen dat die belangrijke extra verzekeringen er al bij in zitten.
derrobbie
Amerika-ontdekker

Bericht door derrobbie »

IngeRene schreef:En hoe weet je dat een locatie die vrije keuze biedt?
Als je hier ziet: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/ en vervolgens op 'Stationsliste' drukt kun je zien welke stations een keuze hebben. (namelijk die met een C achter de naam)
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Dit laatste geldt volgens mij niet voor Fullsize SUV's ? Of Premium SUV's ? Ik heb begrepen dat die in principe altijd voorgereden worden ? Dat was in ieder geval afgelopen zomer bij ons zo, en staat ons volgens mij ook te wachten voor aankomende december trip van ons naar Tampa. Die klasse auto's kan je volgens mij niet zomaar uitzoeken, maar worden je toegewezen :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
derrobbie
Amerika-ontdekker

Bericht door derrobbie »

OK, weer wat geleerd :mrgreen: .
Dacht ik dat ik een keuze had, zodat ik ééntje met een achterbank kan uitzoeken, gaan ze ineens luxe doen :wink:
Maar ik neem aan dat je bij het verhuur station toch wel je voorkeur kunt uitspreken, of is het aantal beschikbare Full-size & premium SUV's nogal beperkt? (al zal dat natuurlijk per keer en vestiging verschillen)
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

MattRob schreef:Dit laatste geldt volgens mij niet voor Fullsize SUV's ? Of Premium SUV's ? Ik heb begrepen dat die in principe altijd voorgereden worden ? Dat was in ieder geval afgelopen zomer bij ons zo, en staat ons volgens mij ook te wachten voor aankomende december trip van ons naar Tampa. Die klasse auto's kan je volgens mij niet zomaar uitzoeken, maar worden je toegewezen :mrgreen:
Laat dat verwennen maar voor de rest van de vakantie, ik wil nu graag zelf even kiezen (en kan dat echt heel snel hoor ... als het moet of als ik moe ben :lol: ).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer