Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Groupon
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Groupon
Misschien kan TS je aan de gewenste informatie helpen,
Ik zelf heb een vriend in NY wonen en kan, als dat nodig is van zijn adres gebruik maken.
Ik zelf heb een vriend in NY wonen en kan, als dat nodig is van zijn adres gebruik maken.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik heb gewoon mijn nederlandse adres ingegeven met als land de VS en dat werkte prima.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Bedankt voor je tip
. Ik heb nu bij staat voor Nebraska gekozen, net zoals ik bij priceline en hotwire doe. En ik heb geboekt, een Segway tour voor half geld in Richmond. De betaling werd nu wel geaccepteerd.

- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb gisteren de nieuwsbrief opgezegd, omdat ik vond dat er zo weinig bij zat. maar heb niet bedacht dat ik natuurlijk ook voor steden in amerika kan kiezen. Ik ga me maar weer opgeven.
Ik maak er ook nooit gebruik van de aanbiedingen van een bepaalde stad, maar vind het wel heel leuk dat een zaak die ik ken opeens een aanbieding in de nieuwsbrief heeft. Feest der herkenning